لوگو طاقچه
کتاب‌های صوتی ماه‌آوا با تخفیف

تخفیف کتاب صوتی در سه‌شنبه‌ها با ماه‌آوا

743 بازدید

آمارهای استفاده از کتاب‌های صوتی در ایران نشان می‌دهد که کتاب‌ صوتی، کم‌کم جایگاه خود را در میان شکل‌های دیگر کتاب‌ پیدا می‌کند و طرفداران این سبک از کتاب‌خوانی! روزبه‌روز بیشتر می‌شوند. در همین راستا طاقچه تلاش می‌کند تا پویش‌هایی را برای معرفی بیشتر کتاب‌های صوتی راه‌اندازی کند.

طاقچه با همکاری نشر ماه‌آوا پویش «سه‌شنبه‌ها با ماه‌آوا» را برنامه‌ریزی کرده و از دهم مهر اجرای آن شروع شده است.

در یادداشت‌های قبلی در مورد «کتاب‌شنیدن، روشی برای کتاب‌ خواندن» که شیوه جدیدی از کتاب‌خوانی هستند و «تاثیر کتاب صوتی بر آموزش کودکان»‌ نوشتیم و پیشنهاد می‌‌کنیم سری به آنها بزنید.

ماه‌آوا ناشر کتاب‌ صوتی

نشر ماه‌آوا چند سالی است که به صورت رسمی و حرفه‌ای در زمینه تولید و نشر کتاب‌ صوتی، پادکست و سایر آثار فرهنگی شنیداری فعالیت می‌کند. ماه‌آوا با گویندگان، کارگردانان ارشد رادیو نمایش، بازیگران سینما و تئاتر، مدیران دوبلاژ و دوبلورهای ارشد همکاری می‌کند تا بتواند محتوای تولیدی باکیفیتی تولید کند.

تمام کتاب‌های صوتی ماه آوا، با اجازه رسمی ناشران و با در نظر گرفتن کامل حقوق مادی صاحبان اثر منتشر می‌شود.

ماه‌آوا برای ترویج فرهنگ استفاده از کتاب‌صوتی و ترویج این شکل جدید از کتابخوانی، کتاب‌هایی را به صورت رایگان تولید می‌کند و در دسترس عموم قرار می‌دهد. کتاب‌های رایگانی که در این پویش استفاده می‌شود تاکنون روی سایت ماه‌آوا قرار نگرفته‌اند.

دانلود و خرید کتاب‌های صوتی ماه‌آوا

سه‌شنبه‌ها با ماه‌آوا کتاب‌صوتی بشنویم

پویش همکاری با ماه‌آوا از دهم مهر شروع شده است و به مدت سه ماه ادامه دارد. در این پویش هر سه‌شنبه یک بسته کتاب معرفی می‌شود و در هر بسته چهار الی پنج کتاب صوتی وجود دارد. یکی از این کتاب‌ها رایگان است و بقیه ۱۰، ۲۰ یا ۳۰ درصد تخفیف دارند.

این کتاب‌ها تا یک هفته تخفیف خواهند داشت و تا سه‌شنبه بعد می‌توانید آنها را تهیه کنید. در هفته بعد این کتاب‌ها از تخفیف خارج می‌شوند و یک بسته جدید معرفی می‌شود. در اپلیکیشن طاقچه هر هفته یک بنر جدید در صفحه اول نصب می‌شود و از این راه شروع بسته جدید به کاربران اطلاع‌ داد می‌شود. با کلیک روی بنرِ هر هفته می‌توانید بسته کتاب‌های آن هفته را مشاهده کنید.

دانلود کتاب‌های صوتی رایگان ماه‌آوا

برای اینکه تنوعی از سلیقه‌های مختلف پوشش داده شود، تلاش شده تا بسته‌ها به شکل ادبیات کشورهای مختلف تقسیم‌بندی شود؛ ادبیات روسی، ایرانی، امریکایی و… همچنین برخی از نویسنده‌های مطرح به صورت خاص در این پویش قرار گرفته‌اند و کتاب‌هایشان در یک بسته‌ی جدا آمده است.

بسته‌ها براساس جدول زیر، به صورت هفتگی به روز می‌شوند. البته ممکن است بنا به دلایلی برخی از این عنوان‌ها تغییر کند اما در مجموع تغییرات زیاد نخواهد بود.

جدول تخفیف کتاب‌های صوتی ماه‌آوا

کتاب‌‌های صوتی رایگان و با تخفیف ماه‌آوا

 پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به لیست کتاب‌ها بیندازید، شاید کتابی که می‌خواهید به زودی در این پویش قرار بگیرد.

مشاهده و خرید کتاب‌های صوتی طاقچه 

743 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
0 0 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه