دانلود کتاب صوتی خودت را از نو بساز (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خودت را از نو بساز (خلاصه کتاب) اثر جیمز آلتوچر

دانلود و خرید کتاب صوتی خودت را از نو بساز (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی خودت را از نو بساز (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی خودت را از نو بساز، نوشته جیمز آلتوچر تکنیک‌هایی عملی در اختیارتان می‌گذارد که با استفاده از آنها می‌توانید دیدگاه‌تان به زندگی و کسب‌وکار را پیوسته بسنجید و دوباره تنظیم کنید و اینگونه جاده موفقیت را در زندگی خود هموار سازید. این نانوکتاب خلاصه‌ای از کتاب خودت را از نو بساز است.

درباره کتاب خودت را از نو بساز

 نویسنده کتاب، جیمز آلتوچر، با ذکر مثال‌هایی انگیزه‌بخش از زندگی رهبران دینی، هنرمندان، و کارآفرینان میلیاردر که هنر بازسازی را از آنها آموخته است، به شما نشان می‌دهد چطور باید این کار را انجام داد.

جیمز آلتوچر، یک کارآفرین موفق، پادکست‌ساز و یک سرمایه‌گذار فرشته است. همچنین کتاب‌هایش مانند «خودت انتخاب کن» جزو  فهرست پرفروش‌های نشریه وال‌استریت جورنال بوده‌اند. او ۲۰ شرکت تاسیس کرد که ۱۷تای آنها ناموفق ماندند. این تجربیات باعث شد نگرش خود به کسب‌وکار و زندگی را تغییر دهد و به حقایقی دست یابد که توسط پادکست خود، معروف به شویِ جیمز آلتوچر، که تا به امروز بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود داشته است، آنها را با بقیه به اشتراک بگذارد.

شنیدن کتاب خودت را از نو بساز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند مدیریت زندگیشان را خودشان به دست بگیرند پشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

lida
۱۴۰۲/۰۸/۱۳

در وصف تسلیم نشدن و بااراده بودن با ذکر مثال هایی از افراد مشهور و موفق مطالب خوبی ارائه شد. حس میکنم پشتکار و دوام آوردن مهمترین کاریه که الان باید انجامش بدم. صدای گوینده هم تاثیر گذار و انگیزه بخش بود.

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان