لوگو طاقچه
گزارش فصل پاییز طاقچه ۱۳۹۹

مروری بر آنچه در فصل پاییز در طاقچه گذشت

539 بازدید

در اردیبهشت سال ۱۳۹۹ برای اولین بار تصمیم گرفتیم گزارشی از عملکرد طاقچه در سال ۱۳۹۸ منتشر کنیم. در این گزارش سعی کردیم اطلاعاتی مانند معرفی کتاب‌های پرفروش، معرفی کتاب‌هایی که در طاقچه بی‌نهایت بیشتر طالعه شدند، مدت زمان مطالعه و… را در قالب اینفوگرافیک تهیه کنیم. پس از آن تصمیم گرفتیم این اطلاعات را به صورت فصلی هم منتشر کنیم. اگر دوست دارید این دو گزارش را هم بخوانید، پیشنهاد می‌کنیم وارد صفحه‌های «گزارش فصل بهار» و «گزارش فصل تابستان» شوید.

برای تهیه گزارش فصل پاییز سعی کردیم داده‌ها و اطلاعات جدیدتری را هم به گزارش قبلی اضافه کنیم. یکی از جالب‌ترین قسمت‌های گزارش فصل پاییز نمودار بیشترین میزان مطالعه در روزهای مختلف فصل پاییز است. در این نمودار در چند روز رکورد بیشترین میزان مطالعه در طاقچه زده شد. یکی در روز ۲۹ آبان و یکی در چند روز از هفته دوم آذر. که این اتفاق ممکن است با افزایش محدودیت‌های کرونایی و همچنین افزایش تعداد ساعت‌های سپری شده در خانه توسط مردم ارتباط داشته باشد.

موضوع دیگر رفتار مطالعه کاربران طاقچه در طول ساعت‌های مختلف شبانه‌روز است. نکته مهم این است که بیشترین میزان مطالعه در بازه‌ی زمانی ۱۰ تا ۱۲ شب رخ می‌دهد.

بخش جدید دیگری هم که در گزارش فصل پاییز طاقچه آوردیم، تعداد بریده‌هایی است که در فصل پاییز کاربران طاقچه به اشتراک گذاشته‌اند. این عدد در فصل پاییز به بیش از ۴۰ هزار تا رسید.

پیش از اینکه اینفوگرافیک گزارش این فصل را هم ببینید، پیشنهاد می‌کنیم در قسمت دیدگاه‌ها نظرات و پیشنهادات خودتان را درباره این گزارش‌ها بنویسید. به ما بگویید دوست دارید چه آمار و اطلاعات دیگری را به این گزارش‌ها اضافه کنیم؟ جای کدام عددها و اطلاعات خالی است؟

539 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
0 0 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه