لوگو طاقچه

پویش فصل آموختن | برای ۷ تا ۹۷ ساله‌ها

160 بازدید

در هر سن و موقعیتی که باشیم «اول مهر» برایمان یک بو و یک حال‌وهوا دارد. از دانش‌آموز و دانشجویی که باید سر کلاس درس حاضر شود تا کسی که سال‌هاست از این فضا فاصله گرفته یا دیگر مادر و پدری شده است. به‌غیر از این حال‌وهوای مشترک که همه تجربه می‌کنیم، اول مهر می‌تواند بهانه‌ی خوبی باشد، برای بیشتر خواندن و دانستن.
قرار است در پویش فصل آموختن طاقچه، هر کسی با هر سنی بتواند چیز جدیدی یاد بگیرد. برای همین در این یادداشت درباره‌ی جزئیات این پویش بیشتر توضیح می‌دهیم.


تخفیف‌های متنوع

تا ۹۰٪ تخفیف برای کتاب‌های این پویش درنظر گرفته شده است تا بتوانید کتاب‌های مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب خریداری کنید.


دسته‌بندی متنوع


کتاب‌های این پویش در سه دسته‌ی مختلف طبقه‌بندی شده‌اند: دسته اول کتاب‌های «درسی و کمک درسی»، دسته دوم کتاب‌های «دانشگاهی» و دسته سوم کتاب‌هایی برای «مادران و پدران» است تا بر اساس نیاز خود به‌راحتی بتوانید انتخاب کنید.

جایزه‌ها


در این پویش دو نوع جایزه هم داریم:

  • ۳۰۰ عروسک پرتقال به قید قرعه برای کاربرانی که از کتاب‌های الکترونیکی نشر پرتقال، حداقل ۱۵۰ هزار تومان، خریداری کنند.
  • ۱۵ بازی فکری از نشر هوپا و ۱۰۰ کد تخفیف، به قید قرعه، به خریداران کتاب در این پویش داده می‌شود. به یاد داشته باشید که هر ۱۰ هزار تومان خرید یک امتیاز محسوب می‌شود و با داشتن امتیاز بیشتر، شانس شما در قرعه‌کشی، بیشتر خواهد شد.

زمان پویش


از تاریخ ۲۲ شهریور ماه تا ۳۱ شهریور، پویش فصل آموختن برگزار خواهد شد.

امیدواریم این فصل جدید، پر از روزهای خوبی باشد تا مدام با کتاب همراه باشید.





160 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
0 0 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه