دانلود کتاب صوتی تصمیم‌گیری (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تصمیم‌گیری (خلاصه کتاب) اثر چیپ هیث

دانلود و خرید کتاب صوتی تصمیم‌گیری (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی تصمیم‌گیری (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی تصمیم‌گیری نوشته چیپ هیث و دن هیث است. آن‌ها در کتاب تصمیم‌گیری به ما آموزش می‌دهند چطور انتخاب‌های بهتری در کار و زندگی داشته باشیم. همه ما در طول زندگی مشغول تصمیم‌گیری هستیم. از تصمیمات کوچک مثل انتخاب غذا گرفته تا تصمیمات بزرگ‌تر مثل خرید ماشین یا تغییر شغل. همین تصمیمات بزرگ و کوچک هستند که مشخص می‌کنند ما به اهداف‌مان می‌رسیم یا یک شکست خورده باقی می‌مانیم.

درباره کتاب صوتی تصمیم‌گیری

در این میکروکتاب که چکیده‌ای از نکات مهم کتاب اصلی است، می‌خوانید که تصمیم‌ گرفتن هم روش‌هایی دارد که با استفاده از آنها می‌توانید همیشه بهترین شرایط را برای خودتان ایجاد کنید. با روش WRAP آشنا می‌شوید که می‌تواند شما را برای همیشه از سرزنش کردن خودتان برای تصمیمات بد و بی‌نتیجه نجات دهد. فرقی نمی‌کند که چه شغلی دارید، برای داشتن زندگی بهتر خوب است این کتاب را بخوانید.

شنیدن کتاب صوتی تصمیم‌گیری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های خودیای و انگیزشی مخاطب این کتاب‌اند.

درباره چیپ هیث

چیپ هیث، استاد رفتار سازمانی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه کسب‌وکار استنفورد است. او یک محقق هم هست و تمرکز تحقیقاتش روی این است که چرا برخی از ایده‌ها در بازار بزرگ دوام می‌آورند و رشد می‌کنند. مقاله‌های دکتر هیث در نشریه‌های ساینتیفیک آمریکن، فایننشال تایمز، واشنگتن پست، بیزنس ویک و روانشناسی امروز چاپ شده‌اند. او فارغ‌التحصیل دانشگاه استنفورد و دانشگاه A&M تگزاس است و یکی از نویسندگان محبوب در فَست کُمپانی محسوب می‌شود.

دن هیث که به چیپ در نوشتن این کتاب کمک کرده، مشاور موسسه آموزشی دوک است. او پیش از این، پژوهشگری در دانشکده کسب‌وکار هاروارد بود و در حال حاضر متخصص طراحی و ارائه برنامه‌های آموزشی موسسه است. آقای هیث دانش‌آموخته دانشکده کسب‌وکار هاروارد و دانشگاه تگزاس در اوستن است. همچنین او یکی از بنیان‌گذاران شرکت «بهتر فکر کن» است؛ شرکتی که به تولید کتاب‌های درسی دانشگاهی مشغول است.

بخشی از میکروکتاب صوتی تصمیم‌گیری

مدل WRAP از شما می‌خواهد که موضعتان را از تمرکز و توجه خودکار، به تمرکز و توجه غیرخودکار تغییر بدهید؛ یعنی به جای آنکه انتخاب‌هایتان را براساس چیزهایی قرار دهید که به‌طور طبیعی توجهتان را جلب می‌کند، مثل عواطف درونی، اطلاعاتی که فقط به نفع‌تان است، پیش‌بینی‌هایی از سر اعتمادبه‌نفس کاذب و... عمدا توجه خود را روی مسائل و جنبه‌های استراتژیک قرار دهید. در این روش، شما توجه‌تان را روی چشم‌انداز وسیع‌تری می‌تابانید و زوایای تاریک و پنهانی که دور از توجهتان قرار گرفته را نشانه می‌گیرید. هدف ما این است که مهارت تصمیم‌گیری شما را کمی ارتقا دهیم. ما می‌خواهیم به شما کمک کنیم کمی قاطعانه‌تر تصمیم‌هایتان را بگیرید (اعتمادبه‌نفس مناسب و معقولی داشته باشید، نه اعتمادبه‌نفس کاذب). ما می‌خواهیم شما به مشاور بهتری برای همکاران و عزیزانتان تبدیل شوید و به آن‌ها در امر تصمیم‌گیری کمک کنید چون دیدن تعصبات دیگران در تصمیم‌گیری‌هایشان همواره آسان‌تر از دیدن تعصبات خودمان هنگام تصمیم‌گیری‌هایمان است.

معرفی نویسنده
چیپ هیث

چیپ هیث نویسنده، استاد دانشگاه و روان‌شناس آمریکایی است. هیث متولد نوزدهم ژوئیه‌ی سال ۱۹۶۳ است. او بیشتر با کتاب‌های پرفروشش در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی، ایده‌پردازی و پیام‌سازی اصولی شناخته می‌شود. هیث مقالات متعددی نیز در مجلات علمی و نشریات شناخته‌شده‌ همچون فایننشال تیامز، واشنگتن پست، ساینتیفیک امریکن، بیزینس‌ویک و سایکولوژی تودی منتشر کرده است. چیپ هیث در تالیف اکثر کتاب‌هایش برادش دن هیث را در کنار خود داشته است.

نظرات کاربران

mgh
۱۴۰۱/۰۲/۳۰

به سختی بتونید حتی یک‌سومشو مطالعه کنید.....خیلی خشک و بدردنخور

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۵۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۵۸٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۵,۸۸۰
۴۰%
تومان