لوگو طاقچه
معرفی کمپین سال نو حال نو و کد تخفیف طاقچه

معرفی کمپین «سال نو حال نو»

627 بازدید

روزهای پایانی سال، رنگ و بوی متفاوتی از روزهای دیگر دارد. شهر ظاهر دیگرگونه‌ای به خود می‌گیرد، خیابان‌ها و میدان‌ها شلوغ‌تر از همیشه می‌شوند و مردم بیشتر از همیشه فعالیت و بدوبدو دارند. همه‌ی این‌ها به‌خاطر رسیدن سال جدید و شور و شوق یک شروع تازه است. این روزها، طاقچه هم حال‌وهوای متفاوتی دارد و به پیشواز سال نو رفته است.

«سال نو حال نو» نام کمپین جدید طاقچه است که از ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. در این کمپین تخفیف‌های شگفت‌انگیز برای خرید کتاب صوتی و متنی، کتاب رایگان، گردونه و اتفاقات هیجان‌انگیز دیگری طراحی شده است.

تخفیف‌های شگفت‌انگیز طاقچه

در این کمپین کتاب‌های متنی تا ۹۰ درصد و کتاب‌های صوتی تا ۸۰ درصد تخفیف دارند. اولین روز کمپین «سال نو حال نو» با تخفیف‌های ۹۰ درصدی برای کتاب‌های منتخب متنی و تخفیف‌های ۵۰ درصدی برای کتا‌ب‌های منتخب صوتی شروع می‌شود. هر روز می‌توانید با سر زدن به طاقچه، کتاب‌های منتخب تخفیف‌دار را ببینید، انتخاب کنید و بخرید. اتحادیه ابلهان، پیر پرنیان‌اندیش، صلحی که همه صلح‌ها را بر باد داد، فوتبال علیه دشمن، صد سال تنهایی، هری پاتر و محفل ققنوس، جنایت و مکافات و… ده‌ها کتاب محبوب دیگر در شگفت‌انگیزهای طاقچه وجود دارند.

گردونه

یکی از دوست‌داشتنی‌ترین امکانات طاقچه که طرفداران بسیاری دارد «گردونه» است. اگر از کاربران قبلی طاقچه باشید حتما این امکان را در مناسبت‌های مختلف در طاقچه دیده‌اید. در کمپین «سال نو حال نو» گردونه را نیز داریم و با چرخاندن آن می‌توانید جایزه‌های متنوعی از جمله کد تخفیف خرید کتاب و خرید طاقچه بی‌‌نهایت را دریافت کنید.

کتاب رایگان عیدی بگیرید

اولین عیدی سال جدیدتان را از طاقچه بگیرید. در روزهای ۲۳ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه چند کتاب محبوب در طاقچه رایگان خواهند شد.

تخفیف اشتراک طاقچه بی‌نهایت

اگر از طاقچه بی‌نهایت استفاده می‌کنید یا قصد دارید به جمع کاربران آن بپیوندید، وقت آن رسیده است. با اضافه شدن کتاب‌های صوتی به بی‌نهایت، این کتابخانه بیش از پیش محبوب و کاربردی شده است. در کمپین «سال نو حال نو» برای خرید اشتراک طاقچه بی‌نهایت هم کدهای تخفیفی خواهیم داشت.

627 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
0 0 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه