دانلود کتاب صوتی مذاکره با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مذاکره اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی مذاکره

معرفی کتاب صوتی مذاکره

کتاب صوتی مذاکره، اثری از برایان تریسی، پاسخی کاربردی برای این سوال است: چطور در یک مذاکره بطور قطع پیروز شویم؟

برای پیشرفت در کارتان و پیروزی در مذاکره‌های مختلف، نسخه صوتی کتاب مذاکره را با صدای نازنین آذرسا بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی مذاکره

مذاکره مهارتی است که امروزه تمام کارهای دنیا بر پایه و اساس آن می‌چرخد. مذاکره در اصل کاری است که باید بلد باشیم. اما در ابتدا باید بیاموزیم که چطور در یک مذاکره بطور قطع پیروز شویم؟ زیرا در این صورت می‌توانیم پیشرفت در کار را به چشم ببینیم. با تقویت این مهارت می‌توانیم به یکی از موفق‌ترین‌ها در کاری که انجام می‌دهیم باشیم. برایان تریسی در کتاب مذاکره به ما می‌آموزد که چطور می‌توانیم از عناصر مختلف مانند زمان، قدرت تصمیم‌گیری، احساسات و ... در مذاکرات به نفع خودمان استفاده کنیم. اصول کلی مذاکرات چه چیزهایی هستند و آیا می‌توانیم درباره‌ی هرچیزی مذاکره کنیم؟ برایان تریسی در کتاب مذاکره با تمام تجربه‌ای که در طول سال‌ها فعالیتش کسب کرده است به ما می‌آموزد که: چطور در یک مذاکره بطور قطع پیروز شویم؟

کتاب صوتی مذاکره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر مدیر یک کسب‌وکار هستید و دوست دارید کارتان را گسترش بدهید و پیشرفت کنید و اگر دوست دارید مهارت مذاکره کردن را در خودتان تقویت کنید، کتاب صوتی مذاکره به شما کمک می‌کند.

درباره‌ی برایان تریسی

برایان تریسی یکی از مشهورترین سخنرانان موفقیت در دنیاست، همچنین وی نویسنده ماهری در عرصه کتاب‌های خودیاری به‌شمار می‌رود که در دنیا شهرت جهانی دارد و کتاب‌هایش میلیون‌ها نسخه به فروش رفته‌اند. برایان تریسی در سال ۱۹۴۴ در خانواده ای فقیر در کانادا به دنیا آمد، پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. دلایل مختلف و مشکلات سبب شد که وی مدرسه را رها کند و مشغول کار شود. وی کارهایی همانند کارگری، شستن ظرف‌ها در هتل، شستن اتومبیل‌ها و کار در مزرعه را تجربه کرد و شاید داشتن این تجارب سبب شد تا در آینده مشاوره‌های کسب و کار برایان تریسی کامل و کاربردی باشد. تریسی در ۲۰ سالگی تصمیم گرفت دور دنیا را بگردد، بنابراین در یک کشتی مشغول به کار شد و کار در این کشتی آغاز سفر وی به دور دنیا بود که ۸ سال طول کشید و تجربیات زیادی را برای وی به ارمغان آورد که وی را در مسیر مشاوره های خود در زمینه کسب‌وکار و موفقیت کمک کرد.

برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است که این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. وی در حال حاضر به طور گسترده به سراسر دنیا برای سخنرانی سفر می‌کند. 

بخشی از کتاب صوتی مذاکره

کتاب مذاکره برایان تریسی چطور در یک مذاکره بطور قطع پیروز شویم؟ تعیین کننده موفقیت تان در کسب و کار و زندگی است. مذاکره مهارتی کلیدی است که بر همه اعمال و گفتارتان و تقریبا همه تعاملات شخصی و کاری اثر می گذارد. اگر نتوانید به نفع خودتان مذاکره کنید، خود به خود قربانی افرادی می شوید که نسبت به شما مذاکره کنندگان بهتری هستند.

اگر مذاکره کننده خوبی باشید، همیشه درآمد بهتری دارید و معاملات بهتری انجام می‌دهید.

شاید بتوان زندگی را به شکل یک جلسه مذاکره طولانیِ از گهواره تا گوردید. مذاکره هیچگاه متوقف نمی شود. مذاکره بخش اساسی زندگی و ارتباط با دیگران است. این عمل باعث می شود افراد با ارزش ها و علایق مختلف روش هایی سودمند برای زندگی و کار در کنار همدیگر پیدا کنند. توانایی مذاکره برای موفقیت در همه تعاملات حیاتی است. مذاکره از ابتدای تمدن وجود داشته است، زیرا انسان ها همواره به بهبود وضع نسبی‌شان در زندگی علاقه مند بوده‌اند. هرکسی خواستار کسب مقدار بیشتری از چیزهای خوب مثل شادی، ثروت، مقام، عشق، امنیت، جایگاه، وجهه و موفقیت است. مردم می‌خواهند با روش‌هایی سریعتر و ساده‌تر و با حداقل هزینه زمانی و پولی ممکن به اهدافشان دست یابند. هر یک از ما به نوعی با بسیاری از افراد رقابت می‌کنیم که آن ها نیز می‌خواهند به همان اهداف، نتایج و خروجی ها برسند. با مصالحه، مبادله و مذاکره است که می توانیم خواسته ها و نیازهای متضاد را سازگار کرده و اطمینان حاصل کنیم که به بهترین نتیجه ممکن دست خواهیم یافت.

قیمت یا ارزش هر چیزی همواره فقط با میزان تقاضا یا اشتیاق برای آن تعیین می‌شود. ارزش هر چیز اینگونه مشخص می‌شود که فردی خاص، در زمانی خاص و تحت شرایطی خاص آن را ارزشمند بیابد. از آنجا که این نوع قضاوت ارزشی همیشه شخصی است، هیچگاه نمی توان قیمت یا شرایط مناسب و نهایی را از پیش تعیین کرد. قیمت‌هایی که مردم می‌پردازند یا می‌پذیرند همیشه به افراد و نیازهای نسبی‌شان در زمان معامله بستگی دارد.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد