لوگو طاقچه
خرید ارزی کتاب در طاقچه

خرید کتاب فارسی در خارج از ایران با طاقچه

12,299 بازدید

خرید کتاب فارسی از کشورهای دیگر مانند آمریکا ، انگلیس، کانادا و … همواره یکی از دشوارترین کارها بوده. خیلی‌ها در گذشته کتاب را از ایران می‌‌خریدند و از طریق پست برایشان ارسال می‌شد. اما این روزها با وجود سامانه‌های فروش الکترونیکی کتاب، کار راحت‌تر شده است. اما همچنان دو مشکل اساسی وجود دارد. یکی درباره نحوه نصب اپلیکیشن در دستگاه‌هایی با سیستم عامل ios و دیگری نحوه پرداخت ارزی. در این یادداشت درباره این موضوع‌ها قدم به قدم صحبت می‌کنیم.

اما پیش از اینکه به طور دقیق به این سوالات پاسخ دهیم، لازم است کمی طاقچه را معرفی کنیم. طاقچه یک فروشگاه کتاب الکترونیک و صوتی است که جدیدترین و معروف‌ترین کتاب‌های فارسی‌زبان و برخی کتاب‌های غیرفارسیِ زبان اصلی را ارائه می‌دهد. در پایان این یادداشت چند کتاب دوست‌داشتنی از نویسندگان محبوب ایرانی معرفی کرده‌ایم که گزینه‌های خوبی برای شروع کتابخوانی در طاقچه هستند. پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی زیر را ببینید و در ۴۶ ثانیه با مهم‌ترین امکانات طاقچه آشنا شوید:

دکمه پخش

طاقچه چیست؟

قدم اول؛ نصب طاقچه

نصب طاقچه برای دستگاه‌هایی با سیستم عامل اندروید

به احتمال زیاد برای نصب طاقچه روی دستگاه‌های اندرویدی مشکلی نخواهید داشت و به راحتی از سایت طاقچه، گوگل پلی، مایکت و… می‌توانید طاقچه را نصب کنید. برای راحتی کار روی لینک هر مشکلی یه راهی داره یا دکمه زیر کلیک کنید و یکی از گزینه‌های نصب را انتخاب کنید و مراحلش را ادامه بدهید.

نصب طاقچه برای دستگاه‌هایی با سیستم عامل ios

 خب در این قسمت ماجرا کمی هیجان‌انگیزتر می‌شود. به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانید طاقچه را از اپل‌‌استور یا سیب اپ دانلود کنید. اما نگران نباشید. نیازی به نصب استورهای دیگر و پرداخت هزینه نیست. ما راهی برای دور زدن تحریم‌ها پیدا کرده‌ایم. برای اینکار کافی است روی  لینک هر مشکلی یه راهی داره کلیک کنید، وارد قسمت نصب از اپ‌استور شوید و راهنما را به دقت بخوانید. مطمئن باشید با انجام دادن قدم به قدم مراحل به راحتی اپلیکیشن نصب می‌شود. اما اگر شماره تلفن ایرانی ندارید و یا هر مشکل دیگری در فرایند نصب داشتید به آیدی تلگرام زیر و یا آدرس ایمیل زیر پیام دهید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

ایمیل: support@taaghche.ir

تلگرام:  taaghche_support@

نصب طاقچه برای ویندوز و سایر سیستم‌عامل‌ها

از طاقچه می‌توانید در محیط ویندوز هم استفاده کنید. نسخه ویندوز اپلیکیشن طاقچه را به همراه راهنمای نصب می‌توانید از طریق لینک زیر پیدا کنید:

طاقچه امکان دیگری به نام «کتابخوان تحت‌وب» دارد. به کمک این امکان، بدون نیاز به نصب و دانلود و خونریزی می‌توانید با یک مرورگر و اینترنت از طاقچه استفاده کنید. برای این کار به سایت طاقچه بروید و کتاب مورد نظرتان را انتخاب کنید. روی دکمه «نمونه» کلیک کنید تا چند صفحه اول کتاب را به صورت رایگان بخوانید. در بالای صفحه سمت راست روی دکمه «خرید نسخه کامل» کلیک کنید و مراحل خرید را دنبال کنید. اگر نمی‌خواهید متن نمونه را بخوانید می‌توانید در همان صفحه‌ی اصلی کتاب روی «خرید» کلیک کنید و مراحلش را کامل کنید.

بعد از تمام شدن مراحل خرید، کتاب به‌صورت خودکار به کتابخانه شما یا همان «کتاب های من» اضافه می‌شود. در بالای سایت سمت چپ روی نام کاربریِ خود کلیک کنید و گزینه کتاب‌های من را انتخاب کنید. اگر کتاب به کتاب‌های من اضافه نشده بود، یک بار صفحه را رِفرِش کنید. اگر باز هم کتاب اضافه نشده بود سریع تلفن را بردارید و با پشتیبانی تماس بگیرید:

ایمیل: support@taaghche.ir

تلگرام:  taaghche_support@

قدم دوم؛ خرید کتاب

قبل از هر چیز باید بگوییم اگر کارت ایرانی خود را همچنان به همراه دارید، می‌توانید با همان پرداخت کنید. اما اگر می‌خواهید به صورت ارزی خرید کنید، ادامه این یادداشت را بخوانید.

گام اول؛ تغییر واحد پرداخت در اپلیکیشن

برای این کار کافی است وارد قسمت حساب کاربری شوید و گزینه تغییر واحد پرداخت را انتخاب کنید. سپس واحد پرداخت را به دلار تغییر دهید.

گام دوم؛ انتخاب و خرید کتاب با درگاه PayPal

بعد از این کار در اپلیکیشن هر کتابی را انتخاب کنید، می‌توانید قیمت آن را به دلار ببینید و با زدن گزینه خرید، مستقیما به درگاه پرداخت PayPal متصل می‌شوید و می‌توانید به راحتی خریدتان را انجام دهید. پس از خرید هم کتاب مستقیما وارد قسمت «کتاب‌های من» در نسخه‌های مختلف اپلیکیشن می‌شود.

معرفی چند کتاب برای شروع کتابخوانی در طاقچه

دایی جان ناپلئون

دایی جان ناپلئون

نویسنده: ایرج پزشکزاد

فرهنگ معاصر

اطلاعات بیشتر و خرید

من یک روز گرم تابستان، دقیقاً یک سیزده مرداد، حدود ساعت سه و ربع کم بعد از ظهر عاشق شدم. تلخی‌ها و زهر هجری که چشیدم بارها مرا به این فکر انداخت که اگر یک دوازدهم یا یک چهاردهم مرداد بود، شاید این‌طور نمی‌شد.»

یکی از آشناترین عبارت‌های تاریخ ادبیات معاصر همین جملات آغازین «دایی جان ناپلئون» اثر ایرج پزشکزاد است. این رمان نخستین‌بار در اواخر دهه‌ی ۱۳۴۰، به‌صورت پاورقی در مجله‌ی «فردوسی» با نام مستعار الف.پ آشنا منتشر می‌شد. سپس به‌صورت کتاب درآمد و تا امروز بارها تجدید چاپ شده یا افست و زیراکسی تکثیر شده است و نسخه‌ی الکترونیکی آن در طاقچه در دسترس است. رمانی زیبا، خواندنی، محبوب و با درون‌مایه‌ی طنزآمیز و انتقادی که از زبان سعید، خواهرزاده‌ی دایی جان روایت می‌شود و قصه‌ی عشق او به لیلاست. عشقی پاک به دختر دایی‌اش که در پس‌زمینه‌ی آن، حجم انبوهی از روابط خنده‌آور و ریاکارانه، میانِ زنان و مردانِ خانواده‌ی اشرافی‌شان برقرار است.

شوهر آهو خانم

شوهر آهو خانم

نویسنده: علی‌محمد افغانی

انتشارات نگاه

اطلاعات بیشتر و خرید

شوهر آهو خانم، اولین رمان علی‌محمد افغانی، نه‌تنها به‌لحاظ روایی و زبانی که به‌لحاظِ تاریخی و اجتماعی هم قابل توجه است. در حواشی حوادثِ رمان، اوضاع و احوال دشوارِ مردم در دوره رضاشاه به‌همراه خرافه‌ها و تعصبات و خصوصیاتِ روحیِ مردم به‌خوبی روایت می‌شود و همین موضوع، این کتاب را در دسته‌ی شاهکارهای ادبیاتِ فارسی قرار می‌دهد.

بخشی از کتاب صوتی شوهر آهو خانم را بشنوید.

شوهر آهو خانم علی‌محمد افغانی

گوینده: پیمان قریب پناه
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

سمفونی مردگان

سمفونی مردگان

نویسنده: عباس معروفی

گروه انتشاراتی ققنوس

اطلاعات بیشتر و خرید

داسـتان «سمفونی مردگان» دربـاره‌ی خانـواده‌ی شـش‌نفره‌ای است که در اردبیل زندگی می‌کنند و روایت آن سرشار از حس نیرومند دلمردگی است. حسی که قهرمان آن غلتیده در خون شهادت دست و پا می‌زند. ماجرای داستان بین سال‌های ۱۳۱۰ تا ۱۳۳۰ شمسی می‌گذرد و شخصیت اصلی «آیدین» نام دارد. آیدین نماد قشر آگاه، روشن‌فکر و هنرمند جـامعـه اسـت. امـا همیـن هنرمنـد بـودن، سرآغاز تقابل است؛ تقابل هنر، دانش و آگاهی با فرهنگ معیوب و تفکرات منحط و متحجّر.

هردو نسخه‌ی الکترونیکی و صوتی سمفونی مردگان در طاقچه موجود است.

بخشی از کتاب صوتی سمفونی مردگان را بشنوید.

سمفونی مردگان عباس معروفی

گوینده: حسین پاکدل
اطلاعات بیشتر و دانلود کتاب صوتی

خانه ادریسیها

خانه ادریسیها

نویسنده: غزاله علیزاده

انتشارات توس

اطلاعات بیشتر و خرید

خانه ادریسیها، یک رمان طولانی ناب است که در شهر عشق‌آباد و در خانه ادریسیها رخ می‌دهند. خانه‌ای که چهارنفر در آن زندگی می‌کنند و به ناگاه باید با مردمی روبه‌رو شوند که از گروهی به قدرت رسیده‌اند. آن‌ها به عشق‌آباد آمده‌اند تا حق ستمدیدگان را از ستمگران باز بستانند. خانه ادریسیها داستان مشهور غزاله علیزاده است که در سال ۱۳۷۰ منتشر شد و سه سال پس از مرگ نویسنده‌اش موفق شد جایزه بیست سال داستان‌نویسی را از آن خود کند.

12,299 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
5 1 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
20 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه