دانلود کتاب صوتی تسهیل‌گر با صدای احسان اطهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تسهیل‌گر اثر جونا  برگر

دانلود و خرید کتاب صوتی تسهیل‌گر

معرفی کتاب صوتی تسهیل‌گر

تسهیل‌گر نوشته جونا برگر به ما می‌آموزد که چگونه ذهنیت افراد را با تسهیل‌گری و برداشتن موانع پیشرفت، تغییر دهیم.

هر کسی به‌دنبال تغییر دادن چیزی است: والدین خواستار تغییر رفتار فرزندان هستند، رهبران میخواهند سازمآن‌ها را دستخوش تغییر نمایند، فروشندگان می‌خواهند ذهن مشتریان را عوض کنند، کارمندان به‌دنبال تغییر نظر مدیران هستند و سازمان‌های عام‌المنفعه نیز تغییر جهان را می‌خواهند.

 اما به‌طور کلی، تغییردشوار است و دیگر نمی‌توان به روش‌های سنتی و قدیمی، با ارائه انبوهی از آمار و ارقام، انسان‌ها را متقاعد به انجام کاری کرد. برای ایجاد تحول راه‌های بهتری وجود دارد، بدون نیاز به اینکه الزاماً تلاش زیادی به خرج دهیم یا باورپذیرتر و متقاعدکننده‌تر جلوه نماییم. چنین شیوه‌ها و شگردهایی ممکن است گاهی مؤثر واقع شوند، اما اغلب فقط حالت تدافعی دیگران را بر می‌انگیزند. درمقابل، آنچه اهمیت دارد «تسهیل‌گر بودن» است، یعنی تغییر اذهان از طریق حذف موانع و بازدارنده‌هایی که بر سر راه اقدام وجود دارند. 

با این توصیف، کتاب تسهیل‌گر به ما می‌آموزد که چگونه بر رخوت و سکون فائق آییم و تغییری در ذهن‌ها ایجاد نماییم. بسیاری از اوقات نیاز نیست برای اثرگذاربودن، زور و فشار بیشتری اعمال کنیم، بلکه باید تسهیل‌گر باشیم و موانع را از پیش پای تغییر برداریم.

 شنیدن کتاب تسهیل‌گر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت رد زندگی و کسب‌وکار را به شنیدن این کتاب دعوت می‌کنیم.

 درباره جونا برگر

جونا برگر دکتری خود را در بازاریابی از دانشکده‌ تحصیلات تکمیلی استنفورد دریافت کرده است. تحقیقات و مقالات برگر معمولا در نیویورک تایمز، ژورنال وال استریت و نشریه اکونومیست منتشر می‌شود. برگر به طور منظم در مورد روانشناسی و بازاریابی ویروسی می‌نویسد. او یکی از تاثیرگذاران سایت لینکدین محسوب می‌شود.

جونا برگر یکی از اساتید برتر وارتون در پنسلوانیا نیز هست، او یکی از متخصصان برتر بازاریابی ویروسی و نفوذ اجتماعی است. برگر با انواع شرکت‌ها و سازمان‌ها از جمله گوگل، فیسبوک، جنرال موتورز، استی لادر، مایکروسافت و غیره همکاری کرده است.

جونا برگر بیش از سی و پنج مقاله پژوهشی در زمینه روانشناسی و بازاریابی منتشر کرده است. تعدادی از آن‌ها عبارتند از: چه چیزی باعث ویروسی شدن محتوای آنلاین می‌شود؟ در مجله تحقیقات بازاریابی- اثرات مثبت تبلیغات منفی، زمانی که نقدهای منفی فروش را افزایش می‌دهند و …

نظرات کاربران

Henza
۱۳۹۹/۰۷/۰۵

«اگر واقعا می خواهید چیزی را بفهمید سعی کنید تغییرش دهید؛ اگر می خواهید واقعا چیزی را تغییر دهید باید آن را بفهمید» کتابی که بعد از مدت ها واقعا منو سر ذوق آورد و کلی انرژی خوب گرفتم. توصیه

- بیشتر
محمدپور
۱۳۹۹/۰۷/۰۸

ترجمه و صدا عالی بود.

arash hasanpor
۱۳۹۹/۱۲/۲۹

برگام چقد خوب بود ایول

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۰۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۰۳٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۸۰۰
تومان