دانلود کتاب صوتی آلبوم کتاب صوتی ما عوض بشو نیستیم با صدای آرش عدل‌پرور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آلبوم کتاب صوتی ما عوض بشو نیستیم اثر گروه نویسندگان

دانلود و خرید کتاب صوتی آلبوم کتاب صوتی ما عوض بشو نیستیم

معرفی کتاب صوتی آلبوم کتاب صوتی ما عوض بشو نیستیم

آلبوم کتاب صوتی ما عوض بشو نیستیم یکی از جدیدترین انواع کتاب‌های صوتی است. در این پروژه شما فقط یک کتاب را با صدای مسیح و آرش نمی‌شنوید. بلکه ۵ کتاب کوتاه را در کنار هم می‌توانید گوش کنید. برای همین می‌تواند تجربه‌ی متفاوتی را برای شما رقم بزند.

تفاوت آلبوم کتاب صوتی با کتاب صوتی معمولی چیست؟

کتاب‌های صوتی در واقع نسخه‌ی صوتی ۱ کتاب هستند. آن کتاب می‌تواند چندین فصل داشته باشد و یا حتی چندین نویسنده، اما به هر حال انسجام بین فصل‌های مختلف برقرار است. اما در آلبوم کتاب صوتی شما با یک کتاب مواجه نیستید! بلکه ۵ کتاب کوتاه با ۵ موضوع متفاوت از ۵ نویسنده متفاوت را می‌شنوید.

درباره آلبوم کتاب صوتی ما عوض بشو نیستیم

بازار کتاب صوتی به تازگی پذیرای مهمان‌های بیشتری از عالم هنر و حتی ورزش است. از ابتدای شکل‌گیری کتاب‌های صوتی افراد مشهوری مانند محسن نامجو (کتاب کیمیاگر) و پیام دهکردی (کتاب یک عاشقانه آرام) کتاب‌هایی را خوانده‌اند. اما در یکی دو سال اخیر، افراد مشهور بیشتری به این حوزه علاقه‌مند شده‌اند. برای مثال هوتن شکیبا با خوانش کتاب صوتی مغازه خودکشی، عادل فردوسی‌پور با خوانش کتاب فوتبال علیه دشمن و نوید محمدزاده با خوانش کتاب صوتی هیچ دوستی به جز کوهستان، مهمان بازار کتاب صوتی شده‌اند و حالا نوبت به آرش و مسیح رسیده با ایده‌ای جدید؛ یعنی «آلبوم کتاب صوتی»!

پروژه آلبوم کتاب صوتی «ماعوض بشو نیستیم» با صدای مسیح و آرش در ۱۸ اردیبهشت رونمایی شده است. در این پروژه مسیح و آرش خواننده‌های محبوب پاپ ۵ کتاب را خوانده‌اند و در قالب یک آلبوم منتشر کرده‌اند. نام یکی از این کتاب‌ها «ما عوض بشو نیستیم» است که نامش را برای کل آلبوم هم انتخاب کرده‌اند.

معرفی ۵ بخش آلبوم صوتی «ما عوض بشو نیستیم»

۱- مادر ترزا؛ الهام بخش زندگی

بعید است نام مادر ترزا به گوشتان نخورده باشد. زنی که به نیکوکاری و فعالیت‌های داوطلبانه و خیرخواهانه مشهور است و در سال ۱۹۷۹ جایزه‌ی صلح نوبل را از آن خود کرد. در این بخش از آلبوم کتاب صوتی «ما عوض بشو نیستیم» وایِت نورث نویسنده‌ی این کتاب زندگینامه‌ی او را نوشته و از نگاه او به زندگی گفته است.

۲- خلاصه رمان دور دنیا در هشتاد روز

دور دنیا در هشتاد روز رمان پرماجرا و جذاب ادبیات فرانسوی و نوشته ژول ورن است. ماجرای این کتاب از این قرار است که آقایی منظم و دقیق، در یک باشگاه سر ۲۰هزار پوند شرط می‌بندد که می‌تواند دور دنیا را در ۸۰ روز بپیماید و سفرش را با خدمتکارش آغاز می‌کند….

در این بخش از آلبوم کتاب صوتی شما خلاصه‌ای از این رمان را می‌شنوید. چرا که اصل رمان طولانی‌تر این است که در یک بخش بگنجد و خودش ساعت‌ها طول می‌کشد. اما لذت سفر کردن با آقای فیلئاس را به دست می‌آورید، به خصوص اینکه آرش و مسیح هم هم‌سفر شما هستند.

۳- نفس‌های بی‌رمق

برایتان پیش آمده که وقتی کسی با جدیت مسیری را می‌دود، آن هم به قصد تفریح، در دل بگویید: «خب که چی؟». راستش این سوال متداول است و دیوید اکان به عنوان یک دونده نیمه‌حرفه‌ای در این کتاب به این سوال پاسخ می‌دهد. آن هم با بیان تجربه‌ی خودش و حسی که از دویدن دریافت کرده است. احتمالا بعد از شنیدن این فصل، لباس می‌پوشید و کفش ورزشی به پا می‌کنید و دیوانه‌وار می‌دوید. چرا که دیوید اکان به زیبایی ارزش دویدن و یکپارچه شدن تن و روح را در این ورزش توصیف کرده است.

۴- ما عوض بشو نیستیم!

از شنبه رژیم می‌گیرم، هرروز دوش می‌گیرم، شبی نیم ساعت کتاب می‌خوانم، هفته‌ای سه بار شنا می‌کنم و…. چه جمله‌های آشنایی! جمله‌هایی که همه ی ما حتما یک بار در زندگیمان گفتیم و متاسفانه اکثرمان هیچ وقت «عوض نشدیم!». سامانتا اربای ۷۰ تصمیم مشابه این تصمیم‌ها را جمع کرده و با آن‌ها شوخی کرده. راستش سامانتا اعتقاد دارد این جمله‌ها و تصمیم‌ها همه و همه برآمده از دنیای کمال‌گرایانه مدرن است که باعث می‌شوند شما نتوانید از زندگیتان لذت ببرید و فقط احساس عذاب و گناه را برای شما به همراه می‌آورد.

۵- پنجاه جمله‌یطلایی برای بازاندیشی زندگی

کتاب آخر از این آلبوم کتاب صوتی گزیده‌ای از جمله‌های کارل گوستاو یونگ روانشناس و روانکاو مطرح دنیا است. در این کتاب شما پنجاه جمله‌ای را می‌شنوید که با شنیدن هر کدام احتمالا مجبور می‌شوید برای مدتی پخش کتاب را متوقف کنید تا کمی به خودتان و زندگیتان فکر کنید.

شنیدن آلبوم کتاب صوتی ما عوض بشو نیستیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر تا به حال تجربه‌ی شنیدن کتاب صوتی را نداشتید، شنیدن این کتاب می‌تواند برای شما مفید باشد. چرا که بعد از شنیدن بخش‌های مختلف این کتاب می‌توانید سلیقه‌ی خودتان را پیدا کنید و متوجه شوید کدام نوع از کتاب‌ها را دوست دارید به صورت صوتی گوش کنید. همچنین اگر از طرفداران آرش و مسیح عدل پرور هستید، چه فرصتی از این بهتر که ۵ کتاب را با صدای آن‌ها بشنوید؟

درباره آرش و مسیح

مسیح عدل‌پرور متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۸ و آرش عدل‌پرور متولد ۲۰ مرداد ۱۳۶۹ یک گروه موسیقی ایرانی در سبک پاپ و آر اند بی هستند. مسیح فعالیت خود را به همراه برادرش آرش از ۱۴ سالگی با ترانه‌سرایی و آهنگ‌سازی آغاز کردند. فعالیت آنها از سال ۱۳۸۳ شروع شد و تا ۱۳۹۳ سعی کردند تا مجوز بگیرند.

فعالیت مجاز آنها از مهر ۱۳۹۵ با مجوز اجرای زنده رسمی شد. اولین کنسرت رسمی آرش و مسیح هفدهم اسفند ۱۳۹۶ در تالار وزارت کشور در تهران برگزار شد. از جمله قطعات این گروه می‌توان به «گل‌ها رو آب می‌دم»، «گلی»، «به همه بگو»، «دریا»، «زدی پر» و «تو که نیستی پیشم» اشاره کرد.

آلبوم‌های آرش و مسیح

نظرات کاربران

کتیبه سپید
۱۴۰۰/۰۲/۱۸

دنیا داره به کجا میره؟ این اصلا کتاب نیست؛ فقط چندتا جمله از زندگینامه مادر ترزا و رمان ژول ورن رو کنار هم گذاشتن و چندتا جمله امید بخش هم بهش اضافه کردن که خودمون هم بلدیم به خودمون بگیم.

- بیشتر
کاربر ۲۲۸۸۲۸۷
۱۴۰۰/۰۲/۱۸

واقعا صدای این دوتا واسه کتاب صوتی؟؟؟اونم ۴۰ تومن؟😐

علی دائمی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹

تو رو خدا اگه میخواید بیزینس کنید و شوآف بدید، برید سراغ عرصه‌های دیگه؛ انتشارات و چاپ و تولید کتابای صوتی بذارید واسه ماها بمونه! این دو بزرگوار بهتره خودشون برن چارتا کتاب شعر بخونن تا توی آهنگاشون این چرت

- بیشتر
امین
۱۴۰۰/۰۲/۱۹

دلم میخواست خوشبین باشم که اینکار رو برای ترویج فرهنگ کتابخوانی انجام دادند اما با قیمت ۴٠ هزار تومن(!)، فقط میشه استنباط کرد که موضوع، بیزینسِ بِرَندِشونه! مگه از موزیک و کنسرت کم در میارید!؟ ای کاش یاد بگیریم وقتی فیتِ

- بیشتر
tdust
۱۴۰۰/۰۲/۱۹

دوستان اول اینکه لطفااا بدون جانبداری نظر بدید دوم اینکه من از خوانندگیِ این دو‌محترم خوشم میاد، اما اصلا با این خوانش نتونستم ارتباط برقرار کنم، و کتاب و‌محتواش جذابیتی برام ایجاد نکرد که ادامه‌شو گوش بدم.

شابان
۱۴۰۰/۰۲/۱۸

صدای جالبی دارن این دو برادر اکثر خواننده ها صدای صحبت کردنشون خیلی زیاد فرق داره با خوندنشون ای کاش محسن چاوشی عزیز هم این کارو با کتابی که خودش سروده برای طرفدارانش انجام بده

Aazarmah
۱۴۰۰/۰۲/۱۸

۴۰تومن!

هانی
۱۴۰۰/۰۲/۲۰

دوستان کلی تاسف خورده بودن که وقتی گویندگان خوبی در کشور داریم چرا از دو تا خواننده! برای خوانش کتاب استفاده شده؟ خب راستش به نظر من نه تنها استفاده از این دو خواننده ایرادی نداره، بلکه استفاده از محبوبیت این

- بیشتر
سقف پاره کن!
۱۴۰۰/۰۲/۲۲

بهاره رهنما شعر میگه... این دوتا کتاب صوتی می خونن... شهاب حسینی موسیقی رو مسخره می کنه... بازیگرا مجری گری میکنن... فوتبالیست ها بازیگر میشن... بازیگرا آهنگ می خونن... شهاب مظفری به یاس دیس می‌ده😂 فوتبالیست ها نویسنده هارو مسخره می‌کنن... و هنر به فنا میره...👎

YasmineGh
۱۴۰۰/۰۲/۱۸

جالبه که تو لینکی که خودشون گذاشتن ارزون تر از طاقچه ست!!

زمان

۷ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۵۹۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۵۹۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان