دانلود کتاب صوتی سیری در ادبیات، هنر و عرفان (۶) - قسمت چهارم با صدای حسین الهی قمشه‌ای + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سیری در ادبیات، هنر و عرفان (۶) - قسمت چهارم اثر حسین الهی قمشه‌ای

دانلود و خرید کتاب صوتی سیری در ادبیات، هنر و عرفان (۶) - قسمت چهارم

معرفی کتاب صوتی سیری در ادبیات، هنر و عرفان (۶) - قسمت چهارم

کتاب صوتی سیری در ادبیات، هنر و عرفان (۶) - قسمت چهارم نوشته حسین الهی قمشه‌ای است. حسین محی‌الدین الهی قمشه‌ای فرزند مهدی الهی‌ قمشه‌ای مفسر و حکیم دینی مشهور است.

درباره کتاب صوتی سیری در ادبیات، هنر و عرفان (۶) - قسمت چهارم

در این کتاب صوتی نویسنده سعی دارد با مجموعه‌ای از سخنرانی‌های خود شنونده مشتاق را با لذت زیبایی، دانایی و نیکویی آشنا کند و او را با خود به دنیای ادبیات و عرفان ببرد. مجموعه کتاب‌های صوتی سیری در ادبیات، هنر و عرفان الهی قمشه‌ای مبانی پایه‌ای و اصولی دانایی و خرد را با زبانی جذاب و شنیدنی و برای خواننده بیان می‌کند و کمک می‌کند او به بخشی از سوالات اساسی ذهنش پاسخ دهد.

شنیدن کتاب سیری در ادبیات، هنر و عرفان (۶) - قسمت چهارم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دوست‌داران هنر، عرفان و ادبیات پیشنهاد می‌کنیم، این کتاب راهنمای خرد و دانایی است برای کسانی که از دانستن لذت می‌برند.

درباره حسین الهی قمشه‌ای

حسین الهی قمشه‌ای متولد ۱۳۱۸ است. پدرش مهدی الهی قمشه‌ای عارف دینی و مفسر قرآن بود و مادرش طیبه تربتی است. او در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران تا مقطع دکتری تحصیل کرد و دروس حوزه را نزد پدر و دیگر استادان حوزه به پایان برد. الهی قمشه‌ای، هدف خود از آموزش را «آشنا کردن انسان‌ها، به‌خصوص جوانان و نوجوانان با لذت‌های متعالی که از زیبایی، دانایی و نیکویی سرچشمه می‌گیرند» می‌داند. او برای رسیدن به این اهداف سخنرانی‌ها و کتاب‌های بسیاری دارد. قمشه‌ای به زبان‌های عربی، فرانسه و انگلیسی مسلط است. گزیده فیه ما فیه، گزیده منطق‌الطیر، بررسی آثار ترجمه شده اسلامی به زبان انگلیسی، ۳۶۵ روز با سعدی، یاد یار مهربان و مائده‌های فرهنگی نام برخی از کتاب‌های حسین الهی قمشه‌ای است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد