لوگو طاقچه
دعوت از دوستان

معرفی پویش «دعوت از دوستان»

2,706 بازدید

اولین بار چه شد که کتابی به دست گرفتید و خواندید؟ برای خیلی‌ها مسیر کتاب‌خوان شدن از معرفی یک کتاب از طرف دوستی و یا هدیه گرفتن کتاب شروع شده. در پویش «دعوت از دوستان قرار است شما کسی باشید که دوستی را به کتاب خواندن، البته در طاقچه، دعوت می‌کند. پیش از هر چیزی لازم است ابتدا اپلیکیشن طاقچه را نصب کنید و سپس مراحل زیر را انجام دهید:

چگونه در این پویش شرکت کنیم؟

برای این که در این پویش شرکت کنید، کافی است وارد قسمت حساب کاربری اپلیکیشن طاقچه شوید، در انتهای این بخش گزینه‌ی «دعوت از دوستان» را انتخاب کنید. (نکته مهم: کاربران ios نمی‌توانند کسی را دعوت کنند، اما می‌توانند دعوت بشوند و درصورت دعوت شدن می‌توانند وضعیت جایزه خود را از طریق یک لینکی که برایشان ارسال می شود، مشاهده کنند)

سپس دکمه «دوستانت را به طاقچه دعوت کن» را انتخاب کنید و در یکی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان مثل واتساپ و تلگرام و..  این لینک را برای دوستتان بفرستید. همچنین می‌توانید در این صفحه گزینه «کپی لینک» را انتخاب کنید و سپس خودتان در یکی از شبکه‌های اجتماعی و یا اپلیکیشن‌های پیام‌رسان قرار دهید. 

اگر دوستتان از این لینک استفاده کند و اپلیکیشن طاقچه را نصب و از طریق آن در بازه کمپین خرید کند، شما پیامی دریافت می‌کنید و جایزه خود را دریافت می‌کنید.

جایزه‌ها

اگر دوستتان از لینک شما استفاده کند و اپلیکیشن طاقچه را نصب کند، با اولین خریدش، هم شما و هم دوستتان یک هفته اشتراک طاقچه بی‌نهایت برنده می‌شوید. این جایزه فعلا بدون زمان است و هر وقتی که خواستید می‌توانید با معرفی طاقچه به یکی از دوستانتان برنده شوید.

اما از ۱۳ تا ۲۷ شهریور، به ازای هر یک باری که دوستتان از لینک شما استفاده کند و طاقچه را نصب کند، با اولین خریدش، شما (دعوت‌کننده) ۱ امتیاز به دست می‌آورید و علاوه بر جایزه یک هفته طاقچه بی نهایت در قرعه کشی ۵ جایزه ۱ میلیون تومانی هم شرکت داده می شوید( هر دعوت منجر به خرید یک امتیاز به شمار می‌آید و هرچه تعداد آنها بیشتر شود در نهایت شانس بیشتری خواهید داشت)

اطلاع‌رسانی جوایز

شما بعد از اینکه لینک اختصاصیتان را برای دیگران فرستادید، می‌توانید مشاهده کنید که چند نفر از دوستانتان به کمک آن لینک طاقچه را نصب و یا خرید کرده‌اند. جایزه‌تان را هم از طریق sms ، email و یا ارسال پیام از طرف اپلیکیشن، دریافت می‌کنید. پیشنهاد می‌کنیم اگر قبلا دسترسی به push  را برای اپلیکیشن طاقچه بسته‌اید، در قسمت تنظیمات دستگاه موبایلتان امکان دریافت push را روشن کنید. 

راهنمایی‌هایی برای کسب امتیاز بیشتر!

اگر می‌خواهید امتیازهای بیشتری به دست بیاورید، ما راهنمایی‌ها و پیشنهادهایی برای شما داریم:

۱-دوستان کتاب‌خوانتان را دعوت کنید: ممکن است همه دوستان شما کتاب بخوانند، اما بعضی‌ها کتاب‌خوان‌ترند! آن‌ها احتمالا تمایل بیشتری به استفاده از اپلیکیشن طاقچه دارند.

۲- کتابِ خوب معرفی کنید: اگر همراه با لینک دعوت به نصب، یکی از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را هم معرفی کنید، احتمال اینکه دوستتان بخواهد اپلیکیشن طاقچه را نصب کند، بیشتر می‌شود.

۳- از گروه‌ها غافل نشوید: اگر در گروهی از دوستان و یا اعضای خانواده‌تان عضو هستید، آنجا فرصت خوبی است که با افراد بیشتری درباره‌ی این پویش صحبت کنید.

۴- از goodreads غافل نشوید: اگر در این شبکه اجتماعی مختص کتاب‌خوان‌ها فعال هستید، می‌توانید برای کتاب‌ها توضیح مختصری بنویسید. اگر کتابی را در طاقچه خوانده‌اید، می‌توانید در ادامه توضیح و نقدتان، لینک دعوت به نصب را قرار دهید و از مخاطبانتان در آنجا درخواست کنید که از لینک شما استفاده کنند.

۵- از لینک قسمت bio در اینستاگرام استفاده کنید: می توانید لینکتان را در این قسمت از اینستاگرامتان قرار دهید و در استوری و پست از دوستانتان بخواهید از این لینک استفاده کنند.

۶- در ویرگول فعالیت کنید: ویرگول یکی از سرویس‌های وبلاگ‌نویسی است که مخاطبان کتاب‌خوان بسیاری دارد. می‌توانید درباره‌ی کتاب‌ها معرفی و نقد کامل و مفصلی بنویسید و در انتهای آن از مخاطبانتان بخواهید طاقچه را با لینک شما نصب کنند.

2,706 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
3.5 2 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
2 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه