دانلود کتاب صوتی صید ماهی بزرگ با صدای رضا عمرانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی صید ماهی بزرگ اثر دیوید لینچ

دانلود و خرید کتاب صوتی صید ماهی بزرگ

معرفی کتاب صوتی صید ماهی بزرگ

کتاب صوتی صید ماهی بزرگ نوشته دیوید لینچ است که با ترجمه علی‌ظفر قهرمانی‌نژاد و صدای رضا عمرانی منتشر شده است. دیوید لینچ در نظرسنجی روزنامه گاردین که در سال ۲۰۰۳ انجام شد به عنوان بزرگ‌ترین فیلمساز زنده دنیا معرفی شد.

درباره کتاب صید ماهی بزرگ

دیوید لینچ در کتاب صوتی صید ماهی بزرگ برای اولین بار از سبک شخصی کارش و چگونگی پرورش خلاقیتش در کارهای هنری می‌گوید. اینکه چطور تجربه‌ی سی ساله‌اش در مراقبه او را در خلق آثار بی‌نظیرش در سینما یاری داده است. این کتاب دریچه‌‌ای است به شیوه فیلمسازی و زندگی شخصی این کارگردان بین‌المللی که در آن از تکنیک‌های خودش برای پرورش ایده می‌گوید.

دیوید لینچ فیلمساز امریکایی است که سبک مفهوم‌گرای او با نماد‌های سورئالیستی باعث شده فیلم‌هایش بیشتر به فیلم های اروپایی شبیه باشد. لینچ تاکنون برنده جایزه نخل طلا جشنواره فیلم کن، جایزه شیر طلایی جشنواره فیلم ونیز شده‌ و چهار بار نامزد دریافت اسکار بهترین کارگردان اعلام شده است.

لینچ در این کتاب توضیح می‌دهد که ایده‌ها مانند ماهی هستند. اگر در آب‌های کم عمق و سطحی بمانید فقط ماهی‌های کوچک را می‌توانید شکار کنید و اگر می‌خواهید ماهی‌های بزرگ بگیرید باید به عمق بروید.

ماهی‌های اعماق، قوی‌تر و ناب‌ترند. آن‌ها درشت، انتزاعی و بسیار زیبا هستند. همه چیز، هر آنچه به حساب آید، از ژرف‌ترین سطح بالا می‌آید.

کتاب صید ماهی بزرگ به شما کمک می‌کند ایده‌های بزرگ را پیدا کند.

شنیدن کتاب صید ماهی بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر خلاقیت برایتان مهم است از شنیدن این کتاب غافل نشوید.

نظرات کاربران

bahare
۱۳۹۹/۰۹/۲۲

افرادی که رشته سینما میخونن صد البته خیلی بیشتر از سایرین از شنیدن این کتاب لذت می برند، اما برای من خالی از لطف نبود چند نکته جالب و مهم رو ازش یاد گرفتم و از خوانش آقای عمرانی لذت

- بیشتر
کاربر ۲۶۳۷۰۱۸
۱۴۰۱/۰۴/۰۱

کتاب فوق‌العاده بود از هر نظر . نه فقط برای اهالی سینما. برای همه عالی

Zahra Hosseini
۱۴۰۰/۱۱/۲۱

این کتاب رو به شکل چاپیش دارم. دوستانی که می گن کتاب های بهتری برای دانشجویان سینما و فلان هست، این کتاب یک کتاب تخصصی نیست و قرار هم نیست تخصصی رو انتقال بده لزوما یا صرفا. بیشتر در رابطه

- بیشتر
کاربر ۲۴۴۳۵۰۶
۱۴۰۰/۱۱/۰۷

لینچ یکی از کارگردانای مورد علاقه منه. مصاحبه‌هاش همیشه برام جذاب بوده اما این کتاب خیلی خسته‌کننده بود. با وجود علاقه‌م به فیلم و فیلم‌سازی و سبک لینچ باید برخلاف دوستانی که گفتن شاید این کتاب برای کسانی که تو

- بیشتر
فضل اللهی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷

خلاصه کتاب،گوشه هایی از عرفان هندی- بودایی و مقداری خاطرات از فیلمهایی که نویسنده ساخته. واقعا مزخرف بود. شاید به درد هنرجویان رشته ی سینما بخوره ولی برای مخاطب عام فاقد جذابیت هست.

زمان

۲ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۱۵۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۱۵۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
تومان