لوگو طاقچه
جشنوراه نوروزی طاقچه در سال ۹۶

نوروز با کتاب و طرح‌های تخفیفی در طاقچه

650 بازدید

فروشگاه کتاب الکترونیکی طاقچه هم‌زمان با فرارسیدن نوروز ۱۳۹۶ نسخه جدید اپلیکیشن برای گوشی‌های اندروید و نسخه جدید وب‌سایت با امکان دریافت کتاب‌های صوتی را منتشر کرده است تا در سفرهای نوروزی کتاب‌هایتان همیشه همراهتان باشد.

به همین منظور از ساعت ۱۸ پنج‌شنبه ۲۶ اسفند تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۴ فروردین طرح‌های متنوعی در طاقچه اجرا خواهد شد تا با کتاب و کتاب‌خوانی نوروز را پربارتر کنید.

جشنواره نوروزی طاقچه

در این جشنواره تخفیف‌های و هدیه‌های زیادی دریافت می‌کنید:

  • بر روی اولین خرید کتاب گویا ۱۰۰درصد اعتبار هدیه دریافت کنید. دقت کنید که خرید از کیف پول طاقچه مشمول اعتبار هدیه نمی‌شود.
  • با هدیه کتاب از طاقچه به دوستان و عزیزانتان ۳۰ درصد تخفیف روی کتاب دریافت کنید.
  • ویژه نامه نوروزی نشریات را با ۵۰ درصد اعتبار هدیه دریافت کنید.

مسابقه عکاسی نوروز با کتاب

در مسابقه عکاسی «نوروز با کتاب» از تجربه‌تان با کتاب در نوروز عکس بگیرید و ضمن منشن کردن صفحه اینستاگرام طاقچه با هشتگ #نوروز_با_کتاب در این مسابقه شرکت کنید. چنانچه صفحه اینستاگرام شما خصوصی است، عکس خود را به صورت دایرکت برای اینستاگرام طاقچه بفرستید. همچنین می‌توانید در شبکه‌ی اجتماعی نزدیکا عکس‌های خود را با انتخاب کانال «نوروز با کتاب» منتشر و در مسابقه‌ی طاقچه شرکت کنید. حساب شما برای شرکت از طریق برنامه‌ی نزدیکا، باید عمومی باشد.

پس از پایان مرحله اول داوری، در تاریخ ۱۵ فروردین آثار برگزیده در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام طاقچه (taaghche_ebookstore@) و همچنین در صفحه‌ی اول برنامه‌ی نزدیکا بازنشر می‌شوند. براساس بیشترین لایک گرفته شده در اینستاگرام طاقچه و دفعات بازدید از عکس‌ها در کانال تلگرام، نفر اول به طور مجزا برای اینستاگرام و تلگرام مشخص خواهند شد.

جوایز مسابقه «نوروز با کتاب»

به تمامی آثار برگزیده که در کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام طاقچه بازنشر می‌شوند ۵۰ هزار تومان اعتبار هدیه طاقچه جهت خرید کتاب الکترونیک تعلق خواهد گرفت. به نفرات اول هر دو گروه، دوربین عکاسی چاپ سریع فوجی تقدیم خواهد شد.

تقویم مسابقه نوروز با کتاب

مهلت شرکت در این مسابقه تا ۱۴ فروردین است. انتخاب تصاویر برگزیده در ۱۵ فروردین صورت می‌گیرد و تا ۱ اردیبهشت در شبکه‌های اجتماعی طاقچه بازنشر می‌شوند تا بر حسب تعداد لایک در اینستاگرام و بازدید در تلگرام مورد ارزیابی قرار بگیرند.

نکات مهم

  • برای تعداد آثار ارسالی نیست اما از هر شخص تنها یک اثر به مرحله نهایی راه پیدا خواهد کرد
  • علاوه بر ارزیابی عکس، توضیح (کپشن) شامل پاکیزه نویسی، رعایت قواعد ویراستاری و خلاقیت جز ملاک‌های انتخاب آثار برگزیده محسوب می‌شود
  • هر عکس در ارتباط با مطالعه اعم از کتاب چاپی، کتاب الکترونیک و کتاب صوتی و نشریات می‌تواند در مسابقه شرکت کند

مهلت شرکت در این مسابقه تمام شده است

برای اینکه بیشتر با طاقچه آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم داستان طاقچه را بخوانید

650 بازدید
برچسب ها

Avatar

طاقچه


اشتراک گذاری یادداشت
0 0 رای
امتیاز مطلب
اشتراک
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد داخلی
نمایش همه کامنت ها
یادداشت های مشابه

دانلود کتاب از اپلیکیشن طاقچه

نصب طاقچه