دانلود کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر اثر رمز ساسن

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر

نویسنده:رمز ساسن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۶از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر

کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر اثر رمز ساسن و ترجمه پوریا حقیقی اثری شنیدنی است که مهارت‌های خاصی را برای ایجاد تمرکز و کنترل افکار به مخاطبانش می‌آموزد. 

نسخه صوتی این کتاب را با صدای دادبه دادمهر بشنوید و با استفاده از تمریناتش، مهارت‌های فکریتان را متحول کنید.

درباره کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر

رمز ساسن در کتاب تمرکز حواس و فکر به ما کمک می‌کند تا یاد بگیریم چگونه افکارمان را روی یک چیز متمرکز کنیم. در حقیقت این اثر قرار است به ما از مزایای تمرکز حواس بگوید. ممکن است شما هم جز آن دسته افرادی باشید که همزمان به چند چیز فکر می‌کنید. مثلا هنگام صرف غذا به انجام کارهای روز بعد فکر می‌کنید یا زمانی که کار می‌کنید و درس می‌خوانید ذهنتان مشغول رویاپردازی است. قرار است با کمک این کتاب یاد بگیریم که چطور تمرکز خودمان را بالا ببریم تا کارآیی‌مان چند برابر شود و بهترین اثرگذاری را داشته باشیم. 

این کتاب به شما کمک می‌کند تا بهترین روش‌های تمرکز حواس را پیدا کنید. یاد بگیرید که افکارتان را تنها و تنها روی کاری که انجام می‌دهید متمرکز کنید و قابلیت تجسم فکری‌تان را نیز بهبود ببخشید. در این صورت به بالاترین سطح بازدهی می‌رسید و موفقیت و آرامش در هر کاری که انجام می‌دهید انتظارتان را می‌کشد. 

کتاب صوتی هنر تمرکز حواس و فکر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام کسانی که دوست دارند قدرت تمرکز را در وجود خودشان بالا ببرند، این کتاب را مفید و شنیدنی می‌یابند. دوست‌داران کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری نیز از شنیدن این اثر لذت می‌برند. 

نظرات کاربران

ali
۱۴۰۰/۰۷/۲۱

مدتها قبل تهیه اش کردم گوش دادم و دوباره داررم با دقت تر گوش میدم کمی به نظرم فصل ۲ و ۴ شباهت دارند البته ۴ کمی نقاط اظافه تری دارد،تمریناش رو اعصاب نیست.که اظراب بگیریم. صدای گوینده اروم با دقت

- بیشتر
کاربرziba92
۱۳۹۹/۰۹/۰۲

عالیههههه کتابش

زمان

۲ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۱۶۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۱۶۲٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۵,۰۰۰
۳۸,۵۰۰
۳۰%
تومان