لوگو طاقچه
گزارش سال ۹۸ فروشگاه کتاب الکترونیکی و صوتی طاقچه

گزارش سال ۱۳۹۸ فروشگاه کتاب الکترونیکی و صوتی طاقچه

1,918 بازدید

آیا می‌دانید با خواندن کتاب های الکترونیکی، فقط در سال ۹۸ از قطع چند درخت جلوگیری کرده‌اید؟ پاسخ ۱۰۲۰۰ درخت است! البته این عدد چیزی حدود ۰.۰۰۳ درصد از جنگل‌های شمال کشور است و برای ایجاد تغییری بزرگ راه درازی در پیش داریم.

آیا می‌دانید در کنار هم توانستیم چند دقیقه سرانه مطالعه کشور را بالا بریم؟  پاسخ ۲.۱ دقیقه است. عددش نسبت به آنچه که در خبرگزاری‌ها درباره سرانه مطالعه کشور گفته می شود، کم نیست، ولی راه درازی در پیش داریم.

ما در آبان ۱۳۹۸ در کنار شما ۵سالگی طاقچه را جشن گرفتیم. در سال ۹۸ طاقچه اتفاق بزرگی را پشت سر گذاشت و آن هم به‌روزسانی سایت و اپلیکیشن بود. در این به‌روزرسانی بخش زیادی از مشکلات کاربران را برطرف کردیم و به مرور هم تلاش می‌کنیم این مشکلات را رفع کنیم. حالا با پشت سر گذاشتن سال ۹۸ لازم است کمی درباره‌ی اینکه در سال ۹۸ چه در طاقچه گذشت صحبت کنیم. در این گزارش سعی کردیم، علاوه بر معرفی کتاب‌های پرفروش، آمارهای دیگری هم ارائه کنیم. پیشنهاد می‌کنیم این اینفوگرافیک را با دوستانتان هم به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد می‌کنیم یادداشت «معرفی کتابخوان‌ترین عضو طاقچه و آمارهایی دیگر» را هم بخوانید. در این یادداشت کاربران رکورد‌دار طاقچه را معرفی کرده‌ایم. با خواندن این یادداشت حتما تعجب می‌کنید:)

گزارش سال ۹۸ طاقچه

اینفوگرافیک گزارش سال ۹۸ فروشگاه کتاب الکترونیکی و صوتی طاقچه

به دست آوردن چنین دستاوردهایی بدون همراهی شما امکان‌پذیر نبود و نیست. طاقچه در این ۵ سال مشکلات بزرگی را در کنار شما حل کرده است. اگر دوست دارید بیشتر با ماجراهای طاقچه آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم «داستان طاقچه» را بخوانید.

سهم شما از این آمار چه قدر است؟ در سال ۹۸ چند کتاب الکترونیکی و صوتی در طاقچه خوانده‌اید و شنیده‌اید؟

1,918 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
5 1 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه