دانلود کتاب صوتی پروژه خوشحالی (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پروژه خوشحالی (خلاصه کتاب) اثر گریچن روبین

دانلود و خرید کتاب صوتی پروژه خوشحالی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی پروژه خوشحالی (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی پروژه خوشحالی، اثری خواندنی و متفاوت از گریچن روبین درباره‌ی پیدا کردن معنای واقعی شادی، خوشحالی و سرور است. او نتیجه‌ی تمام تلاش‌هایش در پاسخ به این سوال چرا من یکسال تلاش کردم هر روز صبح بهتر باشم را در کتاب پروژه خوشحالی منتشر کرد. 

نسخه صوتی کتاب پروژه‌ خوشحالی را با صدای دادبه دادمهر می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی پروژه خوشحالی

خوشحالی چیست و چگونه می‌توانیم زندگی شادتری داشته‌باشیم؟ گریچِن روبین، به این سوال برخورد، چون، با این وجود که همه مقدمات یک زندگی شاد، مثل یک خانواده سالم، شغل خوب و پول کافی برای روز مبادا را برای خود فراهم کرده بود، معمولا غمگین بود. او در طول سالی که روی پروژه خوشحالی کار می‌کرد، درباره روش‌ها و نظریه‌های مختلف برای شادتر بودن مطالعه کرد و سعی کرد با کمک آنها شادتر باشد. 

گریچن روبین کتاب پروژه خوشحالی را در دوازده فصل نوشت. هر کدام از فصل‌های کتاب را به اسم یکی از ماه‌های سال درآورد تا تغییرات برای فردی که خواننده‌ی کتاب است قابل درک و لمس باشد. او در هریک از فصل‌های کتاب پروژه خوشحالی درباره‌ی مفهوم شادی در مورد یکی از مسائل مختلفی که در زندگی با آن‌ها روبه‌رو هستیم، یعنی زندگی زناشویی، فرزندپروری، زندگی شغلی و ... توضیح داده است.

کتاب صوتی پروژه خوشحالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی پروژه خوشحالی برای همه افرادی است که می‌خواهند معنای واقعی شادی را پیدا کنند و خوشحال باشند. 

درباره‌ی گریچن روبین

گریچن روبین (Gretchen Rubin)، حقوق خوانده بود، اما تصمیم گرفت نویسنده شود. او به لطف وبلاگش، به نام پروژه خوشحالی، وبلاگ‌نویس مشهوری شد. علاوه‌ بر این، زندگینامه‌های وینستون چرچیل و جان اف. کندی و همچنین تعدادی از پرفروش‌ترین کتاب‌های توسعه فردی را نوشته است.

بخشی از کتاب صوتی پروژه خوشحالی

انسان و فیلسوفان هزارسال درباره‌ی اینکه شادی چیست، جستجو کردند. ارسطو ادعا کرد: شادی خیر مطلق یا سردسته‌ی خوبی‌هاست. و پایه و اساس و هدف تمام هستی انسان را شکل می‌دهد. اما شادی چیست؟ و چطور می‌شود به آن دست یافت؟

 گریچن روبین زندگی خودش را وقف یافتن پاسخ این سوال کرد. و عقاید مهم‌ترین متفکران، فلایفه، نویسندگان، روشنفکران و محققان را در این زمینه بررسی کرد. او با افزودن حاصل تجربیات شخصی خودش به این مجموعه، به این نتیجه رسید که شادی، جنبه‌های بسیاری دارد. اما ما می‌دانیم چه‌وقت شادیم و راه‌هایی وجود دارد که با کمک آن‌ها می‌شود شادتر بود. 

نظرات کاربران

منتظر:)
۱۴۰۱/۰۹/۱۰

کتاب مناسب اون دسته از افرادی هست که دنبال راهکار برای تقویت کیفیت زندگیشان هستند. شما زمان مطالعه کتاب همراه یک نویسنده ای هستید که در حال تلاش برای شاد تر شدن و تقویت رنگی اش است. این کتاب واقعا به

- بیشتر

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۲۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۴ دقیقه

حجم

۲۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان