دانلود کتاب صوتی این هم مثالی دیگر با صدای امیر پارسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی این هم مثالی دیگر اثر دیوید فاستر والاس

دانلود و خرید کتاب صوتی این هم مثالی دیگر

معرفی کتاب صوتی این هم مثالی دیگر

کتاب صوتی این هم مثالی دیگر نوشته دیوید فاستر والاس، استاد دانشگاه و نویسنده مشهور اهل نیویورک است. این اثر دربردارنده چهار جستار از حقایق زندگی روزمره است که با ترجمه معین فرخی و صدای امیر پارسا می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی این هم مثالی دیگر

کتاب صوتی این هم مثالی دیگر چهار جستار دارد که در آن حقایق زندگی روزمره بررسی می‌شوند. جستارها تعریف خاصی دارند و نوع جدیدی از نوشته‌ها هستند که امروزه محبوبیت بسیاری هم در سراسر جهان به دست آورده‌اند. جستار، متنی است که مقاله، داستان یا رساله نیست اما با تمام این‌ها، اشتراکاتی دارد. 

جستار موضوعی را از نقطه نظرگاه نویسنده نگاه می‌کند و به همین دلیل دست نویسنده باز است تا ارزش گذاری کند و ایده‌هایش را بیان کند یا آن‌هایی را که به نظر خودش خاص هستند، بکاود. ایده‌هایی که گاه از جزئی‌ترین اتفاقات روزمره برمی‌آیند. بنابراین در یک جستار، نویسنده هم راوی روایتش است و هم می‌تواند تخیلش را پرواز دهد و هم می‌تواند به یک مساله منطقی بپردازد.

 دیوید فاستر والاس، در تلاش بود تا با کمک گرفتن از ادبیات، خودآگاهی و حتی مشاهده دقیق چیزهایی که همیشه می‌بینیم اما عموما به آن‌ها توجهی نمی‌کنیم،  به زندگی و لایه‌هایی از آن معنا ببخشد. شاید آن بخش‌هایی از زندگی که همیشه در دنیای سرگرمی‌های رنگارنگ نادیده گرفته می‌شوند و همیشه چیزهایی مانند پول و قدرت وجود دارند تا آن بخش‌ها را به عقب برانند.

جستارهای او، فارغ از مضمون‌شان، نشانگر بخشی از تلاش‌ او برای وصل شدن به دنیا هستند. اما وصل شدنی که با سطحی‌اندیشی یا ساده نگاری همراه نباشد. بلکه تمام هیاهوی جهان را ببیند. تلاشی برای آشتی دادن انسان‌های فراموش‌کار با حقیقت‌های زندگی. حقیقت‌هایی که همیشه جلوی چشم ما هستند اما آنقدر حضورشان عادی شده است که دیگر نمی‌بینیمشان.

محمدحسن شهسواری، از نویسندگان صاحب نام ایرانی در سایت خوابگرد درباره این اثر اینطور نوشته است: «از جمله بهترین جستارهایی که در زندگی‌ام خوانده‌ام، جستار دیوید فاستر والاس در مورد «راجر فدرر»، تنیسور نامی جهان، است، اما همین نویسنده جستاری بسیار کوتاه دارد به نام «آب این است» که بعید است شما متنی معاصر با این جذابیت و عمق و ایجاز در باب اهمیت فهم دیگری خوانده باشید. هر دو جستار در کتاب این هم مثالی دیگر آمده است.»

کتاب صوتی این هم مثالی دیگر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این هم مثالی دیگر، اثری است جذاب برای تمام کسانی که دوست دارند مانند والاس در زندگی روزمره و حقایق آن غرق شوند.

درباره دیوید فاستر والاس

دیوید فاستر والاس در ۲۱ فوریه ۱۹۶۲ در ایتاکا، نیویورک به متولد شد. او فرزند یک استاد فلسفه و یک معلم انگلیسی بود. والاس در سال ۱۹۸۵ مدرک لیسانس خود را از کالج آمهرست گرفت. او هم‌چنین در دانشگاه آریزونا در رشته نویسندگی خلاق تحصیل کرد و موفق به دریافت مدرک کارشناسی ارشد شد. در دانشگاه پومونا در کلارمونت، کالیفرنیا استاد شد و همچنین به مقاله‌نویسی مشغول بود.

رمان شوخی بی‌پایان  او که در سال ۱۹۹۶ منتشر شد، در سال ۲۰۰۶ توسط مجله تایم در فهرست «۱۰۰ رمان برتر انگلیسی‌زبان از سال ۱۹۲۳ تاکنون» قرار گرفت. او را یکی از خلاق‌ترین نویسندگان معاصر می‌دانند که چندین بار نامزد جایزه پولیتزر و جوایز دیگری شد.

دیوید فاستر والاس در ۱۲ سپتامبر سال ۲۰۰۸ در حالی که ۴۶ سال داشت، به زندگی اش خاتمه داد.

نظرات کاربران

بهزاد اشرف گنجوی
۱۴۰۱/۰۲/۳۰

راستش انتظار داشتم که این جستارها هر کدوم به تنهایی یک ایده فلسفی خاصی داشته باشن، شاید هم دارن و من بجز جستار اول توی بقیه ندیدم، شرح جزئیات بسیار زیاد و خیره کننده از اتفاقات و حوادث و چیزهایی که عادی

- بیشتر

زمان

۲ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱۵۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱۵۹٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۴۱,۳۰۰
۳۰%
تومان