دانلود کتاب صوتی کافه ای به نام چرا با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کافه ای به نام چرا اثر جان پی. استرلکی

دانلود و خرید کتاب صوتی کافه ای به نام چرا

معرفی کتاب صوتی کافه ای به نام چرا

کتاب صوتی کافه ای به نام چرا، اثری از جان پی. استرلکی است که با ترجمه امیرحسین مکی و صدای زیبای رضا عمرانی می‌شنوید. این کتاب، مکانی برای یافتن چراهای زندگی است. نویسنده در این کتاب درباره بسیاری از مسائلی که انسان در زندگی با آن‌ها درگیر است، صحبت کرده است.

این کتاب بعد از انتشارش برای چند هفته متوالی در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های کشور‌های اتحادیه‌ اروپا در سال ۲۰۱۸ قرار داشت.  

درباره کتاب صوتی کافه ای به نام چرا

کافه‌ای به نام چرا زمانی که منتشر شد، در مدت یک سال بیش از ده هزار نسخه به فروش رساند. جان پی. استرلکی این کتاب را مکانی برای یافتن چراهای زندگی می‌داند. این اثر که داستانی عمیق است که با زبان تمثیلی از مسائل زندگی انسانی صحبت می‌کند. وقتی این اثر برای اولین بار منتشر شد، نامش، کافه‌ای به اسم چرا اینجا هستید؟ بود. اما در چاپ‌های بعدی نامش تغییر کرد. 

جان پی. استرلکی کتاب کافه ای به نام چرا را بر اساس یکی از سخنان نیچه نوشته است: کسی که چرا زندگی را یافته است، با هر چگونه‌ای نیز می‌سازد. هدف او نیز همین بوده است. به آدم‌ها کمک کند تا درباره معنای زندگی و اینکه «چرا اینجا هستند؟» تامل کنند و بتوانند پاسخی مناسب و شایسته پیدا کنند. 

او داستان کتاب را اینطور آغاز می‌کند: راوی برای اینکه کمی از محیط همیشگی‌اش فاصله بگیرد و از کارهای معمول دور باشد، و برای اینکه مدتی را بتواند به تفکر کردن اختصاص بدهد، راهی یک سفر می‌شود. ذهنش مدت‌ها است که درگیر معنای زندگی شده است. به نظرش کار کردن برای زمان طولانی و در ازایش، دریافت مبلغی به عنوان حقوق، نمی‌تواند همان معنای زندگی و همان چیزی باشد که انسان‌های بسیاری درباره‌اش حرف زده‌اند. 

بعد از اینکه باک بنزینش را پر می‌کند به کافه‌ ای به نام چرا می‌رسد. به نظر می‌رسد این کافه در ناکجاآباد قرار گرفته است اما از آن‌جایی که گرسنگی امانش نمی‌دهد به داخل می‌رود تا غذایی بخورد. وقتی پیشخدمت منوی غذا را برای او می‌آورد، چیز عجیبی درباره آن حس نمی‌کند، تا اینکه صفحه را برمی‌گرداند و می‌بیند آنجا سه سوال نوشته شده است: چرا اینجا هستی؟ 

آیا از مرگ می ترسی؟ 

آیا از زندگی رضایت داری؟

دیدن این سوالات، آغاز راهی طولانی برای او است. راهی که خودشناسی عمیقی منجر می‌شود. مسیری که او را به سفری در سواحل هاوایی می‌کشاند و البته با کمک سه راهنما که در کافه با آن‌ها آشنا شده است، نگاهش به زندگی تغییر می‌کند.

این کتاب را در فهرست کتاب‌هایی قرار داده‌اند که زندگی آدم‌ها را دگرگون می‌کند.

کتاب صوتی کافه ای به نام چرا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب کافه ای به نام چرا اثری تاثیرگذار برای تمام کسانی است که از خواندن داستان‌های با درون‌مایه روان‌شناسی و خودیاری لذت می‌برند. اگر دوست دارید کتابی بخوانید که از کتاب‌های معمول دیگر در این زمینه متمایز باشد، این اثر گزینه خوبی برای شما است.

درباره جان ‌پی. استرلکی

جان ‌پی. استرلکی، سخنران برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و نویسنده آمریکایی است. او ۱۳ سپتامبر ۱۹۶۹ به دنیا آمد و در رشته مدیریت در دانشگاه نورث وسترن تحصیل کرده است. او با نوشتن دو کتاب جذاب خود به نام‌های سفر زندگی (پنج مفهوم بزرگ زندگی) و کافه ‌ای به نام چرا در جهان مشهور و شناخته شد. کتاب‌های او، به خصوص همین اثر شباهت‌هایی به کتاب دنیای سوفی نوشته یوستین گردر دارد.

آثار جان پی. استرلکی به بیش از سی زبان در دنیا ترجمه شدند و زندگی افراد بسیاری را تحت تاثیر خود قرار داده‌اند.

درباره رضا عمرانی 

رضا عمرانی، بازیگر تئاتر، کارگردان رادیو تئاتر، بازیگر،کارگردان و گوینده رادیو است. او برادر علی عمرانی است، بازیگر تئاتر و سینما و گوینده رادیو. 

رضا عمرانی در حال حاضر به عنوان مشاور هنری و مدیر تیم تولید شرکت تولید کتاب صوتی ماه آوا فعالیت می‌کند. 

نظرات کاربران

مها؛ فرزند ماه
۱۴۰۰/۰۱/۰۲

ولی ناشر جان این قیمت واسه یه کتاب صوتی دو سه ساعته زیاد نیست؟ 🥺

امیرحسین سپهریان
۱۴۰۰/۱۱/۲۶

قیمت بالایه

Elham
۱۴۰۰/۰۵/۰۹

برای من که خیلی ازین کتابها خوندم واقعا حرف تازه ای نداشت. ولی برای کسی که نخونده خیلی روان و خوب توضیح داده ضمن اینکه صدا و خوانش گوینده عالی بود واقعا.

Rojanyoungi
۱۴۰۰/۰۵/۲۹

این کتاب برای من خیلی آموزنده بود و جز بهترین کتاب هاییه که دوست دارم بارها و بارها بخونمش.

AS4438
۱۴۰۱/۱۲/۰۳

آموزشی وانگیزشی، کتابی که باید چندین بار خواندوشنیدوقطعن به مواردذکرشده عمل کرد.

زمان

۲ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۱۴۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۱۴۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
۴۳,۶۸۰
۳۰%
تومان