دانلود کتاب صوتی بازی گوشی یا گوشی بازی با صدای جمعی از گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازی گوشی یا گوشی بازی اثر محمد قهرمانی

دانلود و خرید کتاب صوتی بازی گوشی یا گوشی بازی

معرفی کتاب صوتی بازی گوشی یا گوشی بازی

کتاب صوتی بازی گوشی یا گوشی بازی، که از مجموعه کتاب‌های خودیاری است، درباره‌ی اختلالات و مشکلاتی است که استفاده بیش از حد از تلفن همراه می‌تواند برای ما به همراه داشته باشد و راهکارهایی برای جلوگیری از بروز اختلالات، عنوان می‌کند.

محمد قهرمانی و مریم باباخانی نویسندگان کتاب بازی گوشی یا گوشی بازی هستند و نسخه صوتی این اثر را با صدای جمعی از گویندگان توانای کشور، در اختیار دارید.

درباره‌ی کتاب صوتی بازی گوشی یا گوشی بازی

استفاده از تلفن همراه و اینترنت، به یکی از ضروریات دنیای مدرن تبدیل شده است. دنیایی که در آن تمام کارها از طریق وصل شدن به شبکه‌ی جهانی اینترنت انجام می‌شود. برای بسیاری از کارهایی که قبلا انجام می‌دادیم حالا برنامه‌هایی وجود دارد که ما را از بیرون رفتن از خانه بی‌نیاز می‌کند. می‌توانیم تمام کارهایمان را از طریق یک صفحه‌ی مستطیلی کوچک در کمتر از چند ثانیه انجام دهیم. اما علاوه بر این، بسیاری اوقات استفاده‌ی ما از تلفن همراه، صرفا محدود به سرگرم کردن خودمان می‌شود. ما بازهای زیادی داریم. اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و ارتباطی بسیاری دارند که ما را مجذوب خود می‌کنند. حتما برای شما هم پیش آمده است که تلفن همراهتان را برداشته‌اید تا کاری چند دقیقه‌ای انجام دهید و بعد متوجه گذر زمان نشده‌اید. ساعت‌ها مشغول و غرق در دنیای مجازی بودید؟ سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که آن‌ها در خدمت ما هستند یا ما در خدمت آن‌ها؟

کتاب صوتی بازی گوشی یا گوشی بازی دقیقا به همین موضوع پرداخته است. محمد قهرمان و مریم باباخانی، در کتاب صوتی بازی گوشی یا گوشی بازی به بیان تاریخچه فضای مجازی، مفهوم رسانه‌های اجتماعی یا شبکه‌های اجتماعی، علائم و نشانه‌های اعتیاد به فضای مجازی و... می‌پردازند و سپس راهکارهایی طلایی جهت رهایی از اعتیاد به اینترنت، گوشی‌های هوشمند و بازی‌های اینترنتی را به شما می‌آموزند.

کتاب صوتی بازی گوشی یا گوشی بازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی بازی گوشی یا گوشی بازی برای تمام افرادی است که احساس می‌کنند زمان خود را بیش از حد و بیهوه صرف تلفن همراهشان می‌کنند. کتاب صوتی بازی گوشی یا گوشی بازی می‌تواند راهنمایی عالی برای والدین نگران نیز باشد.

بخشی از کتاب صوتی بازی گوشی یا گوشی بازی

تلفن‌ همراه هوشمند

این نوع تلفن‌های هوشمند که توانایی‌های پیشرفته‌تری مثل دوربین، اتصال به اینترنت، ایمیل و قدرت محاسبات بیشتری نسبت به تلفن‌های همراه ساده دارند، کاربرد‌هایی نظیر کامپیوترهای شخصی دارند. بسیار کوچک و قابل حمل هستند و به راحتی در همه‌جا قابل استفاده‌اند و می‌توان کارهای روزمره‌ی خود را با آن‌ها انجام داد. به همین دلیل امروزه به یکی از لوازم ضروری در زندگی عصر حاضر تبدیل شده‌اند.

اینترنت پدیده‌ایست که در ابتدا برای تسریع ارتباطات نظامی و تحقیقات دانشگاهی پا به عرصه‌ی وجود گذاشت. در سال ۱۹۶۲ میلادی، لیک، لایدر ایده‌ی یک شبکه‌ی جهانی را مطرح ساخت که در آن کاربرانی که یکدیگر را نمی‌شناختند، می‌توانستند از داده‌های مشترکی استفاده نمایند. اولین پیوند آرپانت بین دانشگاه یو.سی.ای کالیفرنیا و موسسه تحقیقاتی استنفورد ایجاد شد...

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد