دانلود کتاب صوتی ایده‌ ماندگار (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ایده‌ ماندگار (خلاصه کتاب) اثر چیپ هیث

دانلود و خرید کتاب صوتی ایده‌ ماندگار (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی ایده‌ ماندگار (خلاصه کتاب)

میکروکتاب صوتی ایده ماندگار اثر چیپ و دن هیث، که در ایران به نام «ایده عالی مستدام» شناخته می‌شود، شش نکته دارد که به شما کمک می‌کند تا ایده‌هایتان را در ذهن مردم ماندگار کنید.

میکروکتاب‌ چکیده‌ای از کتاب اصلی است که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید.

درباره میکروکتاب صوتی ایده ماندگار

نویسندگان این شش نکته درباره ایده ماندگار را به شکلی ساده و جذاب و داستانی بیان می‌کنند. در این میکروکتاب هر نکته را با داستان‌هایی مفید بهتر درک می‌کنید و می‌بینید که چطور طرح‌های کسب‌وکار یا ایده‌هایتان را به نحوه‌ای ارائه دهید که در یاد همه باقی بماند و افراد جذب شما شوند.

این کتاب به بیش از ۲۵ زبان ترجمه شده و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های کارآفرینی جهان شناخته می‌شود.

شنیدن میکروکتاب ایده ماندگار را به چه کسانی پیشنها می‌کنیم

چه کارفرما باشید و چه کارمند ساده، نکته‌های کتاب ایده ماندگار، به روی شما افق‌های تازه‌ای در دنیای کسب وکار خواهد گشود.

درباره چیپ هیث و دن هیث

چیپ هیث، استاد رفتار سازمانی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه کسب‌وکار استنفورد است. او یک محقق هم هست و تمرکز تحقیقاتش روی این است که چرا برخی از ایده‌ها در بازار بزرگ دوام می‌آورند و رشد می‌کنند. مقاله‌های دکتر هیث در نشریه‌های ساینتیفیک آمریکن، فایننشال تایمز، واشنگتن پست، بیزنس ویک و روانشناسی امروز چاپ شده‌اند. او فارغ‌التحصیل دانشگاه استنفورد و دانشگاه A&M تگزاس است و یکی از نویسندگان محبوب در فَست کُمپانی محسوب می‌شود.

دن هیث که به چیپ در نوشتن این کتاب کمک کرده، مشاور موسسه آموزشی دوک است. او پیش از این، پژوهشگری در دانشکده کسب‌وکار هاروارد بود و در حال حاضر متخصص طراحی و ارائه برنامه‌های آموزشی موسسه است. آقای هیث دانش‌آموخته دانشکده کسب‌وکار هاروارد و دانشگاه تگزاس در اوستن است. همچنین او یکی از بنیان‌گذاران شرکت «بهتر فکر کن» است؛ شرکتی که به تولید کتاب‌های درسی دانشگاهی مشغول است.

بخشی از میکروکتاب صوتی ایده ماندگار

مهم‌ترین بخش یک خبر، لید (lead) آن است. اصولا همه گزارشگران یاد گرفته‌اند که باید گزارش خود را با بهترین خبر و بهترین جمله که به آن لید می‌گویند، آغاز کنند.

مهم‌ترین خبر می‌تواند یک معجزه در علم پزشکی یا یک اتفاق سیاسی باشد. بعد از اینکه گزارشگر این خبر را خواند، به ترتیب اخباری که اولویت کمتری دارند، خوانده می‌شوند. به این ویژگی در دنیای خبر «هرم وارونه» می‌گویند.

در زمان جنگ گزارش وارونه بسیار کاربرد داشت. گزارشگران باید تمام اخبار را تلگراف می‌کردند، اما این احتمال وجود داشت که بخش مهمی از اخبار به دست مردم نرسد. ممکن بود ارتباطشان دچار اختلال شود، خودشان تیر بخورند یا خطوط ارتباطی از بین برود. به همین دلیل این افراد مهم‌ترین گزارش خودشان را در اولویت قرار می‌دادند.

اما در این بین گزارشگران دچار اشتباه می‌شوند و با زیر و رو کردن جزئیات نمی‌دانند که کدام داستان را باید در اولویت قرار دهند یا کدام داستان برای خواننده جالب خواهد بود!

گزارشگران حرفه‌ای معتقدند که افراد هر چه زمان بیشتری روی یک گزارش بگذارند، احتمال اینکه اشتباه کنند، بیشتر می‌شود. روزنامه‌نگاران این اشتباه را با عنوان «دفن کردن لید کردن خبر» نامگذاری کرده‌اند. در این صورت روزنامه‌نگار اجازه می‌دهد که مهم‌ترین بخش یک داستان در ساختار اصلی گزارش، غرق شود.

معرفی نویسنده
چیپ هیث

چیپ هیث نویسنده، استاد دانشگاه و روان‌شناس آمریکایی است. هیث متولد نوزدهم ژوئیه‌ی سال ۱۹۶۳ است. او بیشتر با کتاب‌های پرفروشش در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی، ایده‌پردازی و پیام‌سازی اصولی شناخته می‌شود. هیث مقالات متعددی نیز در مجلات علمی و نشریات شناخته‌شده‌ همچون فایننشال تیامز، واشنگتن پست، ساینتیفیک امریکن، بیزینس‌ویک و سایکولوژی تودی منتشر کرده است. چیپ هیث در تالیف اکثر کتاب‌هایش برادش دن هیث را در کنار خود داشته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۹۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۹۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان