لوگو طاقچه
معرفی ۲۰ کتاب پرفروش صوتی در سال ۹۷

معرفی ۲۰ کتاب صوتی پرفروش و پرطرفدار

71,799 بازدید

در طول روز ساعت‌های زیادی در آمد و شد هستید؟ یا ساعت‌ها در آشپزخانه مشغول پختن غذا؟ شاید هم در صف انتظار می‌کشید یا که ساعت‌ها با کامپیوتر کار می‌کنید. فرقی نمی‌کند، برای همه‌ی ما در طول روز زمان‌هایی وجود دارد که ناگزیریم آن‌ها را سپری کنیم، بی‌آنکه از همه‌ی توان ذهنی‌مان استفاده کنیم. گاهی به خاطر اینکه روزها و ماه‌ها سپری می‌شوند بی‌آنکه کتابی بخوانیم از دست خودمان شاکی می شویم. اما می‌توانیم راه‌ چاره‌ای برای مشکلمان پیدا کنیم. آن هم گوش دادن به کتاب صوتی است. در این یادداشت چند کتاب صوتی پرطرفدار و پرفروش طاقچه را معرفی کردیم. می‌توانید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید، نمونه‌ای از آن را در سایت طاقچه گوش کنید و در نهایت برای خرید و دانلود آن تصمیم بگیرید. البته در سایت طاقچه می‌توانید کتاب صوتی رایگان هم دانلود کنید.

پیشنهاد می‌کنیم یادداشت‌های «بهترین کتاب‌های صوتی انگیزشی» و «معرفی ۲۰ کتاب پرفروش طاقچه در سال ۹۷» را هم بخوانید.

بهترین کتاب های صوتی که باید بشنوید

مغازه خودکشی

کتاب صوتی مغازه خودکشی نوشته‌ی ژان تولی و درباره دنیاییست که در آن همه چیز تهی از شور زندگی‌ست و غم و غصه آن چنان همه جا را فرا گرفته که مردم حسی برای زندگی کردن در آن ندارند. شهری که نه گل و گیاه دارد و نه هوای پاک، و مردم محیط زیست را نابود کرده‌اند. پرفروش‌ترین مغازه‌اش هم، مغازه فروش وسایل خودکشی متنوعی برای هر سلیقه و بودجه مثل انواع و اقسام سم‌ها، گلوله، گیاهان کشنده، تیغ‌های آلوده به کزاز، طناب، و… برای پایان دادن به زندگی است. یک بیزینس خانوادگی دلگیر، متعلق به خانواده تواچ، که با به دنیا آمدن فرزند کوچکشان همه چیز تغییر می‌کند.

کتاب صوتی مغازه خودکشی با صدا و اجرای جذاب هوتن شکیبا منتشر شده است.

بخشی از کتاب صوتی مغازه خودکشی را بشنوید.

مغازه خودکشی ژان تولی

گوینده: هوتن شکیبا
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

سمفونی مردگان

کتاب صوتی سمفونی مردگان نه تنها معروف‌ترین اثر عباس معروفی که یکی از شناخته‌شده‌ترین آثار ادبیات معاصر فارسی‌زبان در بیرون از ایران است. داستان زندگی اعضای خانواده‌ی اورخانی و رقابت آیدین و اورهان، دو برادر است که شخصیت‌های بسیار متفاوتی دارند.

این رمان جایزه بنیاد غیردولتی کگدوپ و جایزه سال ۲۰۰۱ از بنیاد انتشارات ادبی فلسفی سورکامپ را گرفته است. پیشنهاد می‌کنیم کتاب صوتی سمفونی مردگان را با صدای حسین پاکدل از انتشارات آوانامه بشنوید.

بخشی از کتاب صوتی سمفونی مردگان را بشنوید.

سمفونی مردگان عباس معروفی

گوینده: حسین پاکدل
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

برادران کارامازوف

در مقدمه‌ی کتاب صوتی برادران کارامازوف نویسنده قهرمان رمان را آلکسی فیودورویچ کارامازوف معرفی می‌کند. آلکسی یا آلیوشا سومین پسر فیودور پاولویچ است که راوی عقیده دارد او اصلا مرد بزرگی نیست اما با این وجود او را قهرمان داستان می‌داند. این موضوع تا پایان داستان خواننده را درگیر می‌کند و خواننده باید به این سوال پاسخ دهد که چرا آلکسی فیودورویچ قهرمان این رمان است. فیودور پاولویچ دو بار ازدواج کرده است و سه پسر دارد. بزرگ‌ترین پسرش یعنی دمیتری فیودورویچ از زن اولش است و دو پسر دیگر یعنی ایوان و آلیوشا از زن دومش هستند. در فصل‌های اول این رمان داستان این خانواده سرگذشت هر کدام از پسرها روایت می‌شود.

کتاب صوتی برادران کارامازوف، این اثر ماندگار را با ضبط سه بعدی و با صدای گرم و جذاب آرمان سلطان‌زاده، از بهترین گویندگان انتشارات صوتی آوانامه بشنوید.

بخشی از کتاب صوتی برادران کارامازوف (با صدای سه بعدی) را بشنوید.

برادران کارامازوف (با صدای سه بعدی) فئودور داستایفسکی

گوینده: آرمان سلطان‌زاده
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

اثر مرکب

کتاب صوتی اثر مرکب کتابی محبوب و تحسین‌شده از دارن هاردی نویسنده و ایده‌‌پرداز موفقیت است. هاردی در این کتاب ایده‌های خود را برای دستیابی به موفقیت شرح داده است. روش او بر پایه‌ی قدم‌های مثبت کوچک و بر اساس «آهستگی و پیوستگی» بنا شده است. روش هاردی نظام‌مند و فراتر از یک ایده‌ی کلی است، او به موفقیت یک‌شبه اعتقاد ندارد و مخاطبانش را به صبر و پیوستگی دعوت می‌کند؛ در این‌راه دست آن‌ها را نیز خالی نگذاشته و قدم به قدم با آن‌ها پیش می‌رود. کتاب صوتی اثر مرکب را اکبر عباسی و شاهین بیات به فارسی ترجمه کرده‌اند. نسخه صوتی آن با صدای آرمان سلطان‌زاده در اختیار شنوندگان قرار دارد.

بخشی از کتاب صوتی اثر مرکب را بشنوید.

اثر مرکب دارن هاردی

گوینده: آرمان سلطان‌زاده
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

یک عاشقانه آرام

کتاب صوتی یک عاشقانه آرام نوشته‌ی نادر ابراهیمی است که توسط انتشارات نوین کتاب گویا و با گویندگی پیام دهکردی منتشر شده است. این کتاب، داستان معلمی به نام گیله مرد است که در جریان مبارزات قبل از انقلاب ۵۷ عاشق دختری به نام عسل می‌شود. این رمان، روایت فراز و نشیب و جوانه زدن این عاشقانه آرام است.

این کتاب با صدای دلنشین پیام دهکردی از لطافت عشق در دوران تناقض‌ها و ناآرامی‌های روزگار سخن می‌گوید. پناه بردن به لطافت و زیبایی در زمانی که ملالت و کهنگی ما را محاصره کرده است. اگر به دنبال شنیدن از چنین عشقی در زمان‌های تاریخی هستید و زبان شاعرانه و ادبی را در یک داستان می‌پسندید، این رمان مناسب شماست. همچنین اگر به خواندن رمان‌های ایرانی و ادبیات فارسی معاصر علاقه‌مندید، این کتاب را از دست ندهید!

بخشی از کتاب صوتی یک عاشقانه آرام را بشنوید.

یک عاشقانه آرام نادر ابراهیمی

گوینده: پیام دهکردی
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

کتابخانه نیمه‌شب

کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب رمان تکان‌دهنده‌ای است که برنده‌ی جایزه‌ی گودریدز از نگاه مخاطبان شده است. این رمان از تأثیر انتخاب‌های کوچک و بزرگ در زندگی ما سخن می‌گوید و جایی میان زندگی و مرگ است. کتابخانهٔ درون این رمان صوتی، کتابخانه‌ای بی‌انتهاست که داستان واقعی هر انسانی در آن منعکس شده است. این کتاب در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز نیز بوده است.

بخشی از کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب را بشنوید.

کتابخانه نیمه شب مت هیگ

گوینده: شیما درخشش
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

جزء از کل

کتاب صوتی جز از کل نوشته استیو تولتز است که با ترجمه پیمان خاکسار و صدای پوریا رحیمی سام و رامین بیرق‌دار منتشر شده است. این کتاب در سال ۲۰۰۸ منتشر و همان سال نامزد جایزه بوکر شد. تولتز برای نوشتن این کتاب ۵ سال زمان صرف کرده است. این کتاب ماجرای یک پدر و پسر و درگیری‌های عجیب آنها است.

وال استریت ژورنال کتاب جزء از کل را هم‌پایه کتاب «اتحادیه ابلهان» جان کندی تول، برنده جایزه پولیتزر ۱۹۸۱ معرفی کرده و لس‌آنجلس تایمز شخصیت‌های جذاب این کتاب را به شخصیت‌های داستان‌های چارلز دیکنز و جان ابروینگ مانند کرده است.

بخشی از کتاب صوتی جزء از کل را بشنوید.

جزء از کل استیو تولتز

گوینده: رامین بیرق‌دار
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

چهار اثر از فلورانس اسکاول شین

کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین در واقع مجموعه‌ای از چهار اثر این نویسنده با نام‌های بازی زندگی و راه این بازی، کلام تو عصای معجزه‌گر تو است، در مخفی توفیق و نفوذ کلام است که در یک کتاب گرد آمده و با ترجمه گیتی خوشدل و صدای عاطفه رضوی منتشر شده است. اساس سخن نویسنده در این کتاب تفکر مثبت و اندیشیدن به خواسته‌‌های ذهنی است که با این اعتقاد و هوشیاری ذهن به خواننده آموزش می‌دهد چگونه با آگاهی بر رفتار و کنش‌هایش به خواسته‌ها رسیده و برای زندگی بهتر تصمیم‌گیری و تلاش کند.

بخشی از کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین را بشنوید.

چهار اثر از فلورانس اسکاول شین فلورانس اسکاول شین

گوینده: عاطفه رضوی
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

تکنیک‌های تسلط بر ذهن

کتاب صوتی تکنیک های تسلط بر ذهن نوشته‌ی آنتونی رابینز نویسنده و سخنران حوزه‌ی موفقیت است. رابینز راه تغییر شرایط در جهت موفقیت را، نه در دگرگونی‌های بزرگ روحی و رفتاری بلکه در گرو درک سازوکار ذهنی می‌داند. او در این کتاب کوتاه، برای درک این سازوکار ذهنی و اصلاح رفتاری، تکنیک‌هایی عملی ارائه داده است. نسخه‌ی صوتی کتاب با ترجمه‌ی سعید ابراهیم‌پور و با صدای لیا عرفانی توسط نشر مسیر رشد سبز منتشر شده است.

بخشی از کتاب صوتی تکنیک‌های تسلط بر ذهن را بشنوید.

تکنیک‌های تسلط بر ذهن آنتونی رابینز

گوینده: لیا عرفانی
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

مزرعه حیوانات

کتاب صوتی مزرعه حیوانات داستان حیواناتی‌ست که به رهبری خوک‌ها علیه آقای جونز، صاحب مزرعه شورش می‌کنند و او را از مزرعه بیرون می‌اندازند تا از زیر یوغ انسان‌ها خارج شوند و آزاد زندگی کنند. اما پس از مدتی یکی از خوک‌ها قدرت را در دست می‌گیرد و استبدادی نو در مزرعه برپا می‌کند. . جورج اورول این کتاب را بعد از جنگ جهانی دوم نوشت و در این رمان، استبداد طبقه حاکم شوروی را نقد می‌کند و طی داستانی نمادین، دیکتاتوری را به باد انتقاد می‌گیرد.

بخشی از کتاب صوتی مزرعه حیوانات را بشنوید.

مزرعه حیوانات جورج اورول

گوینده: آرمان سلطان‌زاده
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

پیشنهاد می‌کنیم یادداشت « چرا باید مزرعه‌ی حیوانات را بخوانیم؟» را هم بخوانید.

شازده کوچولو

کتاب صوتی شازده کوچولو شاهکار بی‌نظیر آنتوان دوسنت اگزوپه‌ری، داستان سفر یک شهریار کوچک از سیاره‌ی خودش به زمین است. شازده کوچولوتمام چیزهایی را که دیده و شنیده، برای دوستش، یک خلبان هواپیما تعریف می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی شازده کوچولو برای تمام علاقه‌مندان به آثار بزرگ ادبی دنیا، تجربه‌ای عمیق و لذت‌بخش است. همه‌ی مردم دنیا می‌توانند از شنیدن این کتاب صوتی بی‌نظیر لذت ببرند.

بخشی از کتاب صوتی شازده کوچولو را بشنوید.

شازده کوچولو آنتوان دوسنت اگزوپری

گوینده: جمعی از گویندگان
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

باشگاه پنج صبحی‌ها

کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ ها اثر رابین شارما نویسنده و سخنران انگیزشی کانادایی است. این کتاب هم بیانیه‌ای برای موفقیت، هم کتابی سرگرم‌کننده و در عین حال هوشمندانه برای مفیدتر بودن و هم همراهی برای یک زندگی زیباست که با راهکارهایی که ارائه می‌کند، زندگی شما را تا ابد متحول خواهد کرد. این اثر با ترجمه رضا اسکندری آذر و صدای شاهین علایی نژاد در نشر نون منتشر شده است.

بخشی از کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی ها را بشنوید.

باشگاه پنج صبحی ها رابین شارما

گوینده: شاهین علایی‌نژاد
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

وقتی نیچه گریست

کتاب صوتی وقتی نیچه گریست نوشته‌ی اروین د. یالوم یکی از نویسندگان سرشناس قرن بیستم است. یالوم در این اثر تلفیقی از واقعیت، تخیل، روانشناسی و فلسفه را به تصویر کشیده است و به سرنوشت سه تن از بزرگترین روانشناسان و فیلسوفان جهان، فردریش نیچه، زیگموند فروید و یوزف بروئر، می‌پردازد.

این رمان روایت‌گر داستانی جالب و معمایی از روزهای جوانی نیچه است که شما را با مفاهیمی مانند امید به زندگی، مرگ، تنهایی و آزادی آشنا می‌کند.

بخشی از کتاب صوتی وقتی نیچه گریست را بشنوید.

وقتی نیچه گریست اروین د. یالوم

گوینده: آرمان سلطان‌زاده
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

چهار میثاق

کتاب صوتی چهار میثاق نوشته‌ی دون میگوئل روئیز وچکیده‌ای جامع و خواندنی از خرد و آموزه‌های سرخ‌پوستان تولتک است. این کتاب به خواننده برای داشتن زندگی درونی سرشار از صلح و آرامش کمک می‌کند.

دون میگوئل آنخل روئیز نویسنده‌ی کتاب صوتی چهار میثاق در این کتاب به ما چهار پیمانی را آموزش می‌دهد که اگر این عهدها را با خودمان ببندیم و این چهار میثاق را در افکار و رفتار خود در زندگی به کار بگیریم، می‌توانیم زندگیمان را بهبود ببخشیم. هدف نویسنده از نوشتن این کتاب این بوده است که نسل‌های جدید با مطالعه و استفاده از آموزه‌های این کتاب، دنیا را به جای بهتری برای زندگی تبدیل کنند.

بخشی از کتاب صوتی چهار میثاق را بشنوید.

چهار میثاق دون میگوئل روئیز

گوینده: نیما رئیسی
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

نیمه تاریک وجود

دبی فورد در کتاب صوتی نیمه تاریک وجود با زبانی ساده و روان، روش‌های پیوسته‌ای را که به یکپارچگی درونی کمک می‌کنند به ما یاد می‌دهد. او با استفاده از تجربیات شخصی خود و دیگران برای شناساندن شیوه‌های پذیرفتن ویژگی‌های انسانی در ده فصل استفاده می‌کند.کتاب نیمه تاریک وجود در ۱۰ فصل نوشته شده است، این کتاب ما به همراه ما سفری از بیرونی‌ترین پوسته انسان شروع می‌کند تا به اعماق ذهنمان می‌رود و خود واقعی ما را آشکار می‌کند. در این کتاب با بعضی از جنبه‌های شخصیتی خودتان بر‌می‌خورید که شاید پنهان بوده‌اند و شما نمی‌توانستید آن‌ها را ببینید.

بخشی از کتاب صوتی نیمه تاریک وجود را بشنوید.

نیمه تاریک وجود دبی فورد

گوینده: سمیرا جواهریان
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

معجزه

راندا برن نویسنده‌ای استرالیایی و شخصی تاثیرگذار در سال ۲۰۰۷ از سوی مجله تایمز بوده است. کتاب صوتی معجزه‌ی شکرگزاری راندا برن اهمیت سپاس‌گزار بودن را در موانع مختلف و تاثیر زیاد آن روی زندگی انسان را یادآوری می‌کند و راهکار‌هایی را پیشنهاد می‌دهد تا به رضایت درونی و رضایت از زندگی و داشتن زندگی و روابط سالم برسیم. او سعی دارد با تمرین‌های ساده ولی مهم این فراموشی‌ها را از بین برده و کاری کند قدر داشته‌هایمان را بیشتر از قبل بدانیم و هدف از نوشته شدن این کتاب شکل‌گیری شکرگزاری آگاهانه و تبدیل آن به عادت است. هر چه بیشتر سپاس‌گزار باشید از سختی‌هایی که کشیده‌اید رها شده و احساس رضایت خود به زندگی بیشتر می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی معجزه (شکرگزاری) را بشنوید.

معجزه (شکرگزاری) راندا برن

گوینده:
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

۱۹۸۴

جورج اورول در این رمان خرد شدن انسان به وسیله  یک رژیم دیکتاتوری را به تصویر می‌کشد. ۱۹۸۴ یک رمان تخیلی است و در رد نظام‌های تمامیت خواه و کمونیسم نوشته شده است. جورج اورول آینده‌ای را برای جامعه به تصویر می‌کشد که در آن ضد ارزش‌ها ارزش شده‌اند. جنگ و دشمنی و تنفر به جای صلح و آرامش و دوستی ستایش می‌شود. رهبر جامعه که «برادر بزرگ» خطاب می‌شود باید بی چون و چرا مورد قبول همه‌ی افراد جامعه باشد. در این جامعه  مخالفان رژیمبه راحتی اعدام می‌شوند. حریم خصوصی افراد به وسیله‌ی قوانین حکومتی پایمال می‌شود. در این جامعه‌  حتی افکار انسان کنترل می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی ۱۹۸۴ را بشنوید.

۱۹۸۴ جورج اورول

گوینده: آرمان سلطان‌زاده
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

چشم‌هایش

چشم‌هایش شاخص‌ترین اثر بزرگ علوی و روایت یکی از دوستداران نقاش معروفی به نام استاد ماکان است. ماکان هنرمند و مبارز سیاسی‌ست که آقای ناظم به دنبال کشف راز مرک مشکوک استاد ماکان است و در ادامه‌ی داستان حدس می‌زند که مرگ استاد با یکی از تابلو‌های او در ارتباط است. او تلاش می‌کند زن به تصویر کشیده شده را پیدا کند تا به این راز دست پیدا کند. با پیدا شدن فرنگیس (زنی که به تصویر کشیده شده) پرده از راز مرگ ماکان برداشته می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی چشم هایش را بشنوید.

چشم هایش بزرگ علوی

گوینده: آرمان سلطان‌زاده
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

ملت عشق

ملت عشق یکی از معروف‌ترین کتاب‌های چند سال اخیر است که بیش از پانصد بار تجدید چاپ شده است. الیف شافاک در این کتاب دو داستان موازی را در کنار هم روایت می‌کند. ملت عشق داستان اللا زنی‌ست که دختر بزرگش شکست عشقی خورده، پسرش دچار افت تحصیلی شده و خودش مدتی‌ست که از خیانت همسرش با خبر شده است. او می خواهد زندگی‌اش را تغییر دهد. به تازگی اللا شغلی به عنوان ویراستار یک انتشارات پیدا کرده است. کتابی که به عنوان اولین کار به اللا پیشنهاد می‌شود، درباره‌ی  داستان ورود شمس به زندگی مولانا در قرن هفتم در قونیه است. این کتاب در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های این روزهاست؛ چه نسخه چاپی، چه الکترونیکی و چه صوتی.

بخشی از کتاب صوتی ملت عشق (اجرای جدید) را بشنوید.

ملت عشق (اجرای جدید) الیف شافاک

گوینده: شیما درخشش
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

قمارباز

داستان قمارباز ماجرای خانواده‌ای روس است که به خاطر تحولات و بی‌لیاقتی‌های مرد خانواده، ثروت انبوه خود را از دست داده و مجبور به مهاجرت به کشور دیگری شده‌اند، راوی داستان که معلم فرزندان این خانواده است داستان را در حالی روایت می‌کند که یا از قمارخانه برگشته یا در راه رفتن به قمارخانه است. رفتار هیچ‌کدام از شخصیت‌های این رمان قابل پیش‌بینی نیست. در قمار باز با یک روایت رئال رو به رو هستیم. عشق، ثروت و شهرت از مضامین اصلی این کتاب هستند. این کتاب صوتی پرفروش بر اساس نسخه‌ای با ترجمه سروش حبیبی تهیه شده و آرمان سلطانزده آن‌ را خوانده است.

بخشی از کتاب صوتی قمارباز را بشنوید.

قمارباز فئودور داستایفسکی

گوینده: آرمان سلطان‌زاده
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

جنایت و مکافات

داستایفسکی بدون شک یکی از بزرگترین نویسندگان روس است که کتاب‌هایش به اکثر زبان‌های زنده‌ی دنیا ترجمه شده. جنایت و مکافات یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین آثار این نویسنده‌ی مشهور است. نویسنده در ابتدای رمان، ذهنیت و وضعیت کلی شخصیت اصلی کتاب را بیان می‌کند. جوانی ۲۳ ساله که فکری باز و کنجکاو دارد اما فقر و بی‌پولی او را کلافه کرده است. سرانجام فقر و تنگدستی راسکولنیکوف را به جنون می‌رساند و او را مجبور به ارتکاب جنایتی عظیم می‌کند که زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بخشی از کتاب صوتی جنایت و مکافات را بشنوید.

جنایت و مکافات فئودور داستایفسکی

گوینده: آرمان سلطان‌زاده
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

من پیش از تو

جوجو مویز یکی از نویسندگان معاصر است که کتاب‌هایش به دلیل عام پسند بودن کتابفروشی‌ها را متحول کرده و در تیراژ بالا به فروش می‌رسد. من پیش از تو داستانی ساده را روایت می‌کند .کتاب درباره‌ی دختری بیست و شش ساله از طبقه‌ی فقیر جامعه است که به همراه خانواده‌اش در یک روستا زندگی‌ می‌کند. زندگی سرشار از روزمرگی و یکنواخت او مدام با موفقیت‌های خواهرش قیاس می‌شود. تا اینکه یک روز صبح شغلش را در کافه‌ای محلی از دست می‌دهد. پس از آن به اداره‌ی کاریابی راجعه می‌کند و شغلی به او پیشنهاد می‌شود که مسیر زندگی‌اش را عوض می‌کند. نسخه الکترونیکی این کتاب صوتی هم از جمله کتاب‌های پرفروش است.

بخشی از کتاب صوتی من پیش از تو را بشنوید.

من پیش از تو جوجو مویز

گوینده: مائده فقیهی
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

هری پاتر و سنگ جادو

کتاب صوتی هری پاتر و سنگ جادو نوشته‌ی جی کی رولینگ نویسنده بریتانیایی است. این کتاب اولین قسمت از هفت جلد کتاب‌های هری پاتر است. کتابی فانتزی و تخیلی که شخصیت اصلی آن پسری یازده ساله به نام هری است. این کتاب اولین بار در سال ۱۹۹۷ منتشر شد و پس از آن دنیا با نام هری پاتر و داستان‌هایش آشنا شد.

بخشی از کتاب صوتی هری پاتر و سنگ جادو را بشنوید.

هری پاتر و سنگ جادو جی.کی. رولینگ

گوینده: آرمان سلطان‌زاده
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

معرفی دو کتاب صوتی پرطرفدار رایگان

همانطور که در ابتدای یادداشت گفته شد، برخی از کتاب‌های صوتی طاقچه به‌صورت رایگان برای دانلود قرار داده شده‌اند. در ادامه دو کتاب صوتی پرطرفدار رایگان را معرفی می‌کنیم.

خسرو و شیرین

کتاب صوتی خسرو و شیرین منظومه‌ای مثنوی، سروده‌ی نظامی گنجوی شاعر سده‌ی ششمی ایرانی است. این کتاب یکی از پنج‌ گنج یا مجموعه‌ی خمسه‌ی نظامی است. نظامی این اثر را در نیمه‌ی دوم قرن ششم هجری آفرید. هسته‌ی داستان خسرو و شیرین عشق خسرو پرویز ساسانی و شیرین شاهزاده‌ی ارمنی است. این داستان راویان متعددی دارد اما روایت نظامی برجسته‌ترین آن‌ها است. برخی ریشه‌های خسرو و شیرین را ادبیات فولکلور کردی می‌دانند.

کتاب صوتی خسرو و شیرین، گزیده‌ای از این منظومه است که به‌همت انتشارات ماه‌آوا و با خوانش رضا عمرانی و راضیه هاشمی منتشر شده است.

ربه‌کا

کتاب صوتی ربکا اثری از دافنه دو‌موریه است. این رمان درباره زن جوانی نوشته شده است که به‌عنوان ندیمه‌ی زنی میانسال با او سفر می‌کند‌ و در یکی از این سفرها با مرد ثروتمندی به نام ماکسیم دووینتر آشنا شده و با او ازدواج می‌کند و به خانه‌‌ی بسیار زیبایی می‌رود که توسط روح همسر سابق شوهرش تسخیر شده است!

کتاب صوتی ربکا را می‌توانید به‌صورت رایگان از طاقچه دانلود کنید.

71,800 بازدید
برچسب ها

Avatar

حانیه دُرّی


اشتراک گذاری یادداشت
3.3 6 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
2 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه