دانلود کتاب صوتی تغییر مسیر زندگی با صدای مصطفی طالبیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تغییر مسیر زندگی اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی تغییر مسیر زندگی

معرفی کتاب صوتی تغییر مسیر زندگی

کتاب صوتی تغییر مسیر زندگی کتابی از دارن هاردی است که با صدای مصطفی طالبیان می‌شنوید. این کتاب درباره دو نیروی مهمی صحبت می‌کند که به گفته دارن هاردی، از قوی‌ترین محرک‌های زندگی به شمار می‌آیند. 

دارن هاردی در کتاب صوتی تغییر مسیر زندگی معتقد است که دو نیرو، قوی‌ترین محرک‌های زندگی‌اند. در حقیقت انسان‌ها برای اینکه تصمیمات مهمشان را بگیرند، همواره به این دو نیرو توجه می‌کنند: میل به لذت بردن، اجتناب از نارحتی و اندوه. او برای اثبات گفته‌هایش مثال‌های واضحی می‌زند که همه ما به طور روزمره با آن سر و کار داریم. به عنوان نمونه تبلیغات تلویزیونی. بعد از اینکه توضیحات خود را در این باره به پایان رساند، به ما نشان می‌دهد چطور می‌توانیم با کمک این دو نیرو، زندگی خود را متحول کنیم. 

کتاب صوتی تغییر مسیر زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تغییر مسیر زندگی کتابی مفید است که نگرش شما را به مسائل بسیاری که پیرامونتان اتفاق می‌افتد، تغییر می‌دهد. اگر دوست دارید نگاهی نو به زندگی داشته باشید، این کتاب به شما کمک می‌کند. 

درباره دارن هاردی 

دارن‌هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است که تا سال ۲۰۱۵ ناشر مجله موفقیت یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن هاردی در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آنها بردارد.

او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. چرا که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند. هاردی مدیریت موسسه خیریه کودکان نامرئی را بر عهده دارد. این موسسه به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور‌های آشوب زده دزدیده می‌شوند، کمک می‌کنند تا راه زندگی‌شان را پیدا کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آنها اثر مرکب است.

درباره مصطفی طالبیان 

مصطفی طالبیان یکی از گویندگان توانای کشور است که در زمینه مهندسی و طراحی صدا، گویندگی کتاب‌های صوتی، تهیه پادکست‌ها و برنامه‌های رادیویی، ساخت تیزر تبلیغاتی، نریشن و ... فعالیت می‌کند. 

بخشی از کتاب صوتی تغییر مسیر زندگی

دو نیروی میل به لذت و اجتناب از ناراحتی قوی‌ترین محرک‌های زندگی‌اند و سازندگان آگهی تجاری به خوبی این حقیقت را پذیرفته‌اند . آن‌ها به درستی می‌دانند چطور مردم را وادار کرد تا با تمام توان شروع به خرید اجناس کنند.

آن‌ها دریافته‌اند که مردم زمانی به خرید محصولی راغب می‌شوند که تبلیغ آن محصول، خرید آن را با لذت و خوشی همراه سازند و یا برعکس، به آن‌ها نشان دهد می‌توان با خرید محصولی رنج و ناراحتی را کاهش داد. به آگهی‌های تلویزیون خوب نگاه کنید. آیا اینگونه نیست؟ در هر آگهی تلویزیونی لذت و ناراحتی به نمایش در می‌آید. سازندگان آگهی‌های بازرگانی هیچ وقت در نمایش‌های خود نمی‌گویند « آقایان و خانم ها، لطفا هرچه زودتر بیایید و محصول ما را بخرید.»

آن‌ها با پنبه سر می‌برند. به یاد یکی از همین آگهی‌ها برای فروش تلفن همراه افتادم. نمایش برای فروش این موبایل اینگونه طراحی شده بود: پیززن بیچاره نگاهی به تلفن می‌اندازد و می‌گوید: «خدایا، چرا انقدر پسرم را اذیت کردم؟ دیگر هیچ وقت به من تلفن نخواهد کرد و من برای همیشه تنها خواهم ماند.» ما در ظرف پانزده ثانیه درد و رنج این زن را بابت تلفن نکردن پسرش درک می‌کنیم....

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

sheshgul
۱۴۰۱/۰۱/۰۸

بسیار عالی و مفید است

کاربر ۴۲۶۶۳۸۷
۱۴۰۱/۰۱/۰۴

عالی بود و بسیار روان و شیوا ، حتما استفاده کنید، مطمین باشین لذت میبرین

کاربر ۵۵۳۳۰۹۹
۱۴۰۱/۰۹/۲۰

😐خیلی ساده و پیش پا افتاده بود مطالب

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۲۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۲۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۱۰,۸۰۰
۱۰%
تومان