لوگو طاقچه
کتابستان ۹۹ طاقچه

کتابستان برای سومین بار به طاقچه آمد!

535 بازدید

امسال هم مانند سال‌های گذشته طاقچه برنامه‌های متنوعی برای تابستان دارد. پیشنهاد می‌کنیم امسال هم در فاصله ۱۷ تیر تا ۱۵ مرداد چشم از طاقچه برندارید! و اما برنامه‌هایی که برای امسال داریم:

کتاب‌های رایگان

در این مدت بیش از ۵ کتاب محبوب و جدید را با هماهنگی ناشران به صورت رایگان و به مدت ۲۴ ساعت در اختیار شما قرار می‌دهیم. در این ۲۴ ساعت شما کافی است گزینه دریافت را بزنید تا کتاب به کتابخانه شما وارد شود. بعد از آن همیشه می‌توانید کتاب را بخوانید.

گردونه

گردونه یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین قسمت‌های طاقچه است که هر از گاهی سر و کله‌اش پیدا می‌شود. این بار هم مهمان کتابستان شده، با سر و شکلی تابستانی و جذاب.

هر روز کتاب‌های ۲ نشر با ۵۰ درصد تخفیف

هر روز می‌توانید همه‌ی کتاب‌های ۲ نشر از نشرهای معروف و پرطرفدار را با ۵۰ درصد تخفیف تهیه کنید. با این حساب تا پایان کتابستان کتاب‌های بیش از ۵۰ نشر با تخفیف در اختیار شما قرار می‌گیرد.

طاقچه بی‌نهایتی ارزان!

اگر اپلیکیشن طاقچه را نصب کرده باشید، حتما با قسمت طاقچه بی‌نهایت آشنایی دارید. در طاقچه بی‌نهایت شما با پرداخت حق اشتراک می‌توانید به بیش از ۲۰ هزار کتاب طاقچه به صورت رایگان و نامحدود در مدتی خاص دسترسی داشته باشید. در طول مدت کتابستان اشتراک طاقچه بی‌نهایت را می‌توانید با تخفیف تهیه کنید.

طاقچه شگفت‌انگیز

طاقچه شگفت‌انگیز هم مانند گردونه تبدیل به یکی از مهمان‌های ثابت پویش‌های طاقچه شده. در طاقچه شگفت‌انگیز در چند ساعت از روز بین ۵ تا ۷ کتاب با تخفیف ۶۰ تا ۹۰ درصد در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای استفاده از طاقچه شگف‌انگیز فقط کافی است مدام به طاقچه سر بزنید.

535 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
2.3 4 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه