لوگو طاقچه
کتابستان ۹۹ طاقچه

تابستان شگفت‌انگیز با کتابستان طاقچه

4,120 بازدید

جشنواره تابستانی طاقچه یا همان «کتابستان» امسال هم مانند سال‌های گذشته برگزار می‌شود. اما امسال برنامه‌های هیجان‌انگیزتری نسبت به سال گذشته داریم. برای همین پیشنهاد می‌کنیم تا آخر مرداد، چشم از طاقچه برندارید. 

۴۰ روز، هر روز با پیشنهادهای ویژه

کتابستان ۹۹ از ۲۱ تیر شروع و تا آخر مرداد ادامه دارد. در این ۴۰ روز سعی می‌کنیم هرروز با پیشنهادهای ویژه شما را غافلگیر کنیم. چه پیشنهادهایی؟ ادامه یادداشت را بخوانید.

۱- جایزه‌های هیجان‌انگیز

هر هفته میان کسانی که بیش از ۲۰ هزار تومان خرید کرده‌اند، قرعه‌کشی می‌کنیم و به سه نفر، جایزه  ۱ میلیون تومانی می‌دهیم. در پایان این ۴۰ روز هیجان‌انگیز هم، بین کسانی که بیش از ۵۰ هزار تومان در این مدت خرید کرده‌اند، قرعه کشی می‌کنیم و یک نفر برنده‌ی جایزه‌ی ۱۰ میلیون تومانی طاقچه می‌شود

قرعه‌کشی‌های هفتگی و نهایی را از طریق لایو اینستاگرام می‌توانید ببینید و یا پس از پایان‌برنامه، در اینستاگرام و آپارات طاقچه فیلم قرعه‌کشی را مشاهده کنید. 

۲- مسابقه صدای کتابستان

طاقچه با همکاری نشر صوتی ماه آوا مسابقه «صدای کتابستان» را برگزار می‌کند. برای شرکت در این مسابقه باید یک کتاب از مجموعه «مطالعه در وقت اضافه» طاقچه انتخاب کنید. سپس از روی کتاب مطابق با شیوه نامه بخوانید. این شیوه نامه را انتشارات ماه‌آوا تهیه می‌کند و در ۲۲ تیر از طریق اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهیم. 

پس از تهیه ویدیو کتابخوانی، یک دقیقه از آن را در صفحه‌ی اینستاگرامتان قرار دهید. فراموش نکنید که ما و ماه‌آوا را در این پست تگ کنید و در کپشن از هشتگ #صدای‌ـکتابستان استفاده کنید.

پس از پایان مدت مسابقه کارشناسان نشر صوتی ماه‌آوا برنده‌های مسابقه را انتخاب می‌کنند. هدف این مسابقه پیدا کردن استعدادهای گویندگی است.

جایزه‌های این مسابقه: 

سه نفر برگزیده: ۱۰۰ هزار تومان اعتبار طاقچه 

یکی از این سه نفر به عنوان «همکار افتخاری» ماه‌آوا انتخاب می‌شود تا یکی از کتاب‌های «مطالعه در وقت اضافه» را بخواند و با نام خودش در طاقچه به عنوان کتاب صوتی منتشر شود. 

جزئیات بیشتر این مسابقه و شیوه نامه تهیه فیلم در ۲۲ تیر در اینستاگرام طاقچه اعلام می‌شود. آنجا می‌توانید سوال‌هایتان را بپرسید.

۳- گردونه

پای ثابت پویش‌های طاقچه گردونه است. گردونه کتابستان ۹۹ با حال و هوای تابستانی میزبان شماست تا هر روز شانستان را امتحان کنید و یک هدیه هیجان‌انگیز دریافت کنید. ارزش کلی جایزه‌های گردونه در این ۴۰ روز بیش از ۱ میلیارد تومان است. 

گردونه طاقچه

۴- تخفیف‌های ویژه 

هر روز تخفیف‌های ۳۰ تا ۵۰ درصد برای کتاب‌های مختلف برقرار می‌کنیم. اما چند دسته تخفیف جذاب دیگر هم داریم.

از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۲۰ تا ۲۴  کتاب‌هایی به انتخاب طاقچه و همراهی ناشران، با ۷۰٪ تخفیف فعال می‌شوند. 

هر پنج‌شنبه ۵ کتاب از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ و ۵ کتاب از ساعت ۱۶ تا ۲۴ با ۸۰٪ تخفیف فعال می‌شوند. 

همچنین در یکی از روزهای هفته یک کتاب را با ۹۰٪ تخفیف در یک بازه زمانی محدود فعال کنیم. خبرش را می‌توانید در سایت و اپلیکیشن و همینطور استوری اینستاگرام طاقچه پیدا کنید.

جمعه‌ها هم منتظر یک کتاب رایگان باشید. این کتاب‌ها را اگر دریافت کنید، همیشه در کتابخانه‌تان قرار می‌گیرد و می‌توانید آن‌ها را بخوانید. 

پیشنهاد می‌‌‌کنیم برای از دست ندادن این تخفیف‌ها هر روز سایت یا اپلیکیشن طاقچه را چک کنید.

۵- خرید جایزه‌دار 

هر روز کتاب‌هایی را در دسته‌ی «کتاب‌های جایزه‌دار» قرار می‌دهیم. اگر کتابی از این دسته بخرید، برای شما پیامک و یا نوتیفیکیشنی ارسال می‌کنیم و کد تخفیف ۹۰٪ برای خرید بعدیتان می‌فرستیم. از این کد می‌توانید برای خرید یک کتاب با قیمت کمتر از ۱۵ هزار تومان استفاده کنید. 

۶- کدهای تخفیف ویژه شبکه‌های اجتماعی 

در یک پست اینستاگرامی از شما سوال می‌کنیم تا بگویید دوست دارید چه کتابی را با تخفیف تهیه کنید. اگر اسم کتابی را در قسمت کامنت‌های این پست بنویسید، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که برای گرفتن تخفیف آن کتاب با ناشر هماهنگ کنیم. می‌توانید یک هفته‌ی بعد، کتابتان را در دسته «آنچه شما خواسته‌اید» پیدایش کنید و با تخفیف تهیه کنید. برای همین پیشنهاد می‌کنیم در زمان کتابستان ۹۹ حواستان به شبکه‌های اجتماعی ما باشد. همچنین در زمان‌های مختلف کدهای تخفیف ویژه‌ای در اینستاگرام، توییتر و تلگرام قرار می‌دهیم تا با آن‌ها بتوانید کتاب مورد علاقه‌تان را با تخفیف بخرید. 

آنچه شما خواسته‌اید طاقچه

۷- کیف پول جادویی

اگر در این چهل روز، کیف پول طاقچه‌تان را بیش از ۲۰ هزار تومان شارژ کنید، ۲۰ درصد تخفیف می‌گیرید. یعنی مثلا با ۲۴ هزار تومان پول می‌توانید ۳۰ هزار تومان اعتبار طاقچه دریافت کنید و با اعتبارتان از طاقچه هر کتابی که دوست دارید، تهیه کنید.

۸- تخفیف خرید اشتراک طاقچه بی‌نهایت

اگر از طرفداران پر و پا قرص طاقچه بی‌نهایت هستید، خبر خوبی هم برای شما داریم. در زمان‌های مختلف تخفیف‌هایی بین ۳۰ تا ۵۰ درصد برای خرید اشتراک طاقچه بی‌نهایت برقرار می‌کنیم.

4,120 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
0 0 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
17 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه