دانلود کتاب صوتی ماه عسل در پاریس با صدای سحر رزاق‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ماه عسل در پاریس اثر جوجو مویز

دانلود و خرید کتاب صوتی ماه عسل در پاریس

نویسنده:جوجو مویز
امتیاز:
۳.۲از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ماه عسل در پاریس

کتاب صوتی ماه عسل در پاریس، داستانی زیبا از جوجو مویز است که می‌توان آن را ادامه‌ای برای داستان دختری که رهایش کردی دانست. دو داستان عاشقانه‌ که در پاریس اتفاق می‌افتند و شخصیت‌ها را بهم پیوند می‌دهند.

نسخه صوتی کتاب ماه عسل در پاریس را با ترجمه علیرضا مافی و صدای سحر رزاق‌زاده در اختیار دارید. 

درباره‌ی کتاب صوتی ماه عسل در پاریس

داستان ماه عسل در پاریس، در حقیقت ادامه‌ای برای داستان دختری که رهایش کردی است. با همان شخصیت‌ها و شخصیت‌های جدیدی که هرکدام داستان خاص خودشان را به درون این ماجرا می‌آورند. مثل کارهای دیگر جوجو مویز این داستان هم به عشق می‌پردازد. ماه عسل در پاریس، پیام مهمی نیز در دل خود دارد. اینکه برای داشتن یک رابطه‌ی زیبا و سالم و عاشقانه، تنها عشق کافی نیست.
داستان ماه عسل در پاریس از این قرار است: زوجی به نام لیو و دیوید برای گذراندن ماه عسلشان به پاریس رفته‌اند. مرد آنقدر حواسش به کار خودش است و رفتارهای عجیبی دارد که زنش را کم‌کم به این فکر می‌اندازد که نکند ازدواج کردن با او اشتباه بوده است. داستان دیگر داستان ادوارد و سوفی است که آن‌ها هم برای مسافرت به پاریس آمده‌اند. اما انگار همین ماجرای قبلی قرار است برای آن‌ها هم تکرار شود. داستان‌ها در دو زمان مختلف اتفاق می‌افتند و جوجو مویز با مهارت مثال‌زدنی‌اش، دوباره این ماجراها را به هم مرتبط می‌کند. 

کتاب صوتی ماه عسل در پاریس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر کتاب دختر که رهایش کرده‌اید را خوانده‌اید، حتما از شنیدن کتاب صوتی ماه عسل در پاریس لذت می‌برید.

درباره‌ی جوجو مویز

جوجو مویز با نام کامل پائولین سارا جو مویز، در ۴ اوت سال ۱۹۶۹ در لندن، انگلستان متولد شد. او در دانشگاه به تحصیل در رشته‌ی روزنامه‌نگاری پرداخت. او پیش از آغاز به رمان‌نویسی شغل‌های متعددی را تجربه کرده است. مدتی به عنوان کنترل‌چی تاکسی، بازه‌ای به عنوان تایپیست خط بریل برای نابینایان و مدتی به عنوان نویسنده بروشورهای کلوپ ۱۸-۳۰، کلوپی مسافرتی برای افراد ۱۸ تا ۳۰ ساله، مشغول به کار بود. به عقیده مویز تجاربی که از شغل‌های خرد و ریزش به دست آورده تأثیر زیادی در شکل‌گیری داستان‌هایش داشته است. «من احساس می‌کنم زندگی‌های بسیاری را تجربه کرده‌ام. وقتی تا دیروقت در یک شرکت تاکسی‌رانی کار می‌کنی و یا در یک بار کار می‌کنی، در خصوص طبیعت انسانی چیزهای بسیار بسیار زیادی یاد می‌گیری.»

جوجو مویز از سال ۲۰۰۲ شروع به نوشتن رمان‌های عاشقانه کرد. آثار او در سراسر دنیا خواننده دارد و به بیش از یازده زبان مختلف ترجمه شده‌اند. معروفیت او در ایران به دلیل انتشار کتاب من پیش از تو بود که تا به حال بارها تجدید چاپ شده است. از کتاب‌های مشهور او که به زبان فارسی هم ترجمه شده‌اند می‌توانیم به من پیش از تو، پس از تو، میوه‌ی خارجی، دختری که رهایش کردی، یک به علاوه‌ی یک و باز هم من اشاره کرد. 

بخشی از کتاب صوتی ماه عسل در پاریس

حس کردم آهسته آهسته از سینه‌ام سوزشی بالا می‌آید و گرمای آن صورتم را سرخ می‌کند.

«اگر فکر می‌کنید مشکلتون اینه، باید عرض کنم که بله! من دهاتی هستم. و یک دختر دهاتی که فروشندگی می‌کنه می‌تونه خیلی راحت متوجه این موضوع بشه که دوست‌های ادوارد از بخشندگی اون دارند سواستفاده می‌کنند.»

«گفته بودم بهش که پولش رو تسویه می‌کنم.»

«البته هفت‌ماه پیش. تو هفت‌ماه قبل گفته بودی که پولش را پرداخت می‌کنی.»

«حالا اصلا چه دلیلی داره به تو جواب بدم؟ از کی تا حالا تو شدی ماده‌سگ نگهبان ادوارد؟»

در کمال بی‌انصافی داشت کلمات را به صورت من می‌کوبید. برای چند لحظه سرد شده بود. صدای ادوارد را از پشت سر خود که از عمق سینه‌اش بیرون می‌آمد و در فضا می‌پیچید، شنیدم.

«وایستا ببینم! این چه حرفی بود به زن من زدی؟»

«زنت؟»

به عقب برگشتم. تا آن موقع هیچگاه قیافه‌ی شوهرم را اینقدر سیاه و بی‌روح ندیده بودم.

«مثل اینکه هم گوشات نمی‌شنوه هم خنگ شدی! تو با این دختره ازدواج کردی؟»

معرفی نویسنده
عکس جوجو مویز
جوجو مویز

جوجو مویز، نویسنده رمان مشهور من پیش از تو، در ۴ اکتبر ۱۹۶۹ در میدستون انگلستان به دنیا آمد. در دوران کودکی، مویز کتاب ولوت ملی اثر انید باگنولد را خواند و خواندن این کتاب باعث شد او در دوران کودکی احساس کند می‌تواند به چیزهایی بزرگ‌تر از آن‌چه در آن زمان فکر می‌کرد، دست‌ پیدا کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد