لوگو طاقچه

معرفی پویش سال نو حال نو

180 بازدید

یک سال دیگر گذشت و ما در کنار هم روزها و کتاب‌ها را سپری کردیم. اگرچه طاقچه با «سین» شروع نمی‌شود اما خواسته‌ی قلبی‌مان این است که تک‌تک لحظه‌های تعطیلات نوروز، حتی هنگام تحویل سال را در کنار شما باشیم تا مثل همیشه این آیین باستانی‌ را به کتاب پیوند بزنیم. البته این را هم می‌دانیم که تعطیلات نوروز جان می‌دهد برای خواندن کتاب‌های سرگرم‌کننده و جذاب که تمام طول سال انتظارشان را می‌کشیدیم. پس به استقبال سال جدید می‌رویم و البته پویش نوروزانه‌ی طاقچه: «سال نو حال نو» که از تاریخ ۱۹ اسفند آغاز شده و تا ۲۵ فروردین ادامه خواهد یافت.

مشابه هر سال در طاقچه برای تعطیلات نوروز برنامه‌های ویژه، جذاب و هیجان‌انگیزی را در نظر گرفته‌ایم که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

گردونه

جذابِ طاقچه، گردونه، قرار است در پویش جدیدمان برگردد. هر صبح که از خواب بلند می‌شوید قبل از هر کاری سراغ طاقچه بروید و گردونه را بچرخانید. شانستان را امتحان کنید. امیدواریم هرروز شگفت‌زده و غافل‌گیر شوید. در گردونه‌ی امسالمان تلاش کرده‌ایم هدایای جذابی برای‌تان در نظر بگیریم. کتاب‌های رایگان یکی از هدایای جدید گردونه‌ است.

رویش

رویش در نوروز کماکان هست. روز عید حتما به طاقچه سر بزنید؛ چون می‌توانید «۱۴۰۳ برگ» از رویش دریافت کنید. همچنین هر روز به روال قبل، به قسمت رویش طاقچه بروید و ۳۰ برگ‌ روزانه‌تان را به برگ‌های قبلی اضافه کنید. 

در طول کمپین در رویش، می‌توانید از برگ‌هایتان برای دریافت کد تخفیف خرید کتاب و اشتراک در طاقچه یا دریافت کد تخفیف پول تیکت، فیلم‌نت و… استفاده کنید.

گزارش مطالعه در سال گذشته

امسال طاقچه یک غافل‌گیری معرکه برای شما دارد. اگر قرار باشد کتاب‌خوان‌های دنیا را در چندین دسته تقسیم‌بندی کنند فکر می‌کنید در کدام دسته قرار بگیرید؟ با توجه به عملکردتان در طاقچه، زمانی که به کتاب‌خواندن اختصاص داده‌اید و همچنین تنوعی که در انتخاب کتاب‌ها داشته‌اید، یک گزارش تصویری از طاقچه دریافت می‌کنید که جای شما در کنار کتاب‌خوان‌های دیگر را مشخص می‌کند. دانستن اینکه دقیقا بین کتاب‌خوان‌ها به چه صفتی شناخته می‌شوید، هیجان‌انگیز است. این گزارش جذاب و شگفت‌انگیز را می‌توانید با دوستانتان به اشتراک بگذارید و به کارنامه‌ی کتابخوانی سال گذشته‌تان ببالید.

انتخاب کتاب بعدی‌ات را به ما بسپار

وقتی کتاب خاصی مدنظرتان باشد در قسمت جست‌وجوی طاقچه به دنبالش می‌گردید یا اگر کتابی را در طاقچه بخرید یا مطالعه کنید، کتاب‌های مشابه به آن را به شما معرفی می‌کنیم. حالا ما در طاقچه یک امکان قابل‌توجه جدید اضافه کرده‌ایم: به ما بگویید چه کتابی خوانده‌اید و دوست داشته‌اید تا ما به شما بگوییم چه کتابی بخوانید.

مروجان کتاب

برخی از مروجان کتاب، نویسندگان و پژوهشگران حوزه‌های مختلف، امسال به جمع پویش سال نو حال نو پیوسته‌اند تا فهرستی از کتاب‌های شاخص برای مطالعه پیشنهاد دهند. این چهره‌های آشنا که قرار است کتاب‌هایی را به شما معرفی کنند ازاین‌قرارند:

مجتبی شکوری، مصطفی مستور، بلقیس سلیمانی، حسام سلامت، پیمان خاکسار، لیلی گلستان، احسان طریقت، مژده شاه نعمت‌الهی، منصوره مصطفی‌زاده، آرش تنهایی، مریم شبانی، سحر طوسی، ماندانا فرهادیان، نوید پورمحمدرضا، عطیه عطارزاده، گیتی صفرزاده، کاوه فولادی نسب، امین آرامش، رامین عضدی، مسعود بربر و… .

پیشنهادهای مروجان به شما یاری می‌رساند کتاب‌های متنوع و قابل‌اعتنایی برای مطالعه پیدا کنید.

پیشنهاد کتاب

ما همیشه در طاقچه تلاش کرده‌ایم شما را به کشف کتاب مناسب و دلخواهتان یاری برسانیم. در این پویش نیز پیشنهادهایی ویژه با دلایل مختصر و مفید به شما ارائه می‌دهیم: «چه کتاب‌هایی باید بخوانی؟ و چرا؟»

تخفیف خرید اشتراک طاقچه بی‌نهایت و خرید کتاب

طبق روال هرسال تخفیف‌های ویژه برای خرید اشتراک طاقچه بی‌نهایت و کتاب در نظر گرفته‌ایم. هر کتابی که نشان کرده‌اید تا با تخفیف مناسب بخرید، حالا فرصت خوبی است: تا ۵۰درصد تخفیف برای خرید کتاب‌های صوتی و الکترونیکی داریم. با این کد تخفیف می‌توانید کتاب‌هایی برای هدیه و عیدی به دوستانتان نیز تهیه کنید. ازطرفی برای خرید اشتراک طاقچه بی‌نهایت تا ۵۰درصد و برای هدیه اشتراک طاقچه بی‌نهایت به دیگران تا ۶۰درصد تخفیف در نظر گرفته‌ایم.

کتاب‌های اختصاصی طاقچه

در سال نو حال نو قرار است چندین کتاب اختصاصی در طاقچه داشته باشیم؛ کتاب‌هایی که فقط در طاقچه پیدا خواهید کرد و شگفتانه‌ی ما برای این پویش است. این کتاب‌ها ازاین‌قرارند:

  • کتاب «پدران، فرزندان، نوه‌ها» نوشته‌ی پائولو کوئلیو از نشر نوین کتاب گویا
  • کتاب «بدن هرگز دروغ نمی‌گوید» از نشر نو
  • کتاب «گریزی از شکست نیست» از نشر سماوا
  • کتاب «آب‌نبات نارگیلی» از نشر سماوا
  • کتاب «سفدبرفی» نشر سماوا
  • کتاب «مثل دست‌های مادر» از نشر سماوا

امیدواریم سال نو، با حال نو برای تک‌تک شما آغاز شود و خاطرات شیرینی در طاقچه برایتان رقم بخورد. همین الان می‌توانید سری به طاقچه بزنید و با این پویش همراه شوید.

180 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
0 0 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه