لوگو طاقچه
دانلود کتاب صوتی در طاقچه بی نهایت

خواندن و شنیدن به وسعت بی‌نهایت

583 بازدید

اگر از دوستان طاقچه باشید حتما با طاقچه بی‌نهایت آشنایی دارید. امکانی که سال ۱۳۹۸ به طاقچه اضافه شد و حالا هواداران زیادی دارد. طاقچه بی‌نهایت کتابخانه‌ای عمومی در طاقچه است. در این کتابخانه با پرداخت حق اشتراک به‌صرفه‌ای می‌توانید برای مدت محدودی به تمامی کتاب‌های موجود در آن، دسترسی داشته باشید. تجربۀ استفاده از طاقچه بی‌نهایت شبیه امانت گرفتن کتاب از کتابخانۀ عمومی است، فقط با این تفاوت که «بی‌نهایت» برای کتاب‌های دیجیتال طراحی شده است.

تابه‌حال تعداد بسیار خوبی از کتاب‌های متنی در طاقچه بی‌نهایت در دسترس بود، اما خبر خوش طاقچه این است که در اسفند ۱۴۰۰ کتاب‌های صوتی هم به بی‌نهایت اضافه شده‌اند. حالا با عضویت در طاقچه بی‌نهایت می‌توانید به حدود ۳۰ هزار کتاب صوتی و متنی دسترسی داشته باشید. و البته که این تعداد روز‌به‌روز بیشتر و بیشتر می‌شود.

برای دسترسی به این کتاب‌ها لازم است در طاقچه ثبت‌نام کنید و آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن را داشته باشید. برای دریافت آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن‌های طاقچه به لینک زیر بروید.

اگر طاقچه بی‌نهایت را نمی‌شناسید پیشنهاد می‌کنیم یادداشت «طاقچه بی‌نهایت چیست؟» را بخوانید. ما در این یادداشت مفصل درباره‌ی ویژگی‌ها و مزیت‌های آن گفته‌ایم.

با تخفیف عضو طاقچه بی‌نهایت شوید

به مناسبت این خبر خوش، در کمپین «بی‌نهایت کتاب» تخفیف‌هایی برای خرید یا تمدید اشتراک بی‌نهایت در نظر گرفته‌ایم. این کمپین از ۸ اسفندماه شروع شده و تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد. در این بازه‌ی زمانی می‌توانید اشتراک‌های متنوع را تا سقف ۵۰ درصد تخفیف دریافت کنید. در تصویر زیر انواع اشتراک‌ها و تخفیف‌های آن‌ها را می‌توانید ببینید.

‌عضویت رایگان در طاقچه بی‌نهایت

اگر کتاب‌خوان حرفه‌ای هستید و تاکنون عضو طاقچه بی‌نهایت نشده‌اید؛ حالا وقت آن است که با کد تخفیف INF یک هفته اشتراک رایگان بگیرید و این کتابخانه را ارزیابی کنید.

چرا قیمت اشتراک طاقچه بی‌نهایت افزایش پیدا کرد؟

اگر از مشترکان قدیمی طاقچه بی‌نهایت باشید، حتما برایتان سوال پیش آمده که چرا قیمت اشتراک‌ها تغییر کرده است. قیمت اشتراک طاقچه بی‌نهایت، بسته به مدت زمان اشتراک (هفته‌ای/ماهانه/سه‌ماهه/شش‌ماهه/یکساله) متغیر است. قیمت اشتراک بی‌نهایت برای دو سال ثابت مانده بود. در اسفند ۱۴۰۰ همزمان با اضافه شدن هزاران کتاب‌ صوتی به طرح بی‌نهایت (قبلا کتاب‌های صوتی در این طرح نبودند) به تناسب تفاوت میانگین قیمت کتاب‌های صوتی، قیمت طرح‌های اشتراکی را افزایش دادیم. اضافه شدن کتاب‌های صوتی، بُعد جدیدی به این طرح اضافه کرده و متناسب با هزینه‌های مربوطش، ارزش ویژه‌ای به این طرح افزوده است. از طرفی، برای حفظ و رشد کیفیت این خدمت (طرح اشتراکی) لازم است منافع مادی مالکان محتوا، یعنی ناشران را تامین کنیم تا ترغیب به مشارکت بیشتر در این طرح شوند. این افزایش قیمت، کمتر از ۲ برابر است. (مثلا اشتراک ماهانه ۱۵۰۰۰ تومان بود و الان ۲۵۰۰۰ تومان است.)

583 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
0 0 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
2 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه