لوگو طاقچه
راوی باش و جایزه بگیر

معرفی پویش «راوی باش!» و جایزه‌های آن

3,413 بازدید

حتما زیاد شنیده‌اید که ما به کتاب‌ها و به ادبیات نیاز داریم. اما شاید کمتر شنیده باشید که کتاب‌ها هم به ما نیاز دارند. کتاب‌ها برای خوانده‌شدن و شناخته‌شدن نیاز دارند که معرفی شوند. بهترین کتاب‌هایی را که خوانده‌اید، با خودتان مرور کنید. به یاد بیاورید چطور با آن‌ها آشنا شده‌اید؟ به ویترین کتابفروشی‌ها سر زده‌اید؟ در روزنامه‌ها و مجله‌ها درباره‌شان خوانده‌اید؟ دوستان‌تان معرفی‌شان کرده‌اند؟ بازخورد دیگران در شبکه‌های اجتماعی را دنبال کرده‌اید؟ یا… اگر تمام این سرنخ‌ها را دنبال کنید، متوجه اشتراک آن‌ها می‌شوید؛ همه‌شان در یک «توصیه» مشترک‌اند. راستش را بخواهید، ما فکر می‌کنیم حتی بهترین کتاب‌های تاریخ اگر توصیه و روایت نمی‌شدند، شانس خوانده‌شدن نمی‌داشتند! بنابراین در طاقچه از شما می‌خواهیم راوی کتاب‌هایی باشید که خوانده‌اید؛ شما می‌توانید در پویش «راوی باش» شرکت کنید و از طاقچه جایزه بگیرید. این جایزه‌ها شامل اشتراک رایگان طاقچه بی‌نهایت، تخفیف خرید کتاب و اعتبار طاقچه است.

در ادامه درباره‌ی پویش «راوی باش»، شرایط شرکت در آن و جایزه‌های آن توضیح داده‌ایم.

راوی کتاب‌هایی باش که خوانده‌ای

یکی از راه‌های ترویج کتاب‌های خوب این است که تجربه‌مان از خواندن آن‌ها را به اشتراک بگذاریم. به همین دلیل، در طاقچه تصمیم گرفتیم پویشی راه بیندازیم و از دوستان کتاب‌خوان‌مان بخواهیم در دست‌کم بیست کلمه به معرفی کتاب‌هایی که در طول سالیان زندگی‌شان خوانده‌اند، بپردازند. برای آنکه این معرفی‌ها محدود به کاربران طاقچه نباشد و کتاب‌خوان‌های بیشتری از آن بهره ببرند، تصمیم گرفتیم به سراغ سایت گودریدز برویم؛ شبکه‌ی اجتماعی محبوب کتاب‌خوان‌های سراسر جهان.

اگر دوست دارید در این پویش شرکت کنید، اما با گودریدز آشنایی ندارید، نگران نباشید، در ادامه، آموزش‌های لازم را ارائه کرده‌ایم و قدم‌به‌قدم همراهی‌تان می‌کنیم.

گودریدز چیست؟

گودریدز یک شبکه اجتماعی است که به افراد در یافتن و به اشتراک‌گذاشتن کتاب‌هایی که علاقه دارند کمک می‌کند. در گودریدز می‌توانید نظرتان درباره کتاب‌هایی که خوانده‌اید را بنویسید، به آن کتاب امتیاز بدهید و نظرهای خوانندگان دیگر را بخوانید. در گروه‌های کتابخوانی عضو شوید و برای کتاب‌خوانی‌تان هدف‌گذاری کنید.

چطور در پویش «راوی باش» شرکت کنیم؟

۱. برای همراهی با پویش «راوی باش»، باید یک حساب کاربری در سایت گودریدز داشته باشید. اگر تاکنون در این سایت فعالیت نداشته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن گودریدز را نصب کنید و یک حساب کاربری در آن بسازید.

همچنین می‌توانید به سایت گودریدز بروید، روی دکمه‌ی Sign up کلیک کنید و مراحل را تکمیل کنید تا یک حساب کاربری برای شما ساخته شود. (نکته: برای دسترسی بهتر به سایت گودریدز، لازم است فیلترشکن‌تان را روشن کنید)

۲. وارد حساب کاربری‌تان در گودریدز شوید. در این مرحله لازم است یک قفسه (Shelf) با نام «راوی باش» یا یک برچسب (Tag) به همین نام بسازید.

۳. حالا با استفاده از بخش سرچ در گودریدز، کتاب‌هایی را که خوانده‌اید پیدا کنید. آن‌ها را به قفسه‌ی «راوی باش» اضافه کنید یا تگ «راوی باش» را برای کتاب انتخاب کنید، امتیاز دلخواه‌تان را به کتاب بدهید و نظرتان درباره‌ی کتاب را در حداقل بیست کلمه بنویسید. بعد از آنکه نظرتان را نوشتید، لینک همان کتاب در طاقچه را به نظرتان اضافه کنید.

دقت داشته باشید که برای شرکت در پویش، می‌توانید برای هر کتابی که تاکنون خوانده‌اید، نظر بنویسید. اما آن کتاب حتما باید در طاقچه موجود باشد تا بتوانید لینک آن را در پایان نظرتان قرار دهید. اینکه برای شرکت در پویش چه جایزه‌ای دریافت می‌کنید، به تعداد کتاب‌هایی که به قفسه یا تگ «راوی باش» اضافه کرده‌اید و برای آن‌ها نظر نوشته‌اید، بستگی دارد.

۴. آخرین مرحله این است که آدرس حساب کاربری‌تان در گودریدز را به آدرس campaign.taaghche@gmail.com ایمیل کنید. در هفته‌ی اول مهرماه ۱۴۰۱، نظرهایتان را بررسی می‌کنیم و جوایز را از طریق همین ایمیل، برایتان ارسال خواهیم کرد.

آموزش گودریدز

  • اگر از اپلیکیشن گودریدز استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی زیر را ببینید و با ساخت قفسه در گودریدز و ثبت امتیاز و نظر برای کتاب، آشنا شوید.

  • اگر از سایت گودریدز استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی زیر را ببینید و با ساخت قفسه در گودریدز و ثبت امتیاز و نظر برای کتاب، آشنا شوید.

جایزه‌های پویش «راوی باش» چیست؟

در این پویش، جایزه‌های متنوعی در نظر گرفته‌ایم. به‌ازای تعداد کتاب‌هایی که به قفسه یا تگ پویش خود در گودریدز اضافه کرده باشید و برایشان نظر نوشته باشید، جایزه دریافت خواهید کرد. تا پایان ۱۵ مهرماه ۱۴۰۱ فرصت دارید که راوی کتاب‌هایی باشید که خوانده‌اید و ارسال جایزه‌ها یک هفته بعد از اتمام کمپین (یعنی هفته‌ی سوم مهرماه ۱۴۰۱) انجام خواهد شد.

در پایان کمپین، شرکت‌کننده‌ها براساس تعداد کتاب‌هایی که در قفسه یا تگ «راوی باش» دارند، سطح‌بندی می‌شوند.

  • اگر ۱ تا ۱۰ کتاب در قفسه یا تگ «راوی باش» داشته باشید، یک کد تخفیف ۶۰٪ خرید کتاب دریافت می‌کنید.
  • اگر ۱۱ تا ۲۰ کتاب در قفسه یا تگ «راوی باش» داشته باشید، یک کد تخفیف ۶۰٪ خرید کتاب + یک ماه اشتراک رایگان طاقچه بی‌نهایت دریافت می‌کنید.
  • اگر ۲۱ تا ۳۰ کتاب در قفسه یا تگ «راوی باش» داشته باشید، یک کد تخفیف ۶۰٪ خرید کتاب + یک ماه اشتراک رایگان طاقچه بی‌نهایت + یک کد تخفیف ۷۰٪ خرید کتاب دریافت می‌کنید.
  • اگر ۳۱ تا ۴۰ کتاب در قفسه یا تگ «راوی باش» داشته باشید، یک کد تخفیف ۶۰٪ خرید کتاب + ۴ ماه اشتراک رایگان طاقچه بی‌نهایت + یک کد تخفیف ۷۰٪ خرید کتاب دریافت می‌کنید.
  • اگر بیش از ۴۱ کتاب در قفسه یا تگ «راوی باش» داشته باشید، یک کد تخفیف ۶۰٪ خرید کتاب + ۴ ماه اشتراک رایگان طاقچه بی‌نهایت + یک کد تخفیف ۷۰٪ خرید کتاب + ۵۰ هزار تومان اعتبار طاقچه به‌ازای هر ۱۰ کتابِ بیشتر از ۴۰ دریافت می‌کنید.

مثال: اگر ۱۰۰ کتاب در قفسه یا تگ «راوی باش» داشته باشید، این جایزه‌ها را دریافت خواهید کرد: کد تخفیف ۶۰٪ خرید کتاب + کد تخفیف ۷۰٪ خرید کتاب + ۴ ماه اشتراک رایگان طاقچه بی‌نهایت + ۳۰۰ هزار تومان اعتبار طاقچه

اگر این مطلب را دوست داشتید، پیشنهاد می‌کنیم که مطلب زیر را هم مطالعه کنید

3,413 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
4 3 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
34 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه