دانلود کتاب صوتی تمرین نیروی حال با صدای مجید حمیدا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تمرین نیروی حال اثر مجید حمیدا

دانلود و خرید کتاب صوتی تمرین نیروی حال

معرفی کتاب صوتی تمرین نیروی حال

کتاب صوتی تمرین نیروی حال اثر اکهارت تله و ترجمه فرناز فرود، شامل آموزش، مراقبه و تمرین‌های بنیادین از کتاب «نیروی حال» است. این اثر را با صدای مجید حمیدا بشنوید. 

درباره کتاب صوتی تمرین نیروی حال

کتاب صوتی تمرین نیروی حال شامل تمرین‌هایی برای تقویت نیروی حال و زندگی در لحظه است. با کمک آموزش‌های این کتاب ما روش مراقبه را می‌آموزیم و یاد می‌گیریم تا از چنگ درد و رنج‌های گذشته زندگی، نگرانی و اندوه برای آینده و افکار منفی خلاص شویم و ارزش زندگی کردن در لحظه را بیاموزیم. این کتاب به ما کمک می‌کند تا به یک نوع از آگاهی دست یابیم. آگاهی که از ارزش لحظه‌ها و زندگی کردن در لحظه حرف می‌زند و به ما قدرت تغییر مسیر زندگی را می‌بخشد. 

کتاب صوتی تمرین نیروی حال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب یک راهنما برای تمام افرادی است که در چنگ افکار منفی، نیروهای نابودکننده ذهن و روان قرار گرفته‌اند. با کمک تمرین‌های این کتاب شما می‌توانید زندگی خود را به سمت تغییرات مثبت و درخشان تغییر دهید. 

درباره اکهارت تله 

اکهارت تله متولد آلمان و مقیم کاناداست. او بیشتر سال‌های عمرش را در افسردگی گذراند تا اینکه دستخوش تغییراتی درونی شد. در پی این اتفاق، اکهارت تول به یک معلم معنوی تبدیل شد و کتاب پرفروش نیروی حال را نوشت. او در سال ۲۰۱۱ از سوی Watkins Review به عنوان تأثیرگذارترین شخصیت معنوی جهان معرفی شد.

معرفی نویسنده
عکس اکهارت  تله
اکهارت تله
آلمانی | تولد ۱۹۴۸

اکهارت تله رهبری معنوی و نویسنده‌ی مشهور آلمانی است که بیشتر به خاطر نخستین کتابش، نیروی حال شناخته می‌شود. تله کتاب‌های معروف دیگری از جمله یک زمین جدید: یگانگی با تمامیت هستی نوشته است. پس از گذراندن دوره‌‌ای کوتاه از افسردگی، تله دچار تحولی درونی شد و از جامعه احساس بیگانگی کرد؛ او به دگرگونی و آرامشی روحی دست یافت که در ادامه‌ی زندگی‌ نیز با او همراه بود.

نظرات کاربران

Zohreh
۱۳۹۹/۰۹/۰۵

تمرین نیروی حال، با ترجمهٔ روان فرناز فرود نثر شیوا و گیرایی داره و مطمئنا نسخهٔ شنیداریش با صدای گرم مجید حمیدا شنیدنی و کارامده. اگه به آرامش ذهن و زندگی در لحظهٔ حال علاقه‌مندین، این کتاب رو از دست

- بیشتر
Majid
۱۳۹۹/۰۹/۰۲

بالاخره نسخهٔ صوتی اصلی این کتاب که خانم فرناز فرود ترجمه کرده، منتشر شد.

حامد
۱۳۹۹/۰۹/۰۴

یکی از بهترین کتاب‌های کلک آزادگان با ترجمه خانم فرناز فرود.

iMajid
۱۳۹۹/۰۹/۰۳

ممنون از طاقچه ... ممنون از کلک آزادگان بالاخره یه صدای خوب و پخته به جای اکهارت تله شنیدیم. تمرین نیروی حال رو فقط باید با ترجمهٔ فرناز فرود خوند. عالییییییی!

11samira11
۱۳۹۹/۰۹/۰۲

این کتاب یکی از بهترین کتاب‌هایی هست که باید هر کسی در زندگی بخواند. ممنون از زحمات انتشارات کلک آزادگان برای نشر آگاهی. ممنون از کیفیت عالی کتاب صوتی👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

سعید محمدی
۱۳۹۹/۱۲/۱۴

برای هرکسی واجبه گوش بده و در زندگی بکار بگیره من بارها گوش دادم و سعی میکنم همیشه چکیده کتاب رو در زندگیم بکار بگیرم تنها مشکلش اینه یخورده متن کتاب سنگینه و تمرین های عملی کمی داره طوری که

- بیشتر
آرزو
۱۳۹۹/۰۹/۰۸

یکی از کتا‌ب‌های خوب اکهارت تله است که پیشنهاد میکنم گوش کنید

هدی
۱۳۹۹/۰۹/۰۷

از خریدش پشیمون نمی‌شید.

هومن
۱۳۹۹/۰۹/۰۳

کتابی فوق‌العاده با صدای گرم استاد مجید حمیدا، سپاس فراوان از زحمات شما.

Ela Elegance
۱۳۹۹/۱۰/۰۸

مثل همهٔ کارای کلک آزادگان بی نظیره! سپاس از طاقچه و کلک آزادگان

زمان

۳ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۵۴۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۵۴۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان