دانلود کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز زاده نشد با صدای محبوبه علی‌نیا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز زاده نشد اثر اوریانا  فالاچی

دانلود و خرید کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز زاده نشد

انتشارات:نکوراد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز زاده نشد

کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز زاده نشد، اثری زیبا از نویسنده و خبرنگار ایتالیایی، اوریانا فالاچی است. در این اثر، زنی باردار با جنین خود خود صحبت می‌کند و از ناملایمات و سختی‌های دنیا می‌گوید.

سید حبیب گوهری‌راد کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد را به فارسی ترجمه کرده است. نسخه صوتی این اثر را می‌توانید با صدای محبوبه علی‌نیا بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز زاده نشد

کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز زاده نشد، نامه‌هایی زنی باردار است که آن‌ها را برای جنینی که در رحم خود دارد، نوشته است. در این نامه‌ها مادر به کودکش از سختی‌ها، مصیبت‌ها و ناملایمت زندگی می‌گوید. در حقیقت در جای جای کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد، می‌توان نگرانی‌ها و ترس‌های یک مادر را دید. اما آن‌چه که بسیار پررنگ است، فکر سقط جنین است که بارها از سر مادر می‌گذرد. او یکی از نگرانی‌های اصلی‌اش را در یکی از این نامه‌ها می‌نویسد و آن ای است که نکند روزی به فرزندش به این فکر کند که چرا او را به دنیا آورده‌اند؟

بسیاری معتقدند که مادری که نامه‌های کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد را می‌نویسد، خود اوریانا فالاچی است. تا به حال بیش از چهارمیلیون نسخه از کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد فروش رفته باشد

شنیدن کتاب نامه به کودکی که هرگز زاده نشد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

نامه به کودکی که هرگز زاده نشد درباره‌ی یکی از موضوعات مهم زندگی زنان یعنی مادری و سقط جنین می‌پردازد. اگر به مطالعه‌ی چنین آثاری علاقه‌مند هستید، از کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز زاده نشد لذت می‌برید.

درباره‌ی اوریانا فالاچی

اوریانا فالاچی در ۲۹ ژوئن سال ۱۹۲۹ در زمان زمامداری موسولینی در فلورانس ایتالیا متولد شد. کودکی بیش نبود که جنگ جهانی دوم شروع شد و او به همراه خانواده‌اش، در جنبش‌های مقاومت زیرزمینی شرکت می‌کرد. از سن بیست‌سالگی شروع به نوشتن برای روزنامه‌ها و مجلات کرد. آنچه اوریانا فالاچی را در دنیا مشهور کرده است، مجموعه‌ی مصاحبه‌هایی است که با رهبران بزرگ دنیا مانند محمدرضا پهلوی، یاسر عرفات، ذوالفقار علی بوتو، روح‌الله خمینی، ایندیرا گاندی، گلدا مایر، ملک حسین، معمر قذافی، جرج حبش، و هنری کیسینجر انجام داده است. از میان آثار و نوشته‌های او می‌توان به نامه به کودکی که هرگز زاده نشد، زندگی، جنگ و دیگر هیچ، جنس ضعیف و پنه‌لوپه به جنگ می‌رود اشاره کرد. اوریانا فالاچی در سن ۷۷ سالگی در ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۶ بر اثر سرطان ریه درگذشت.

بخشی از کتاب صوتی نامه به کودکی که هرگز زاده نشد

موقعی که فریاد می‌زدم، صدای تو را شنیدم. مادر! احساس ضعف می‌کردم. چون این اولین باری بود که شخصی مرا مادر صدا می‌زد. به خاطر اینکه این اولین باری بود که صدای تو را می‌شنیدم. چون این صدای یک بچه نبود. صدای یک فرد بالغ بود. یک مرد. با خود فکر کردم او یک مرد است. بعد با خود گفتم او یک مرد است او مرا محکوم خواهد کرد. نهایتا به این نتیجه رسیدم که باید او را ببینم. همه‌جا را جستجو کردم. داخل قفس، بیرون قفس، میان نیمکت‌ها، کف اتاق و روی دیوارها. اما تو را پیدا نکردم. تو آنجا نبودی. تنها خاموشی مطلق بود. و در این خاموشی مطلق صدای تو دوباره شنیده می‌شد. مادر، بگذار حرف بزنم مادر. از من نترس. هیچ نیازی به هراسی از واقعیت نیست. علاوه بر این همه‌چیز قبلا گفته شده است. همه‌ی آن‌ها حقیقت را گفته بودند و تو هم می‌دانی. این تو بودی که به من آموختی حقیقت از حقایق مختلفی ساخته شده است. همه‌ی کسانی که تو را متهم می‌کنند حق دارند. کسانی که از تو دفاع می‌کنند و آن‌هایی که تو را متهم می‌کنند، همگی حق دارند....

معرفی نویسنده
عکس اوریانا  فالاچی
اوریانا فالاچی
ایتالیایی | تولد ۱۹۲۹ - درگذشت ۲۰۰۶

 اوریانا فالاچی، نویسنده، روزنامه‌نگار و مصاحبه‌گر سیاسی برجسته‌ اهل ایتالیا بود که به دلیل فعالیت‌های گسترده‌ای که در زمینه‌های مختلف انجام داد، مشهور و شناخته می‌شود. دامنه فعالیت‌های او بسیار گسترده بود و از فعالیت به عنوان یک چریک ضد فاشیست در دوران جنگ جهانی دوم تا مصاحبه با رهبران سیاسی جهان و همچنین نوشتن کتاب‌های مختلف و قلم زدن در نشریات مشهور و معتبر و تبدیل شدن به یک خبرنگار بین‌المللی را در بر می‌گیرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد