دانلود کتاب صوتی عشق ورای ایمان با صدای میلاد تمدن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عشق ورای ایمان اثر پائولو کوئیلو

دانلود و خرید کتاب صوتی عشق ورای ایمان

گوینده:میلاد تمدن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی عشق ورای ایمان

کتاب صوتی عشق ورای ایمان نوشته پائولو کوئلیو است که با ترجمه اعظم خرام و صدای میلاد تمدن منتشر شده است. کتاب عشق ورای ایمان درباره جنبه‌های روحانی و روان‌شناسانه عشق است. 

درباره کتاب عشق ورای ایمان

این کتاب اقتباسی است از سخنان هنری دراموند نویسنده اسکاتلندی که یک روحانی غیر رسمی مسیحی محسوب می‌شد. او برای جمعیت‌های کوچک موعظه می‌کرد اما هیچ‌گاه وارد حرفه روحانیون نشد، در عوض خود را وقف تدریس علوم طبیعی در گلاسکو اسکاتلند کرد. کتاب او با عنوان موهبت الهی در سال ۱۸۹۰ به چاپ رسید و خیلی زود در سراسر دنیا به عنوان زیباترین متن نوشته‌شده در مورد عشق به شهرت رسید، بخشی از سخنان او این‌گونه بود:

مهم‌ترین مسئله در زندگی چیست؟

همه ما می‌خواهیم که زندگی‌مان را به بهترین شکل بگذرانیم و از روزها و ساعاتمان به شکلی درست استفاده کنیم چون می‌دانیم هیچ‌کس نمی‌تواند به‌جای ما برایمان زندگی کند. بنابراین باید بدانیم سعی و تلاشمان را باید بر چه چیز معطوف کنیم؟ هدف نهایی زندگی ما چیست؟

به ما گفته شده است که باارزش‌ترین گنجینۀ دنیای روحانی و معنوی «ایمان» است. قرن‌هاست که همۀ مذاهب و آئین‌های مذهبی روی این کلمه ساده تمرکز کرده‌اند. آیا واقعاً «ایمان» مهم‌ترین چیز در دنیاست؟ اما اگر این‌طور فکر کنیم کاملاً در اشتباهیم.

اگر چنین باوری داشته باشیم مطمئن باشید دیر یا زود همۀ باورهایتان به پایان خواهد رسید. من چند لحظه قبل از کتاب مقدس این‌طور برایتان خواندم که ایمان، امید و عشق جاودان هستند و از بین این سه، عشق از همه مهم‌تر است.

شنیدن کتاب عشق ورای ایمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به عشق ایمان دارید و به دنبال حقایق درک این احساس هستید این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم

معرفی نویسنده
عکس پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در ۲۴ آگوست سال ۱۹۴۷ در شهر ریودوژانیرو متولد شد. او در خانواده‌ای رشد کرد که عقاید مذهبی مسیحی کاتولیک مادر و پدرش آنچنان سفت و سخت بود که پائولو حتی با نفس کشیدن در هوای خانه هم می‌توانست فشار این عقاید را بر خود احساس کند.

نظرات کاربران

Mehdi Sabzali
۱۳۹۹/۰۷/۲۹

واقعا برای گویا کردن این کتاب زحمت کشیده شده و دست تمام عزیزان درد نکنه

Seemorq
۱۴۰۲/۰۹/۰۱

اصلا جالب نبود گوینده هم انگاری تو یه اتاق سرد گیر افتاده ،همزمان هم داره کتاب میخونه هم سعی میکنه خودشو گرم کنه اصلا گیرایی نداشت

fahvaye.foaad
۱۴۰۲/۱۱/۲۷

خیلی زیبا بود منتهی یه سری عرفانای کادب هم داشت که خب هر کسی که مسلط به علوم قرانی باشه میتونه لهتر نکات خوب کتابو گلچین کنه

مصطفی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸

لذت بردم و سپاس از تیم تهیه کننده این کتاب صوتی جالب

بهناز
۱۴۰۲/۰۹/۲۷

صدای گوینده جالب نیس اگه منو می بردن برای خواندن کتاب قطعا بهتر می خوندم بدون هیچ دانش و اگاهی از صدا پیشگی و نویسنده تناسخ رو قبول نداره

فاطره بهارلويي
۱۴۰۲/۰۱/۲۰

مختصر و مفید در حد تلنگری برای تقویت روابط انسانی🧡

کاربر ۴۶۳۹۹۶۱
۱۴۰۱/۰۳/۲۸

عالی پیشنهاد میدم حتما بخونید

makia
۱۳۹۹/۰۸/۰۱

این کتاب عالیههههه

زمان

۱ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۹۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۹۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۴,۶۰۰
۳۸,۲۲۰
۳۰%
تومان