بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آموزش محبت آمیز کودکان | طاقچه
کتاب آموزش محبت آمیز کودکان اثر مارشال بی. روزنبرگ

بریده‌هایی از کتاب آموزش محبت آمیز کودکان

۳٫۵
(۱۳)
تنبیه یکی از انواع خشونت و تشویق نوع دوم خشونت است. اگر برای درک این موضوع مشکل دارید، پیشنهاد می‌کنم برای دیدن خشونتِ تشویق، کتاب «تنبیه به وسیلهٔ تشویق» نوشتهٔ آلفی کون را بخوانید.
fatemeh1991
هرگز به مردم، یا مجموعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم، قدرت ندهید شما را وادار به تسلیم یا شورش کنند.
fatemeh1991
ارتباط بدون‌خشونت راه مرتبط باقی ماندن با زیبایی خود و دیگران را به ما نشان می‌دهد، حتی وقتی آنها از ارتباط بدون‌خشونت استفاده نمی‌کنند.
سلمی
«تو گفتی به او یاد می‌دهی که کوچک‌تر از خودش را نزند، اما تو بزرگ‌تر از او هستی و او را کتک زدی! به نظر من تو این درس را به او آموختی که تنبیه عمل قابل قبولی است، البته اگر فکر کنی که حق با توست و آن قدر بزرگ باشی که بتوانی دیگری را تنبیه کنی.
hasan behjoo
در مدرسهٔ شغالی معلم‌ها فکر می‌کنند که راه برانگیختن مردم از طریق انتقاد و اهانت است، برانگیختن به وسیلهٔ احساس گناه یا شرم.
hasan behjoo
ارتباط بدون‌خشونت راهی است برای حفظ لحظه به لحظهٔ آگاهی‌مان هماهنگ با زیبایی درون خودمان و دیگران، و پرهیز از چیزی که ممکن است به هر طریقی آگاهی مردم را نسبت به زیبایی‌شان مکدر کند.
hasan behjoo
منظورم از یادگیری از روی اجبار آن است که دانش‌آموز مطالب را از ترس تنبیه، یا به‌خاطر میل به پاداش‌هایی در قالب نمره، یا برای فرار از احساس گناه یا شرم، و یا در نتیجهٔ علت مبهم «باید»، «الزام» یا «ضرورت» یاد گیرد،
hasan behjoo
بزرگ‌ترین جلوهٔ هوش انسانی توانایی مشاهدهٔ بدون ارزیابی است.
سلمی
زبان ارتباط بدون‌خشونت «زبان قلب» است و من برای آن «زرافه» را انتخاب کردم چون بزرگ‌ترین قلب را بین حیوانات خشکی دارد.
سلمی
پس برای یادگیری و ایجاد تغییر نگرش، اولین گام کسب اطلاعات است که بسیار ضروری و قطعاً ناکافی است. در مرحلهٔ دوم قادر خواهیم شد مفاهیم را به زبان خود توضیح دهیم و این را می‌توان نشانهٔ درک ما از مفاهیم و تعاریف دانست. در مرحلهٔ سوم، به‌کارگیری آموخته‌ها مطرح است که لازمه‌اش تکرار و تمرین است
سلمی

حجم

۳۱۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

حجم

۳۱۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد