دانلود کتاب صوتی اخلاق در زندگی روزمره؛ خشم با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اخلاق در زندگی روزمره؛ خشم اثر سارا افراز

دانلود و خرید کتاب صوتی اخلاق در زندگی روزمره؛ خشم

معرفی کتاب صوتی اخلاق در زندگی روزمره؛ خشم

کتاب صوتی اخلاق در زندگی روزمره؛ خشم نوشته سارا افراز، کتابی درباره احساس خشم، علل و عوامل پیدایش آن و راه‌های کنترل آن است.

درباره کتاب صوتی اخلاق در زندگی روزمره؛ خشم

کتاب اخلاق در زندگی روزمره؛ خشم از مجموعه اخلاق در زندگی روزمره نشر جیحون است.  در این کتاب، سارا افراز درباره احساس خشم می‌گوید؛ یک احساس طبیعی که در همه انسان‌ها وجود دارد.

خشم هنگامی که احساس خطر می‌کنیم در وجود ما فعال می‌شود و به عنوان یک واکنش دفاعی عمل می‌کند. در این کتاب با خشم و علل پیدایش آن آشنا می‌شویم و راهکارهای مفیدی می‌شنویم که به ما کمک می‌کند با این احساس کنار بیاییم و آن را تحت کنترل خودمان بگیریم.

کتاب اخلاق در زندگی روزمره؛ خشم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی و رشد فردی را به شنیدن این اثر دعوت می‌کنیم.

بخشی از کتاب اخلاق در زندگی روزمره؛ خشم

خشم اغلب در مواقعي ايجاد مي شود که در واقعيت يا خيال، وضعيت خودمان يا هر آن کس و هر آنچه را که به ما مربوط مي‌شود، در خطر ببينيم. مثل مواقعي که جان و مال خود يا عزيزانمان در خطر باشد، يا آبرو، حيثيت، شخصيت و اعتبارمان در معرض تهديد قــرار بگيــرد. گاهي حتي هنوز خطري واقعي اصلا پيش نيامده، اما «شــم خطرياب» مان چنان زيرکانه و دقيق عمل مي کند که خطر از راه نرســيده را از دور تشــخيص مي‌دهد و براي رفع اين خطر احتمالي، با خشم پيش از موعد، واکنش دفاعي نشان مي‌دهد. اين نوع تشــخيص خطر پيش هنگام، معمولا از حساسيت‌هاي فردي‌مان ناشي مي‌شود که لزوماً براي همه به صورت يكسان عمل نمي‌کند. به طور مثال، شايد اگر خودرويي ناگهان جلوي راننده‌اي بپيچد او را خشمگين کند، اما اگر کسي به وسايل شخصي همين راننده دست بزند، او از اين واقعه عصباني نشود. 

فهرست کتاب صوتی اخلاق در زندگی روزمره؛ خشم

مقدمه

خشم چيست؟

با خشم چه كنيم؟

چگونه خشم را تشخيص دهيم؟

حربه‌هاي مفيد خشم نشانه‌ي چيست؟

سخن آخر

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد