لوگو طاقچه
معرفی بهترین کتاب برای هدیه

راهنمای انتخاب بهترین کتاب برای هدیه | به کمک اینفوگرافیک

47,457 بازدید

خریدن کتاب به عنوان هدیه برای خودش عالمی دارد. گاهی برای کسی کتابی هدیه می‌خریم تا حرف‌های نگفته‌مان را به او بزنیم. گاهی کتابی می‌خریم که به او کمک کند در برابر چالش‌های زندگیش قوی‌تر باشد. گاهی کتابی می‌خریم تا او را شاد کند. فارغ از همه‌ی این‌ها کتاب یکی از بهترین هدیه‌هاست. چرا که پلی است میان فکرهای شما.

اما خریدن کتاب به عنوان هدیه چالش‌های زیادی دارد. اگر کرم کتاب باشید، حتما می‌دانید بهترین کتاب برای هدیه به هر کسی چیست. اما اگر با کتاب‌های زیادی اشنا نباشید، احتمالا موقع خرید کتاب با مشکل روبرو می شوید.

در این اینفوگرافیک درباره‌ی کسی که می‌خواهید برایش کتابی هدیه بخرید، سوال‌هایی پرسیدیم. اگر پاسخ به هر کدام از سوال‌ها مثبت بود، می‌توانید پیشنهادهایی که دادیم را ببینید. در انتخاب کتاب‌ها سعی کردیم معروف‌ترین کتاب‌هایی که در هر زمینه در طاقچه می شناسیم را انتخاب و معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید هر کدام از کتاب‌ها سری به طاقچه بزنید و مرور کتاب و نمونه‌ی آن را بخوانید و مطمئن شوید که کتاب مناسبی برایش انتخاب کرده‌اید.

معرفی بهترین کتاب برای هدیه عکس کتاب معرفی کتاب برای شروع کتابخوانی

معرفی بهترین کتاب برای هدیه

می‌توانید کتاب‌های معرفی شده در این اینفوگرافیک را در فروشگاه کتاب الکترونیکی و صوتی طاقچه دانلود کنید.

اگر دوست دارید در طاقچه کتابی هدیه دهید، می‌توانید مراحل آن را در ویدیو زیر مشاهده کنید:

در طاقچه امکانی وجود دارد که می‌توانید به دوستانتان کتابی هدیه دهید. از این راه می‌توانید برای دوستی که فرسنگ‌ها با شما فاصله دارد هم کتابی هدیه بخرید. در یادداشت «بهترین هدیه کتاب» راه‌های این کار را توضیح دادیم.

47,457 بازدید
برچسب ها

Avatar

صبا محبی


اشتراک گذاری یادداشت
1 1 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه