دانلود کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی (خلاصه کتاب) اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی ترن‌ هوایی کارآفرینی یکی از بهترین آثار دارن هاردی است. دارن هاردی در کتاب صوتی ترن‌ هوایی کارآفرینی با کمک تجربیات شخصی‌اش به ما می‌گوید که چگونه به کارآفرینی موفق تبدیل شویم.

نسخه صوتی کتاب ترن هوایی کارآفرینی با ترجمه‌ی روان فاطمه فراهانی و صدای زیبای دادبه دادمهر در اختیار شما قرار دارد.

درباره کتاب صوتی ترن‌ هوایی کارآفرینی

این کتاب عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز را از آن خود کرد. اما سوال اصلی اینجاست که ما چطور می‌توانیم کارآفرینی باتجربه و موفق باشیم؟ اگر کارآفرین شدن را سوار شدن به یک ترن هوایی بدانیم، دارن هاردی در کتابش به ما می‌گوید: چرا امروز زمان سوار شدن به ترن هوایی است؟ بنابراین کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی، شامل مجموعه‌ی ارزشمندی از توصیه ها وراهکارهای کاربردی برای کارآفرین شدن است.

دارن هاردی در کتاب ترن هوایی کارآفرینی برای ما روشن می‌کند که چگونه با ترس‌ها، تردید‌ها و مشکلات در مسیر کارآفرین شدن مقابله کنیم و در نهایت به خواسته‌ خود برسیم. وقتی از ترن این کتاب پیاده می‌شوید، دیگر همان آدم قبلی نخواهید بود؛ شما یک فرد جدید با توانایی‌های جدید هستید.

 کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی ترن‌ هوایی کارآفرینی برای علاقه‌مندان به حوزه کسب‌وکار و کارآفرینانی که تازه شروع به کار کرده‌اند، کتابی کاربردی و مفید است. 

درباره دارن هاردی

دارن‌هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است که تا سال ۲۰۱۵ ناشر مجله موفقیت یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آنها بردارد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. او می‌گوید که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند. دارن هاردی مدیرعامل خیریه کودکان نامرئی است که به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور‌های آشوب زده دزدیده می‌شوند کمک می‌کنند تا راه زندگی‌شان را پیدا کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آنها اثر مرکب است.

بخشی از کتاب صوتی ترن هوایی کارآفرینی

یک نوع خرچنگ وجود دارد که علاوه‌بر زرنگ بودن همیشه شکار می‌شود. وقتی یکی از آن‌ خرچنگ‌ها جذب طعمه‌ای در قفس می‌شود، بقیه‌ خرچنگ‌ها به آن ملحق می‌شوند. وقتی خوردن طعمه تمام می‌شود کسی تله را ترک نمی‌کند و اگر هر کدام سعی کنند تله را ترک کنند با واکنش شدید سایر خرچنگ‌ها و حتی مرگ مواجه می‌شوند.

وقتی تصمیم می‌گیرید که سوار ترن کارآفرینی شوید، حکایت این نوع از خرچنگ‌ها برایتان اتفاق می‌افتد. شما به سمت موفقیت حرکت می‌کنید اما کسانی که اطراف شما هستند با استفاده از قدرت زبانی، مانع شما می‌شوند. چون آن‌ها نمی‌توانند موفقیت شما را ببینید و هرگز شجاعتی که شما دارید را ندارند. مخالفت و سرسختی اطرافیان نسبت به کار متفاوتی که انجام می‌دهید به خاطر ترس و نداشتن شجاعت در خودشان است. شما نباید اسیر طعمه و گرفتار در تله شوید. کاری که باید انجام دهید همین است.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

کاربر ۴۲۴۹۷۳۸
۱۴۰۲/۰۱/۲۰

من این کتاب رو قبلا کاملا خوندم ولی الان که به میکروبوک اون رو گوش میدم اصلا مطالب رو درست منتقل نمی کنه بخش های مهم و موثری در انتقال مفهوم حضف شدن و کتاب رو گنگ کرده و حتی

- بیشتر
کاربر ۱۵۹۲۲۲۷
۱۳۹۹/۰۲/۲۶

افتضاح خلاصه شده اصلا متن اصلی رو انعکاس نمیده متاسفم

زمان

۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱۱۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱۱۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۴,۹۰۰
۵۰%
تومان