دانلود کتاب صوتی بنیان‌گذار عزیز (خلاصه کتاب) با صدای مهدی افشاریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بنیان‌گذار عزیز (خلاصه کتاب) اثر مینارد وب

دانلود و خرید کتاب صوتی بنیان‌گذار عزیز (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی بنیان‌گذار عزیز (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی بنیان‌گذار عزیز، اثر مینارد وب و کارلی آدلر، شامل توصیه‌هایی برای همه‌ی کسانی که می‌خواهند کسب و کاری را شروع کنند، است. 

نسخه صوتی کتاب بنیان‌گذار عزیز را با صدای مهدی افشاریان در اختیار دارید.

درباره‌ی کتاب صوتی بنیان‌گذار عزیز

بنیان‌گذار عزیز، مقدمه کاملی در زمینه اصول راه‌اندازی یک کسب و کار و تاسیس یک استارتاپ قدرتمند است. برای ورود به دنیای کسب‌وکار و تجارت باید با اصول اولیه و قوانین کار آشنا باشید. مینارد وب و کارلی آدلر که از متخصصان و افراد باتجربه در این زمینه هستند، در کتاب بنیان‌گذار عزیز به بیان توصیه‌هایی برای همه‌ی کسانی که می‌خواهند کسب و کاری را شروع کنند، پرداخته‌اند. کتاب بنیان‌گذار عزیز با مجموعه‌ای از نکات مفید و توصیه‌های عملی کارشناسان حرفه‌ای، شما را برای پیشبرد اهداف و غلبه‌ بر موانع موجود در راه پیشرفت آماده می‌کند.

کتاب صوتی بنیان‌گذار عزیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی بنیان‌گذار عزیز برای همه‌ی افرادی که می‌خواهند کسب‌وکار خودشان را راه‌اندازی کنند، مناسب است. 

درباره‌ی مینارد وب

مینارد وب (Maynard Webb)، یک سرمایه‌گذار، مدیر سابق عملیات Ebay و رئیس هیئت‌مدیره یاهو است. مینارد وب که خود استارتاپ اوروایز (Everwise) را در زمینه مربی‌گری کارآفرینان راه‌اندازی کرده‌ است، متخصص حمایت از کسب و کارهای نوپایی است که احتمالا آینده روشنی در پیش رو دارند.

کارلی آدلر

کارلی آدلر (Carlye Adler)، خبرنگاری موفق است که جوایز مختلفی هم در همین زمینه برنده شده است. او در تالیف کتاب‌های زیادی از جمله کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز با عناوین «مراقبه برای شکاکین بی‌قرار» و «سرزمین استارتاپ» همکاری داشته‌است. کارلی آدلر همچنین به طور مستمر با مجلاتی از قبیل بیزینس ویک و فوربز همکاری می‌کند.

بخشی از کتاب صوتی بنیان‌گذار عزیز

امروزه دنیا کوچکتر شده و ارتباطات گسترش بیشتری دارند. پرداختن به امور تجاری در خارج از مرزها آسان‌تر از گذشته شده . اینترنت امکان دسترسی آسان همگان به ابزارهای مورد نیاز برای فعالیت به عنوان یک کارآفرین مستقل را فراهم کرده. به طور خلاصه، امروز دوران طلایی استارت آپ‌ها است. با این‌حال اغلب شرکت‌های نوپا به محض مواجهه با اولین مانع سقوط می‌کند. اما چرا این اتفاق می‌افتد؟ موضوع این است که حتی اگر بهترین ایده‌ی جهان را هم داشته باشید، در صورت عدم اجرای چند قانون اصولی تجارت، به جایی نخواهید رسید...


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۳۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۳۰٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان