لوگو طاقچه
پویش به وقت کتاب

به‌وقت کتاب و کتاب‌خوانی | معرفی پویش

406 بازدید

«به‌وقت کتاب» پویشی است به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی. در این پویش تمام آنچه را شما کتاب‌خوانان دوست دارید، کتاب رایگان، تخفیف‌های شگفت‌انگیز و متنوع و گردونه، گرد هم جمع کرده‌ایم تا بدین واسطه از شما برای همراهی همیشگی‌تان تشکر کنیم.

در پویش «به وقت کتاب» چه خبر است؟

پویش «به‌وقت کتاب» از ۱۸ تا ۲۸ آبان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. در این بازه هر روز می‌توانید به طاقچه سر بزنید و کتاب‌های الکترونیکی و صوتی بسیاری را به‌صورت رایگان یا با تخفیف‌های شگفت‌انگیز دریافت کنید.

کتاب‌های رایگان

در پویش «به‌وقت کتاب» هرروز یک کتاب رایگان داریم!

اگر در بازه‌ی برگزاری پویش، ۱۸ تا ۲۸ آبان، هرروز به طاقچه بیایید، می‌توانید ۱۲ کتاب را به‌صورت رایگان به کتابخانه‌تان اضافه کنید. هر روز یک کتاب و در روز کتاب و کتابخوانی (۲۴ آبان) ۳ کتاب رایگان خواهند شد.

برای داشتن این کتاب‌ها، تنها کافی است که هر روز زمانی را برای سرزدن به طاقچه اختصاص دهید تا از کتاب رایگان آن روز باخبر شوید و گزینه‌ی دریافت را در صفحه‌ی کتاب رایگان انتخاب کنید تا کتاب به کتابخانه‌ی شما اضافه شود. 

گردونه

یکی از هیجان‌انگیزترین امکانات پویش‌های طاقچه، گردونه است. در این پویش می‌توانید روزی یک بار گردونه را بچرخانید و شانستان برای تخفیف‌های متنوع را امتحان کنید.

تخفیف‌های شگفت‌انگیز تا ۹۰ درصد

در پویش «به‌وقت کتاب» در مجموع ۷۶۲ عنوان، شامل ۴۵۰ عنوان کتاب الکترونیکی و ۳۱۲ عنوان کتاب صوتی در دسته‌بندی‌های مختلف، شامل تخفیف شگفت‌انگیز می‌شوند. که در صفحه اصلی و از طریق بنرها در دسترس خواهند بود.

کتاب‌های الکترونیکی منتخب را با ۶۰ تا ۹۰ درصد تخفیف شگفت‌انگیز و کتاب‌های صوتی منتخب را با ۵۰ تا ۷۰ درصد تخفیف می‌توانید از طاقچه بگیرید. اگر در طول سال کتاب‌هایی را در لیست خریدتان نگه داشته‌اید یا آن‌ها را در طاقچه نشان کرده‌اید، «به‌وقت کتاب»‌ فرصت خوبی است که کتاب‌های دلخواهتان را یکی یکی از طاقچه بردارید و در کتابخانه‌تان بگذارید.

در این پویش با ناشران محبوبی مانند آوانامه، چشمه، ثالث، ماهی، بیدگل، میلکان، نوین و… همکاری می‌کنیم و دسته‌های متنوعی را برای ارائه به شما انتخاب کرده‌ایم.

از ۱۸ تا ۲۸ آبان با طاقچه باشید (:

406 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
0 0 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه