لوگو طاقچه
کمپین کتابستان ۱۴۰۲

باز هم تابستان و یک کتابستان دیگر

232 بازدید

تابستان امسال هم، مثل سال‌های گذشته، روزهای بلند و گرممان را با کتاب‌ها همراه می‌کنیم. کتابستان امسال هم پر از تخفیف و چالش و هدیه‌ست و از ۱۵ مرداد تا ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ادامه دارد. در ادامه برنامه‌های این کتابستان را با هم مرور می‌کنیم.

گردونه

گردونه دوست‌داشتنی طاقچه باز هم با تخفیف‌های عالی همراهمان است. در گردونه می‌توانید تا ۹۰٪ تخفیف خرید کتاب صوتی و کتاب الکترونیکی و همچنین تخفیف اشتراک دریافت کنید. یادمان باشد که در هر ۲۴ ساعت، یک بار می‌توانیم از گردونه طاقچه استفاده کنیم.

کتاب رایگان

برای هر روز از کتابستان امسال، حداقل یک کتاب رایگان داریم. برای دریافت کتاب رایگان می‌توانیم به بخش رویش برویم و با پرداخت برگ‌های خود و دریافت کد تخفیف، کتاب رایگان را به کتابخانۀ خود اضافه کنیم و از خواندنش لذت ببریم.

تخفیف‌ها

تخفیف جذاب اول متعلق است به ناشران محترممان. ناشران محبوب و مختلفی هر روز تا ۷۰٪ تخفیف دارند که باید روز به روز به آن‌ها سَر بزنیم.

تخفیف جذاب بعدی متعلق است به کتاب‌ها. تا ۹۰٪ تخفیف برای دنیایی از کتاب داریم که گشتن و پیدا کردن کتاب محبوب با یک تخفیف خوب هیچ وقت خالی از لطف نیست.

هدیه

از تاریخ ۱ تا ۳ شهریور به‌مدت سه روز فردی که بیشترین خرید ریالی از کتاب‌های صوتی و الکترونیکی را کرده باشد یک دستگاه کتاب‌خوان p78 هدیه خواهد گرفت.

نکته کلیدی

بدانیم و آگاه باشیم که برای تمامی تخفیف‌های بالای ۵۰٪ باید به بخش رویش برویم و برگ پرداخت کنیم تا کد تخفیف مورد نظر خود را بتوانیم دریافت کنیم.

امیدواریم کتابستان شما، امسال هم پر از کتاب و تجربه‌های خوب باشد.

232 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
5 1 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه