لوگو طاقچه
پویش سال نو حال نو

«سال نو حال نو» با طاقچه

1,622 بازدید

اگر از همراهان قدیمی طاقچه باشید، حتما این روزها چشم‌به‌راهِ تخفیف‌های شگفت‌انگیز و برنامه‌های طاقچه برای ایام نوروز بوده‌اید. خبر خوب آنکه امسال هم پویش «سال نو حال نو» در طاقچه برگزار می‌شود و قرار است با کتاب‌های رایگان، تخفیف‌های جذاب و قرعه‌کشی به استقبال سال نو برویم.

«سال نو حال نو» از ۱ تا ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. در این روزها می‌توانید با سر زدن به اپلیکیشن یا سایت طاقچه، کتاب رایگان دریافت کنید، درخت بکارید و در قرعه‌کشی دستگاه کتابخوان شرکت کنید.

هر روز ۵۰ برگ هدیه

در نوروز ۱۴۰۲ هر روز می‌توانید با سر زدن به بخش رویش ۵۰ برگ هدیه بگیرید. علاوه بر این برگ‌ها با مطالعه و خرید کتاب یا اشتراک بی‌نهایت نیز می‌توانید برگ‌های بیشتری جمع کنید.

تبدیل برگ به تخفیف (تا ۷۰٪)

در این ایام هر روز نشرهای محبوب تا ۷۰٪ تخفیف دارند. حتما می‌توانید از بینشان کتاب‌‌های خوبی پیدا کنید و برگ‌هایتان را به کد تخفیف تبدیل کنید.

کتاب رایگان روزانه

در پویش «سال نو حال نو» هر روز یک کتاب رایگان و بعضی از روزها دو کتاب رایگان به اهالی طاقچه هدیه می‌‌دهیم. پس هر روز به رویش سر بزنید تا کتاب‌های رایگان را از دست ندهید.

قرعه‌کشیِ دستگاه کتابخوان

می‌توانید برگ‌های رویش را برای شرکت در قرعه‌کشی دستگاه کتابخوان استفاده کنید. هر ۳۰۰ برگ، ۱ شانس قرعه‌کشی برای شما می‌آورد.

مشارکت در درخت‌کاری

در نوروز ۱۴۰۲ پویش دیگری با نام «طاقچه سبز» خواهیم داشت. در این طرح با سازمان‌هایی که درخت می‌کارند همکاری می‌‌کنیم تا کتاب‌ها را دوباره به چرخه‌ی طبیعت برگردانیم. با تبدیل هر ۳۰۰ برگ، ۱۰۰۰ تومان به این سازمان‌‌ها پرداخت می‌شود.
می‌توانید بدون پرداخت هیچ مبلغی و تنها با برگ‌های رویشتان در این کار سهیم باشید و مشارکت کنید. گزارش و تصاویر نهال‌های کاشته‌شده در شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ و فروشگاه طاقچه منتشر خواهد شد.

هدیه‌ی ویژه‌ی طاقچه در نوروز

یک دستگاه کتابخوان هدیه‌ی ویژه‌ی طاقچه به کسی است که در سه روز اول سال ۱۴۰۲ بیشترین خرید ریالی (خرید کتاب الکترونیکی و صوتی) را از طاقچه داشته باشد.

1,622 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
5 1 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
19 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه