دانلود کتاب صوتی هوش رشد (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هوش رشد (خلاصه کتاب) اثر تیفانی بوا

دانلود و خرید کتاب صوتی هوش رشد (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی هوش رشد (خلاصه کتاب)

نانوکتاب صوتی هوش رشد، اثر تیفانی بوا به سوال مهم چگونه پرورش دادن کسب‌وکار جواب می‌دهد. این کتاب پر از نکته، نصایح عملی و استراتژی‌های برگرفته از کارفرمایان عالی و شرکت‌هایشان است. این نانوکتاب راهنمای بسیار خوبی برای شرکت‌های تازه‌ کار است و به آنها یاد می‌دهد با اتخاذ تصمیمات هوشمندانه شروع به کار کنند. همچنین شرکت‌های بزرگ زمین‌گیر شده را هم به حرکت مجدد وا می‌دارد.

 شنیدن کتاب هوش رشد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت در کسب وکار

 درباره تیفانی بوا

تیفانی بوا یک مشاور در زمینه رشد و توسعه کسب‌وکار است. او در زمینه رشد جهانی مشتریان و نوآوری در تیم فروش تخصص دارد. او صاحب پادکستی است به نام (What’s Next). این پادکست برای روسای مختلف، محیطی مخصوص گفت‌وگو راجع به خبرهای تازه بازار، نوآوری‌ها و جدیدترین استراتژی‌های رشد فراهم می‌کند. کتاب هوش رشد اولین کتاب اوست.

 درباره نانوکتاب

نانوکتاب، محصول دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به دنیای بزرگ کتاب‌ها برایتان باز می‌کند. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای ۳۶۰ درجه‌ای از کتاب‌ها هستند که مروری کلی از نکات مهم کتاب را در اختیار شما قرار می‌دهند. با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه و مفید از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های جدید آشنا می‌کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۳٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
۲,۲۵۰
۱۰%
تومان