لوگو طاقچه
کسب درآمد از نویسندگی

پردرآمدترین نویسندگان جهان در سال ۲۰۱۷ به همراه اینفوگرافیک

4,197 بازدید

«تا حالا کدوم نویسنده‌ای رو دیدی که به نون شبش محتاج نباشه؟»، «نویسندگی برای کسی تا حالا نه نون شده و نه آب.» اگر در نوجوانی رویای نویسنده شدن را در سر داشتید، احتمالا گوشتان از این حرف‌ها پر است. جمله دیگری که معمولا آدم‌ها به کسی که قصد نویسنده شدن را داشته باشد، می‌گویند: «نویسندگی را در کنار یک شغل درست و حسابی انجام بده.» با اینکه در ایران بیش از ۱۰۰ سال می‌گذرد داستان‌نویسی به وجود آمده، با اینکه خیلی از ماها در برهه‌هایی از زندگیمان با داستان‌ها زندگی کرده‌ایم و از آن‌ها لذت برده‌ایم، اما انگار هنوز هم هستند کسانی که به نویسندگی به عنوان یک شغل نگاه نمی‌کنند. شاید برای خیلی از نویسنده‌ها هم واقعا نویسندگی فعالیتی جنبی باشد و در کنارش برای امرار معاش مجبورند شغلی دیگر داشته باشند. اما هستند نویسنده‌هایی که درآمدشان بسیار بیشتر از شغل‌های پولساز دیگر باشد. در این اینفوگرافیک درآمد نویسنده‌های بزرگ به ازای هر کلمه در سال ۲۰۱۷ آمده است. نویسنده‌هایی که فارغ از جنسیت، سن و سال و یا حتی ژانر نوشته‌هایشان، توانسته‌اند به دنیا ثابت کنند که نترس و رویاهایت را دنبال کن و کسب درآمد از نویسندگی هم امکان‌پذیر است.

کسب درآمد از نویسندگی نویسنده‌های بزرگ در سال ۲۰۱۷ چقدر درآمد داشتند؟

بعضی‌‌ از این کتاب‌ها به فارسی ترجمه شده‌اند. مانند هری‌پاتر و فرزند نفرین شده، خاطرات یک بچه‌ی بی‌عرضه، سرچشمه و درون آب. می‌توانید آن‌ها را در طاقچه بخوانید.

درآمد نویسنده‌های بزرگ نباید باعث این شوند که احساس کنیم راه ساده‌ای برای کسب درآمد پیدا کرده‌ایم. اگر به نویسنده شدن علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم یادداشت «شروع نوشتن با ۸ کتاب آموزش نویسندگی» را هم بخوانید و با پیچیدگی‌ها و زیبایی‌های این حرفه آشنا شوید.

4,197 بازدید

Avatar

صبا محبی


اشتراک گذاری یادداشت
0 0 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
2 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه