لوگو طاقچه
معرفی پویش یلداخوانی

یلداخوانی؛ پویشی برای روشن‌ماندن چراغ آگاهی

271 بازدید

یلدا شبی است که با خود پیام غلبه‌ی همیشگی نور بر تاریکی را می‌آورد. اما برای فتح تاریکی چراغی لازم است. این چراغْ آگاهی است و به خواندن است که روشن می‌ماند.

«یلداخوانی» پویشی است که به مناسبت «شب یلدا» و پیامی که با خود دارد. در این پویش تمام آنچه را شما به عنوان کتاب‌خوانان دوست دارید، کتاب رایگان، تخفیف‌های شگفت‌انگیز و متنوع و گردونه، گرد هم جمع کرده‌ایم تا بدین واسطه از شما که با خواندنتان چراغ آگاهی را روشن نگه می‌دارید، قدردانی کنیم.

در پویش «یلداخوانی ۱۴۰۱» چه خبر است؟

پویش «یلداخوانی» از ۲۴ آذر تا ۲ دی ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. در این بازه هر روز می‌توانید به طاقچه سر بزنید و هدایا و تخفیف‌های ویژهٔ طاقچه را دریافت کنید.

کتاب‌های رایگان

در پویش «یلداخوانی» یک  روز در میان یک یا چند کتاب محبوب را می‌توانید به‌صورت رایگان دریافت کنید!

اگر در بازه‌ی برگزاری پویش، از ۲۴ آذر تا ۲ دی، هر روز به طاقچه بیایید، می‌توانید ۷ کتاب را به صورت رایگان به کتابخانه‌تان اضافه کنید.

برای داشتن کتاب رایگان گزینه‌ی دریافت را در صفحه‌ی کتاب رایگان انتخاب کنید تا کتاب به کتابخانه‌ی شما اضافه شود.

گردونه

یکی از هیجان‌انگیزترین امکانات پویش‌های طاقچه، گردونه است. در این پویش می‌توانید روزی یک بار گردونه را بچرخانید و شانستان برای تخفیف‌های متنوع را امتحان کن.

تخفیف و ۲۰ هزار تومان افزایش اعتبار کیف پول

یکی از برنامه‌های ویژه‌ی پویش «یلداخوانی»، تخفیف ۲۰ درصد برای همه‌ی کتاب‌های چاپی است. علاوه بر این با اولین سفارش کتاب چاپی (بالای ۵۰ هزار تومان)، ۲۰ هزار تومان اعتبار هدیه دریافت خواهید کرد که سه روز برای استفاده از آن مهلت دارید.

تخفیف‌های شگفت‌انگیز تا ۹۰ درصد

در پویش «یلداخوانی» در مجموع ۲۵۰ عنوان کتاب شامل تخفیف شگفت‌انگیز می شوند. که در صفحه اصلی طاقچه و از طریق بنرها در دسترس خواهند بود.

کتاب‌های الکترونیکی منتخب را با ۶۰ تا ۹۰ درصد تخفیف شگفت‌انگیز و کتاب‌های صوتی منتخب را با ۵۰ تا ۷۰ درصد تخفیف می‌توانید از طاقچه بگیرید. یلداخوانی فرصت خوبی است که قدمی بلند به بلندی شب‌های یلدا به سوی آگاهی بردایم. اگر در طول سال کتاب‌هایی را در لیست خریدتان نگه داشته‌اید یا آنها را در طاقچه نشان کرده‌اید، «یلداخوانی» فرصت خوبی است که آنها را یکی یکی از طاقچه بردارید و در کتابخانه‌تان بگذارید.

در این پویش با ناشران محبوبی مانند آوانامه، چشمه، ثالث، ماهی، بیدگل، میلکان، نوین و… همکاری می‌کنیم و دسته‌های متنوعی را برای ارائه به شما انتخاب کرده‌ایم.

از ۲۴ آذر تا ۲ دی ۱۴۰۱ را با یلداخوانی طاقچه باشید (:

271 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
5 1 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه