دانلود کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری اثر رافائل ژیوردانو

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری

معرفی کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری

کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری نوشته رافائل ژیوردانو، نویسنده ایتالیایی است که داستان زندگی زنی به نام کامیل را روایت می‌کند. این کتاب اولین رمان این نویسنده‌ است.

درباره کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری

کامیل، احساس سرخوردگی و ناکامی دارد هرچند او در زندگی کاری و شخصی بسیار موفق است اما احساس پوچی می‌کند. او یک روز در حال رانندگی در یک جاده‌ی بارانی است، موبایلش آنتن نمی‌دهد و ناگهان تصادف می‌کند. نمی‌داند برای کمک گرفتن چه کار کند پس به سمت یک خانه جنگلی می‌رود و از آنها کمک می‌خواهد.

کلود و همسرش، صاحبان خانه آدم‌هایی متمولی به نظر می‌آیند و البته کلود مرد بسیار خوش‌چهره و جذابی است که رفتار گرمش کامیل را جذب می‌کند و باعث می‌شود سفره دلش را پیش او باز کند؛ از قضا کلود روان‌شناسی با گرایش روزمره‌شناسی است. علم نوینی که به تازگی رونق گرفته است. او به کامیل می‌گوید که دچار روزمرگی حاد شده است و برای کمک، به او آدرس و شماره مطبش را می‌دهد. کامیل پس از مدتی تردید و دودلی تصمیم می‌گیرد، درمانش را با تراپیست خود شروع کند.

بعد از مراجعه‌ی کامیل شنونده با داستان او پیش می‌رود و کم‌کم او را می‌شناسد.

ژیوردانو در تمامی آثارش رویکردی خلاقانه به حل مشکلات زندگی دارد و در تمامی آنها به رفتارهای درونی و بیرونی انسان‌ها نگاهی ویژه می‌کند. کتاب‌های من می‌خواهم ذن شوم، زارهای دکتر کولزن، دفتر مربی‌گری صددرصد خوشبختی من از این جمله‌اند.

شنیدن کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال یک رمان روانکاوی جذاب هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری

دقیقه‌ها پشت‌سرهم می‌گذشتند... هیچ‌چیز... هیچ‌کس... تک‌وتنها در جنگلِ دورافتاده‌ای، گم شده بودم. نگرانی‌ام کم‌کم زیاد می‌شد و گلوی خشکم را خشک‌تر می‌کرد.

به‌جای دستپاچه‌شدن، یک کاری بکن! حتماً این اطراف چندتا خونه پیدا می‌شه...

این شد که صندلی امن ماشین را برای رُویارُوشدن با عوامل طبیعی ترک کردم؛ آن‌هم با پوشش مضحکِ جلیقهٔ نجات که خیلی برازنده‌ام بود! در چنین شرایطی، بضاعتم همین بود و جذاب‌بودن یا نبودنم زیاد اهمیت نداشت...

بعد از حدود ده دقیقه که به‌اندازهٔ ابدیت گذشت، به نردهٔ آهنی مِلکی شخصی رسیدم. زنگ آیفون تصویری را فشار دادم. با شرایطی که داشتم، برایم مثل گرفتن شمارهٔ اورژانس بود. مردی با صدایی یهوداوار؛ صدایی که مخصوص واکنش به آدم‌های مزاحم است، جواب داد:

ـ بله؟ چیزی شده؟!

انگشتانم را به‌هم حلقه کردم: خدا کنه ساکنان این منطقه مهمون‌نواز باشند و این یکی بیشتر!

- سلام آقا... ببخشید مزاحم شدم، راستش من توی جنگلِ پشت خونهٔ شما تصادف کردم... لاستیکم ترکیده و تلفنم آنتن نمی‌ده... نتونستم با امداد تماس...

از صدای جیرجیر بازشدن در، جا خوردم.

آیا نگاه مظلومانهٔ غمگینم بود که این حاشیه‌نشین رو مجاب کرد پناهم بده یا جلیقهٔ نجاتم؟!

چه فرقی می‌کرد. بدون آنکه اجازهٔ ورود بگیرم، خودم را به داخل خانه پرت کردم. چشمم به ساختمان خاص و بی‌نظیری افتاد که در میان باغ خوش‌ساختی قرار داشت؛ باغی که معلوم بود خوب هم به آن می‌رسند، تکه‌ای جواهر بود در میان آن لجنزار!


نظرات کاربران

کاربر ۳۰۳۷۹۴۰
۱۴۰۰/۰۶/۲۲

خیلی کتاب خوبیه تو سایت ایران صدا هم هست میتونید رایگان دریافت کنین

✨Dreamer Witch✨
۱۴۰۲/۰۳/۱۵

کتاب خوبی بود، باعث می‌شد که آدم بخواد از جا بلند شه و یه کاری واسه زندگی‌ش بکنه. داستانش خیلی جذاب نبود اما محتوای خوبی داشت. گوینده‌ها هم خوب بودن.

کاربر ۲۶۰۰۷۰۸
۱۴۰۰/۰۷/۰۱

خوب بود با گویندگی عالی و پایانی بسیار زیبا ...ب تمام دوستانی ک مایلند تغییراتی مثبت در زندگی داشته باشند توصیه میکنم..

کاربر ۱۹۹۷۳۰۹
۱۳۹۹/۱۰/۲۵

کتاب فوق العاده خوبی هست و بخصوص به مادران شاغل خوندنش رو توصیه میکنم

کاربر ۵۲۴۵۷۹۸
۱۴۰۱/۱۰/۲۷

من چاپی این کتابو خوندم ، خیلی عالی و قشنگه

سبحان شفیعی
۱۴۰۱/۰۲/۱۹

راه حله زیادی از مشکلات ما خود شناسیه که این کتاب میتونه مارو متوجه این مهم قرار بده.صدای گویندگان عالی و با تکنیک.درود بر شما

melo...
۱۴۰۰/۰۶/۲۴

علاوه بر پایان خوب و گویندگی عالی، نکته مثبت کتاب این بود که تمام تکنیک‌های گفته شده در داستان، در آخر کنار هم و یکجا آورده شده بود. در کل میشه گفت کتاب ارزش خوندن رو داره.

ع غ
۱۴۰۲/۰۴/۰۳

بینهایت کتاب خوب و عالی . واقعا خوندنش برای هر ادمی پرفایده هست . من دوبار گوش دادم و نت گرفتم.خداروشکر بابت این انتخاب و مطالعه م. « تغییر مهمترین اصل است چون چیزی را متولد میکند که اکنون نیست.»

azime
۱۴۰۲/۱۲/۱۹

محتوای مشابه کتاب های روانشناسی زرد داشت، میخواست محتوای در لحظه زندگی کردن را با جملات و تجربه های شیک بیان کند، در حالی که زندگی بیش از ۹۰ درصد مردم اینقدر شیک نیست. به نظرم خواندنش به درد آدم های

- بیشتر
Sepideh Kashi
۱۴۰۲/۰۴/۳۱

خیلی خوب بود

زمان

۶ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۳۶۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۲۷ دقیقه

حجم

۳۶۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
۴۹,۱۴۰
۳۰%
تومان