دانلود کتاب صوتی شرکت انحصاری (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شرکت انحصاری (خلاصه کتاب) اثر پاول جارویس

دانلود و خرید کتاب صوتی شرکت انحصاری (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی شرکت انحصاری (خلاصه کتاب)

نانوکتاب صوتی شرکت انحصاری اثر پاول جارویس، یک فلسفه جایگزین برای موفقیت تجاری ارائه می‌دهد. این فلسفه می‌گوید برای اینکه صاحب کسب و کار خودتان باشید، لازم نیست زیر هر چه که امروز هستید بزنید و با دریافت سرمایه‌های زیاد، تلاش کنید تا یک شرکت با چند صد کارمند تاسیس کنید. 

در واقع در این نانوکتاب می‌شنویدکه اصلا اینکه هر چه شرکت بزرگتری باشید موفق‌تر هستید درست نیست. شما در این نانوکتاب یاد می‌گیرید که چطور علاوه‌بر داشتن کسب‌وکار شخصی‌تان، با کار کمتر سود بیشتر داشته باشید و زمان بیشتری را صرف فعالیت‌های مورد علاقه‌تان کنید.

 شنیدن کتاب شرکت انحصاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت در کسب‌و کار و مدیریت.

 درباره پاول جارویس

پاول جارویس طراح وب، نویسنده، مربی و کارآفرینی است که ۲۰ سال کسب و کار خودش را اداره کرده است. از جمله مشتریان قبلی او می‌توان به مایکروسافت، مرسدس بنز و وارنر موزیک اشاره کرد. عقاید و نوشته‌های جارویس در مجلات و بروشورهایی نظیر وایرد، وایس، فست کمپانی و USA Today منتشر شده‌ است.

 درباره نانوکتاب

نانوکتاب، محصول دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به دنیای بزرگ کتاب‌ها برایتان باز می‌کند. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای ۳۶۰ درجه‌ای از کتاب‌ها هستند که مروری کلی از نکات مهم کتاب را در اختیار شما قرار می‌دهند. با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه و مفید از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های جدید آشنا می‌کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
۱,۵۰۰
۴۰%
تومان