لوگو طاقچه
کتابخانه همگانی یا طاقچه بی‌نهایت

با کتابخانه همگانی طاقچه بی‌نهایت کتاب بخوانید

10,325 بازدید

وقتی هزینه خرید کتاب زیاد می‌شود، یکی از راه‌حل‌ها استفاده از کتابخانه است. مزیت کتابخانه این است که با هزینه کم می‌توانید به کتاب‌های زیاد و متنوعی دسترسی پیدا کنید. کتاب‌های الکترونیکی به دلیل اینکه هزینه‌های مربوط به کتاب چاپی را ندارند ارزان‌تر هستند. با این حال ممکن است برای برخی از کاربرها که زیاد کتاب می‌خوانند این هزینه نیز مشکل‌ساز شود. به همین دلیل طاقچه امکان «کتابخانه همگانی» را برای کتاب‌های الکترونیکی به وجود آورده است تا بتوانید با هزینه کم به کتاب‌های زیاد و متنوعی دسترسی داشته باشید.

کتابخانه همگانی از اسفند ۱۳۹۸ به طاقچه بی‌نهایت تغییر نام پیدا کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با آن، یادداشت «طاقچه بی‌نهایت چیست؟» را هم بخوانید. 

کتابخانه‌ای برای کتاب‌های الکترونیکی

کتابخانه همگانی طاقچه جایی است شبیه کتابخانه عمومی اما برای کتاب‌های الکترونیکی. با عضویت در کتابخانه همگانی به نسخه کامل تمام کتاب‌های موجود در این کتابخانه دسترسی خواهید داشت. دسترسی به تمامی کتاب‌های کتابخانه به مدت محدودی برای شما باز می‌شود و می‌توانید هر تعدادی که می‌خواهید کتاب بخوانید.

چگونه عضو شویم؟

ابتدا اپلیکیشن طاقچه را روی موبایل یا تبلت خود نصب کنید. با وارد کردن ایمیل یا شماره‌ همراه ثبت نام کنید. به صفحه اصلی طاقچه بروید و در بالا سمت چپ، گزینه «کتابخانه همگانی» را انتخاب کنید. روی قسمت «اطلاعات بیشتر و ثبت نام» کلیک کنید. مراحل کار را ادامه بدهید و یکی از گزینه‌های شارژ را انتخاب کنید. کارت‌های عضویت این کتابخانه در سه بازه زمانی یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه قابل شارژ است. پس از تمام شدن مدت عضویت، کتاب‌هایِ امانت گرفته شده به صورت خودکار به کتابخانه برمی‌گردند.

راهنمای استفاده از کتابخانه همگانی

هم‌اکنون بخش مهمی از پرفروش‌ترین کتاب‌های طاقچه با هماهنگی ناشران همکار در این کتابخانه قرار گرفته‌اند و هر روز نیز عنوان‌های جدیدی به این مجموعه اضافه می‌شود. کتابخانه همگانی برای کسانی است که از خواندن سیر نمی‌شوند، برای کِرم کتاب‌ها و برای کسانی که می‌خواهند با هزینه کمتر کتاب‌های بیشتری بخوانند. 

پیشنهاد می‌کنیم یادداشت «کرم کتاب چیست؟» را مطالعه کنید. 

 

برای دسترسی به کتابخانه همگانی، آخرین نسخه‌ی اندروید طاقچه را از اینجا دریافت و نصب کنید. همچنین می‌توانید با کتابخوان تحت وب بر روی کامپیوترتان از همه امکانات طاقچه بهره‌مند شوید. 

 

 

10,325 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
0 0 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
20 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه