دانلود کتاب صوتی مرگ در می زند با صدای آرمان سلطان‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مرگ در می زند اثر وودی آلن

دانلود و خرید کتاب صوتی مرگ در می زند

معرفی کتاب صوتی مرگ در می زند

کتاب صوتی مرگ در می‌زند، داستان مرگ است که یک شب سراغ یک تولیدکننده‌ی لباس پنجاه‌وهفت‌ساله، نات آکرمن می‌رود. اما نات که دلش نمی‌خواهد بمیرد، سعی می‌کند از مرگ وقت بخرد و ...

داستان طنز مرگ در می‌زند نوشته‌ی وودی آلن است و نگار شاطریان آن را به فارسی ترجمه کرده است. می‌توانید نسخه صوتی نمایشنامه‌ی جذاب مرگ در می‌زند را با اجرای آرمان سلطان‌زاده و محسن زرآبادی‌پور بشنوید و از داستانی عالی، لذت ببرید. 

درباره‌ی کتاب صوتی مرگ در می‌زند

وودی آلن در نمایشنامه مرگ در می‌زند، به بازآفرینی طنز اثر «مهر هفتم» از مشهورترین فیلم‌های اینگمار برگمن پرداخته است که در آن تلاش دارد روایتی از دور زدن مرگ را به تصویر بکشد. مرگ یک شب عادی به سراغ نات آکرمن پنجاه و هفت‌ساله می‌رود. نات که به تازگی یک قرارداد عالی بسته است و از زندگی‌اش راضی است و اتفاقا حالش هم خوب است، اصلا تصمیم ندارد همراه مرگ برود. به همین دلیل نات تلاش می‌کند تا با ترفندهایی بر مرگ پیروز شود و زندگی‌اش را پس بگیرد. او از مرگ می‌خواهد باهم یک بازی کنند. در صورتی که مرگ برنده شود نات همراهش می‌رود و در غیر این‌صورت مرگ باید به نات، بیست و چهارساعت فرصت بدهد. او به این ترتیب می‌خواهد کمی برای خودش وقت بخرد... 

گفتگوهای جذابی که بین نات آکرمن و مرگ شکل می‌گیرد، داستان مرگ در می‌زند را شکل می‌دهد. داستانی طنز و جذاب از موقعیتی بی‌نظیر. 

کتاب صوتی مرگ در می‌زند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

مرگ در می‌زند برای تمام دوست‌داران نمایشنامه عالی است. اگر موضوع این‌چنینی ذهنتان را درگیر کرده و دوست دارید با نگاه طنز به آن بنگرید، کتاب مرگ در می‌زند گزینه‌ای عالی برای شما است. 

درباره‌ی وودی آلن

وودی آلن با نام اصلی Allen Stewart Konigsberg اول دسامبر سال ۱۹۳۵ در بروکلین نیویورک در یک خانواده یهودی ثروتمند متولد شد. وودی آلن فعالیت حرفه‌ای خود را با نویسندگی کتاب‌های طنز آغاز کرد و به بعدا به بازی روی صحنه و کارگردانی روی آورد. او ۱۹ بار نامزد جایزه‌ی اسکار و ۴بار برنده‌ی آن شد؛ یکبار برای بهترین کارگردانی و سه بار برای بهترین فیلم‌نامه‌ی اقتباسی. 

بخشی از کتاب صوتی مرگ در می‌زند

نات: «این دیگه چی بود؟»

مرگ: (چون کس دیگری نمی‌تواند باشد!) «یا عیسی مسیح، کم مونده بود گردنم بشکنه.»

نات: (با حیرت به او نگاه می‌کند) «تو کی هستی؟»

مرگ: «مرگ»

نات: «کی؟»

مرگ: «مرگ. گوش کن. می‌تونم بشینم؟ نزدیک بود گردنم بشکنه. دارم مثل بید می‌لرزم.»

نات: «گفتم تو کی هستی؟»

مرگ: «مرگ. یه لیوان آب می‌­آری؟»

نات: «مرگ؟ یعنی چی؟»

مرگ: «چت شده؟ این لباس سیاه و صورت سفیدمو نمی‌بینی؟»

نات: «چرا.»

مرگ: «الان هالووینه؟»

نات: «نه.»

مرگ: «پس من مرگم دیگه. حالا میشه یه لیوان آب یا فِرِسکا بدی دستم؟»

نات: «اگر این یه شوخیه...»

مرگ: «شوخی چیه؟ ببینم تو پنجاه و هفت سالته؟ نات آکرمنی؟»

معرفی نویسنده
عکس وودی آلن
وودی آلن
آمریکایی | تولد ۱۹۳۵

وودی آلن در اول دسامبر سال ۱۹۳۵، در نیویورک متولد شد و با نام «آلن استوارت کوینگزبرگ» بزرگ شد و به مدرسه رفت. مادرش، نتی -که از مهاجرین اتریشی بود- کتاب‌دار و پدرش، مارتین، -که از مهاجران روس بود- جواهرساز بود. البته مارتین هیچ‌گاه سر یک کار بند نمی‌شد. او مدتی به فروشندگی پرداخت، بعد راننده‌ی تاکسی شد و کمی بعد سر از کافه درآورد. خانواده‌ی کوینگزبرگ در خانه‌ای در بروکلین نیویورک زندگی و به زبان‌های روسی، آلمانی، عبری، ییدیش و البته انگلیسی با یکدیگر صحبت می‌کردند.

نظرات کاربران

اعظم آسمانی
۱۴۰۰/۰۱/۲۷

برای ۲۰ دقیقه ۲۰ هزار تومااااان!!!!!!!!

Petrichor
۱۴۰۱/۰۵/۲۷

سلام چند نکته در این اجرا وجود داشت که من شخصا درک نکردم و صرفا این رو مینویسم که عزیزان دیگه ملاحظه کنند. اولا چرا یک همچین نمایشنامه ای که با کلی آب بستن روی هم شده 23 دقیقه باید

- بیشتر
نگار دهقان
۱۳۹۹/۰۳/۰۵

نمایشنامه ای کوتاه بود که از لحاظ کیفی خوب بود .

H.H.Holmes
۱۴۰۰/۰۴/۱۹

می تونم بگم ، این یکی از با حال ترین و در عین حال جذاب ترین نمایش نامه ایست که هم خوندم و شنیدم... و البته وودی آلن عزیز که از طرفداراش هستم اون هم در همیشه فوق العاده بوده وهست

مهسا
۱۴۰۰/۰۷/۱۹

وودی آلن که فوق‌العاده است، اجرای این نمایشن‌نامه هم بسیار عالی و حرفه‌ایست

کاربر ۳۱۴۰۸۷۰
۱۴۰۰/۰۳/۳۰

عالی. بود

ꎭꀤꈤꍏ
۱۴۰۲/۰۱/۲۴

خوب بود اما من در موردش سرچ کردم تا متوجه پایانش شدم. قسمتی از نمایشنامه رو متاسفانه گویندگی نکرده بودند و ناتمام بود!!!

سبحان حیدری
۱۴۰۱/۰۴/۰۲

گیرا نبود ، متعجب شدم

M.M. SAFI
۱۴۰۱/۰۱/۱۲

در تمام دیالوگ ها حضور وودی آلن حس میشود برای کسانی که قبلا از او چیزی خوانده یا دیده اند...

صبا
۱۳۹۹/۰۲/۲۴

👌🏻

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۵۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۵۵٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان