دانلود کتاب صوتی روانشناسی رنگ‌ها با صدای لیلا خسروی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روانشناسی رنگ‌ها اثر منیره دانایی

دانلود و خرید کتاب صوتی روانشناسی رنگ‌ها

گوینده:لیلا خسروی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی روانشناسی رنگ‌ها

کتاب صوتی روانشناسی رنگ‌ها نوشته منیره دارایی است که با صدای لیلا خسروی منتشر شده است. در زمینه روانشناسی رنگ‌ها، روانشناسان تست‌های متعددی طراحی و اجرا کرده‌اند که اطلاعات مفیدی در مورد شخصیت انسان عرضه می‌کند. ترکیبات رنگی که توسط فرد انتخاب می‌شود نمودی از شخصیت و ویژگی‌های روانی او است. تحقیقات نشان داده است که افراد به رنگ‌هایی علاقه بیشتری نشان می‌دهند که در چهره آن‌ها به کار رفته است، رنگ پوست، چشم‌ها، مو بر ترکیب رنگی‌ای که افراد ایجاد می‌کنند تأثیر بخصوصی دارد.

درباره کتاب روانشناسی رنگ‌ها

در روانشناسی نوین رنگ یکی از معیارهای سنجش شخصیت به ‌شمار می‌آید؛ چرا که هر یک از رنگ ها تأثیر خاص روحی وجسمی را در یک فرد باقی گذارده و رنگ نشانگر وضعیت روانی و جسمی وی می‌باشد. این موضوع با توجه به پیشرفت‌های دو دانش فیزیولوژی و روانشناسی به اثبات رسیده‌ است. ناگفته پیداست که انسان از روزگاران بسیار دور تاکنون تحت نفوذ و تأثیر رنگ‌های پیرامون خود بوده‌ است و در صد سال اخیر که صنعت رنگ ‌سازی به نقطه اوج تحول خود رسیده‌ است، تأثیر مزبور دو چندان شده و در همه ارکان زندگی روحی ما رخنه کرده‌است.

پس از آزمایش معروف دوشارخ در زمینه شناخت شخصیت انسان از طریق لکه‌های رنگین جوهر، آزمایش لوشر جدیدترین نظریه‌ای است که در این مورد ارائه گردیده است. بار علمی آزمایش مزبور علاوه بر استفاده در موارد روانکاوی و روانشناسی، در سیستم‌های استخدامی نیز بکار گرفته می‌شود.

دنیایی که ما ناظر آن هستیم، پوشیده رنگ است. رنگ برای فرد عالم، همانند هنرمند حائز اهمیت است.رنگ‌ها نقش مهمی در زندگی عاطفی ومعنوی ما بازی می‌کنند، ما به درخشش روزهای آفتابی و شادابی دنیایی که ما ناظر آن هستیم، پوشیده رنگ است. رنگ برای فرد عالم، همانند هنرمند حائز اهمیت است.رنگ‌ها نقش مهمی در زندگی عاطفی ومعنوی ما بازی می‌کنند، ما به درخشش روزهای آفتابی و شادابی رنگ‌ها تمایل بیشتری داریم و از هوای ابری و خاکستری خسته می‌شویم. حال در این کتاب گویا درباره روان‌شناسی رنگ‌ها با شما سخن می‌گوییم.

شنیدن کتاب روانشناسی رنگ‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد