لوگو طاقچه
مقایسه فنی ios طاقچه و books اپل

مقایسه اپلیکیشن ios طاقچه و کتابخوان books اپل

18,508 بازدید

اپلیکیشن طاقچه از تاریخ ۴ آذر ۱۳۹۳ نسخه ios خود را منتشر کرد که تا کنون ۲۲ بار به‌روزرسانی شده است. این تغییرات کتابخوان ios طاقچه را تبدیل به یکی از سریع‌ترین و راحت‌ترین کتابخوان‌های ios کرده. در جدیدترین به روزرسانی، کتابخانه همگانی (طاقچه بی‌نهایت) نیز به امکانات آن اضافه شده. در این یادداشت مقایسه کوتاهی بین اپلیکیشن ios طاقچه و کتابخوان books اپل انجام داده‌ایم.

 

در یادداشت «آیا از نصب ios و پرداخت ارزی رنج می‌برید» توضیح دادیم که ایرانیان خارج از کشور چطور می‌توانند نسخه ios را نصب کنند.

 

مقایسه اپلیکیشن ios طاقچه و کتابخوان books اپل

بوکس یکی از محصولات شرکت اپل است که در نسخه‌های قبلی به اسم آی‌‌بوک (ibook) منتشر شده بود. این اپلیکیشن یک فروشگاه کتاب‌ الکترونیکی و کتاب صوتی است که روی آیفون، آیپد، آیپاد و مک نصب می‌شود. بوکس فروشگاه خوب و متنوعی از کتاب‌های خارجی دارد اما کتاب الکترونیکی فارسی آن بسیار محدود است و کتاب‌های ناشرهای داخل ایران را پشتیبانی نمی‌کند.

اپلیکیشن ios طاقچه را می‌توان روی آیفون یا آیپد نصب کرد. کتاب‌ الکترونیکی خارجی آن نسبت به books بسیار کمتر است، اما تنوع خوبی از کتاب‌ الکترونیکی فارسی دارد و با ناشرهای داخلی همکاری می‌کند. به غیر از تنوع کتاب‌ها از لحاظ فنی نیز می‌توان این دو اپلیکیشن را با هم مقایسه کرد.

امکانات اپلیکیشن طاقچه در مقایسه با اپلیکیشن بوکس اپل

جدول مقایسه ios طاقچه و books اپل

به جز تنوع کتاب‌ها و مشخصات فنی، تجربه کار کردن با یک اپلیکیشن و راحتی استفاده از آن، عامل مهمی در انتخاب و استفاده کاربران است. برای اینکه بتوانید این حس را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن طاقچه را روی آیفون نصب کنید و خودتان آن را با books مقایسه کنید تا بتوانید دقیق‌تر تجربه و حس کار کردن این دو اپلیکیشن را با هم مقایسه کنید.

اپلیکیشن ios طاقچه را می‌توانید از روی سایت طاقچه و یا سیب‌اپ دانلود کنید.

 

اگر مشکلی داشتید با پشتیبانی تماس بگیرید:

 

ایمیل: support[at]taaghche.ir

 

تلگرام:  @taaghche_support

 

تلفن: ۰۲۱۸۸۱۴۹۸۰۸ ۰۲۱۸۸۱۴۹۸۱۰


پی‌نوشت: در دی ماه ۱۳۹۷ امکان علامت‌گذاری و نوشتن یادداشت در ای‌پاب نیز به نسخه IOS اضافه شد

 

18,508 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
3 1 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
14 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه