دانلود کتاب صوتی یک مسئله‌ی شخصی با صدای زهرا نعمت‌اللهی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی یک مسئله‌ی شخصی اثر سیدحبیب گوهری راد

دانلود و خرید کتاب صوتی یک مسئله‌ی شخصی

معرفی کتاب صوتی یک مسئله‌ی شخصی

کتاب صوتی یک مسئله‌ی شخصی نوشته کنزابورو اوئه برنده نوبل ۱۹۹۴ است که با ترجمه حبیب گوهری‌راد و مهسا علی کاهی و صدای زهرا نعمت‌اللهی منتشر شده است.

درباره کتاب یک مسئله‌ی شخصی

کنزابورو اوئه نویسنده ژاپنی برنده نوبل ادبیات است که در داستان‌هایش عموما موقعیتی مشترک تکرار می‌شود، مردی غربی و بدذات مردی شرقی و بدبخت و راوی سوم منفعل است که کاری نمی‌کند. درون مایه آثارش گاه به سمتی می‌رود که موقعیت‌های جنسی در آن زیاد است. کنزابورو اوئه متولد سال ۱۹۳۵ در روستای اوچیکو در شیکوکو است او در کتاب‌هایش رنج‌های کودکی‌اش را به تصویر کشیده است.

شنیدن کتاب یک مسئله‌ی شخصی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات شاهکار مدرن پیشنهاد می‌کنیم

بخش‌هایی از کتاب یک مسئله‌ی شخصی

«پسرم کبد نداشت، شنیدی که، پس من باید می‌جنگیدم و می‌جنگیدم و یا آن‌ها او را می‌کشتند. نه این اختیار خداوند است! اگر می‌خواهی کاری در یک بیمارستان بزرگ درست انجام شود، اولین چیزی که باید برایش آماده باشی جنگ است. این‌که تلاش کنی خوب رفتار کنی و آرام باشی تا از تو خوششان بیاید هیچ نتیجه‌ای ندارد. منظورم این است که نهایتاً تو بیماری در حال مرگ که آرام‌تر از جسدی یک ساله است، تحویل می‌گیری. اما ما اقوام بیماران نمی‌توانیم تحمل کنیم که خیلی خوب رفتار کنیم. جنگ!... باید به تو بگویم که این یک جنگ است. مانند چند روز پیش که من به آن‌ها گفتم اگر بچه کبدی ندارد، پس بروید و یک کبد برایش پیدا کنید. اگر می‌خواهی بجنگی باید چند تکنیک را بلد باشی، بنابراین من یک چیزهایی خوانده بودم و به آن‌ها گفتم، نوزادان بدون روده با رودهٔ مصنوعی درمان شدند، بنابراین شما باید بتوانید یک کبد مصنوعی پیدا کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد